Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen det, eller prøvd det? Noen som virkelig har sett virkning av det? Har hørt at det slår tilbake negativt på en selv igjen, hva er da poenget, man vil vel ikke påføre seg selv noe negativt.

Sett slike dukker i salg, tror det var det i alle fall. Kan ikke forstå poenget? Ble så overrasket at det er å få tak i.

Noen her med kunnskap, som kan forklare poenget rundt voodoo dukker? (Er muligens feil stavet)

Takk for svar, hilsen nysgjerrig! 💮

Anonymkode: ec580...b07

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt at det slår tilbake negativt på en selv igjen, hva er da poenget, man vil vel ikke påføre seg selv noe negativt.

Man må jo eventuelt bruke penger på å kjøpe/lage dukke, og man må bruke tid på å stikke nåler i den. Det er tid og penger man aldri vil få tilbake, og det i seg selv er negativt.

Hva med å bruke tid og penger på noe som ikke er reinspikka overtro?

Anonymkode: 3396d...e1a

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må jo eventuelt bruke penger på å kjøpe/lage dukke, og man må bruke tid på å stikke nåler i den. Det er tid og penger man aldri vil få tilbake, og det i seg selv er negativt.

Enig i det, forstår ikke poenget. 

Er tydeligvis noe som enkelte kjøper eller bruker. Så er nysgjerrig på hvorfor, og om de opplever virkning.  

• Liker 1
Skrevet

Jeg og en venninne lagde en voododukke av en som mobbet oss på barneskolen og stakk nåler i hodet dens. Han var faktisk borte fra skolen dagen etter, vi gjorde det aldri igjen.

Anonymkode: fe417...842

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og en venninne lagde en voododukke av en som mobbet oss på barneskolen og stakk nåler i hodet dens. Han var faktisk borte fra skolen dagen etter, vi gjorde det aldri igjen.

Fikk dere vite hvorfor han var borte? 

Og fikk dere noen uheldige opplevelser i etterkant, utenom å bli redde?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk dere vite hvorfor han var borte? 

Og fikk dere noen uheldige opplevelser i etterkant, utenom å bli redde?

Venninna mi sa at hun hørte at han hadde hatt vondt i hodet, og vi hadde stukket i hodet. Men jeg vet ikke om hun løy.

Tja...negative konsekvenser....hele skoleopplevelsen var igrunn negativ, og den ble jo ikke bedre etter det. Men om det henger sammen aner jeg jo ikke. For å nevne noe så prøvde venninna mi å ta livet sitt senere, og en stund etter der igjen vendte hun seg mot meg slik at jeg mistet en av de få venninnene jeg hadde. Egentlig et mareritt fra ende til annen.

Det som er greia er at hvis man sender ut en masse negativitet så er det jo en selv som sender det ut, så en kan ikke gå klar av det. En forurenser sitt eget sinn med disse tankene også, noe som selvsagt har en effekt på ens eget liv og helse.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Venninna mi sa at hun hørte at han hadde hatt vondt i hodet, og vi hadde stukket i hodet. Men jeg vet ikke om hun løy.

Tja...negative konsekvenser....hele skoleopplevelsen var igrunn negativ, og den ble jo ikke bedre etter det. Men om det henger sammen aner jeg jo ikke. For å nevne noe så prøvde venninna mi å ta livet sitt senere, og en stund etter der igjen vendte hun seg mot meg slik at jeg mistet en av de få venninnene jeg hadde. Egentlig et mareritt fra ende til annen.

Det som er greia er at hvis man sender ut en masse negativitet så er det jo en selv som sender det ut, så en kan ikke gå klar av det. En forurenser sitt eget sinn med disse tankene også, noe som selvsagt har en effekt på ens eget liv og helse.

Sier du det ja, hørtes ikke bra ut. 

Hjerteklem til deg for dine vonde opplevelser!❤

Det er nok sant det du sier om negativitet. Hørt at om man ønsker noe vondt fir noen, slår det mange ganger tilbake på seg selv. Gjelder nok den voodoo dukken også. Skumle saker da i tilfelle. Kan forstå at barn blir frustrerte og ønsker hevn. Det er jo slik mange voksne også reagerer. Det er menneskelig!

• 1 måned senere...
Gjest Sirkelen
Skrevet

Både voodoo og annen okkult praksis får sin kraft fra en selv. Slike gjenstander og ritualer fungerer bare som et åndelig fokus. Så folk bør være svært forsiktig med det.

• 2 måneder senere...
Skrevet
På 1.10.2019 den 12.26, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke overtro! Men du er nødt til å være en ekte heks, dvs not from this eart. Og det er det bare 10 stk som er. Med andre ord the real devil. Det slår aldri tilbake på deg selv hvis du gjør det riktig.

• Liker 1
Skrevet

Hva hvis noen er deprimert og går uten hjelp. De trenger hjelp selv, men får ikke. Da sender de deprimerte ut ubevisst negativ energi til verden, eller? 

Er det mulig å sende ubevisst energi ut i verden uten er klar over det selv som hvis er deprimert eller annen psykisk syk? 

Anonymkode: 9a634...8cb

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Skrevet
På 1.10.2019 den 12.20, AnonymBruker skrev:

Har noen det, eller prøvd det? Noen som virkelig har sett virkning av det? Har hørt at det slår tilbake negativt på en selv igjen, hva er da poenget, man vil vel ikke påføre seg selv noe negativt.

Sett slike dukker i salg, tror det var det i alle fall. Kan ikke forstå poenget? Ble så overrasket at det er å få tak i.

Noen her med kunnskap, som kan forklare poenget rundt voodoo dukker? (Er muligens feil stavet)

Takk for svar, hilsen nysgjerrig! 💮

Ja man kan bli anmeldt og sendt inn på psykiatrisk av en haug med folk som overdramatiserer. Så hvertfall ikke legg ut bilde av den noe sted eller send til noen du trur du kan stole på det blir ett sirkus 

Anonymkode: dfc8c...baa

Skrevet
On 1/31/2020 at 3:08 PM, AnonymBruker said:

Hva hvis noen er deprimert og går uten hjelp. De trenger hjelp selv, men får ikke. Da sender de deprimerte ut ubevisst negativ energi til verden, eller? 

Er det mulig å sende ubevisst energi ut i verden uten er klar over det selv som hvis er deprimert eller annen psykisk syk? 

Anonymkode: 9a634...8cb

Her trur jeg det er law of attraction . Som hvis noen har traumer eller som du sier deprimert vil de alltid tiltrekke seg det fordi de vibrerer på den frekvensen.

Anonymkode: 94084...5f4

Skrevet

Liker bedre 'kill them with kindness"-prinsippet. Voodoo er jo ondskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...