Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ArtDeco sin øyenskyggebase, som jeg er blitt anbefalt her inne, er suuuuuper! :)

Nå boltrer jeg meg i alle mulige farger, og skyggen sitter pent helt til jeg vasker den av om kvelden. Fantastisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den øyenskyggebasen høres spennende ut.

Jeg begynte å se mer våken og opplagt ut etter at jeg oppdaget YSL Touche éclat...

Ellers så ble livet aldri helt det samme etter at jeg oppdaget mascara en gang på ungdomsskolen :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror at for min del må den største forandringen ha vært da jeg oppdaget at jeg ikke nødvendigvis kledde "så blek som mulig"-sminken jeg hadde brukt, og oppdaget solpudderets fortreffelighet.

Skrevet

kanskje den dagen jeg fant ut at dekkstift og leppestift ikke var det samme (ja, det er noen år siden.....) :hoho:

Gjest dame35
Skrevet

Hehe :) Fælt det der, når man får ting på avstand, og ser gamle bilder av seg selv med fæl sminke og frisyre... *grøss* :D

Men jeg får ikke solpudder til å se naturlig ut, blir enten for mye eller for lite...?

Skrevet

Jeg har solpudder fra BodyShop(sånne kuler). Veldig bra. Ser fin og solbrun ut...som om jeg har vært en dag i solen, altså ikke knall-brun.

Skrevet

På håret: KMS AMP volume shamp og mousse. Får mye fyldigere hår en før! Og blankt, uten at det blir for glatt og ufriserbart. Dyr, men verdt det.

Kropp: Bodybutter (for tiden oliven) fra Bodyshop. Gir masse fuktighet for tørr hud uten å kladde.

Hud: L'Oreals serie Visible results. Etter masse eksprimentering og feilkjøp med dyre serier landet jeg på denne. Helt super for akkurat min hud, og rimelig og drøy i tillegg. Men hudpleieserier er en veldig individuell greie, da.

Gjest Marianna Panna
Skrevet

Etter at jeg forstod at man burde rense huden både morgen og kveld med rensemelk, tonic og en god hudkrem har huden min blitt helt forvandlet.

Har jeg dårlig tid kan jeg markere øyebrynene, ta på en lipgloss og likevel se bra ut. Trenger ikke å skjule noe som helst. Veldig deilig!

Gjest Tristessa
Skrevet

Øyevippetang - helt genialt. Bruker hver dag og kan ikke klare meg uten. Dr. Hausckas rosekrem har også gjort et og annet for å stabilisere huden min. Digger Lancomes selvbruner til ansiktet, smører inn om kvelden, våkner dagen etterpå og ser fresh ut. Trenger et minimum av sminke nå for tiden. Yerka er helt suverent til periodevis bruk, men det som kanskje har forandret hverdagen mest, er overgangen til skikkelige frisørprodukter til håret. Redken All Soft shampo, balsam og hårkur og Tigi Honey&Oatmeal er suverene greier. :)

Det ble ganske mye, men dette er produkter som korter ned tiltrengt tid på badet betraktelig.

Gjest gjest1
Skrevet

HQdread shampoen jeg stjal og senere fikk av exen min ( :oops: ) har gjort håret mitt platt og glansløst, akkurat slik jeg liker det :D

Dreadsene har knyttet seg mer og blitt stivere, og det er bjaaa ;D

Skrevet

Eyeliner (istedet for kajal til markering rundt øyne)

Gjest Gjesta
Skrevet

Dermalogica og MdF-hudproduktene mine, samt All Soft-serien fra Redken. :hjerte:

Gjest gjest1
Skrevet

Kanebo 38 grader. Vanlig mascara har en tendens til å gi meg panda-øyne..

Og Mild clarifying toner fra Clinique. Var tidligere plaget med blank nede og panne.

Ellers hadde jeg en stor aha-opplevelse den dagen jeg fant riktig farge på rouge :)

Gjest Darcy
Skrevet

Øyenbrynsgelè. fantastisk oppfinnelse.

Skrevet

Den viktigste oppdagelsen var foundation.

Den nest viktigste var når jeg oppdaget hvilken enorm forskjell det er på billig og dyr foundation.

Gjest Valmue i.i.
Skrevet

Mineral make-up, uten tvil!

Rask å påføre, (nå som jeg har fått inn teknikken)

utrolig holdbar og best av alt, ser naturlig ut både inne og utendørs!

Skrevet

Vippetang fra Revlon og Aluminiumsklorid.

Skrevet

Har nettopp fått Dermalogica sheer tint moisture i farge light(farget dagkrem med solfaktor og litt shimmer) fra lookfantastic. Den jevnet ut min noe rødlige hud og ser veeldig naturlig ut. Ble meeeget begeistret etter å ha prøvd litt av den. Dette tror jeg kan være noe av det mest geniale jeg har vært borti på skjønnhetsfronten! Gjenstår bare å og se om den blir for fet for min kombinasjonshud.

Yesyesyeeeees!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...