iskremm Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Hei, bor i et kollektiv og har klart å miste nøkkelen. Koster 2500,- for en ny, noe jeg syns er skamdyrt. Noe billigere måte å skaffe nøkkelen på? Kan jeg kopiere fra en av de jeg bor med?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Nei, systemnøkler får du ikke kopiert billig . Da hadde tvilsomme typer hatt tilgang til alle mulige adresser og oppganger. Anonymkode: 39e3c...c97
iskremm Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, systemnøkler får du ikke kopiert billig . Da hadde tvilsomme typer hatt tilgang til alle mulige adresser og oppganger. Anonymkode: 39e3c...c97 Så 2500,- er det det koster?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 Hvis du har mistet en systemnøkkel så må låsen byttes og alle som har nøkkel til den gamle låsen må også få nye nøkler. Anonymkode: 97768...5f2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 2 timer siden, iskremm skrev: Hei, bor i et kollektiv og har klart å miste nøkkelen. Koster 2500,- for en ny, noe jeg syns er skamdyrt. Noe billigere måte å skaffe nøkkelen på? Kan jeg kopiere fra en av de jeg bor med? Systemnøkler er svindyre, du finner neppe noen som filer disse nøklene som en kopiering, fordi det ikke er lov. Alle systemnøkler slipes på bestilling fordi man skal ha kontroll på hvem som har nøklene. Men det utrolige her er at det ikke har blitt byttet lås eller laget til en B variant. Da må alle få nye nøkler. Undersøk om du har forsikring som dekker tapt nøkkel. Anonymkode: ed0f0...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå