AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #1 Skrevet 1. oktober 2019 Om du har leddgikt eller andre ledd problemer. Gjør det verre om man må ligge i et soverom med åpent vindu året rundt? Om man har en partner som må ha vinduet opp selv på minus -25 om vinteren. Det er ingen diskusjon en gang. Kalde påvirker leddene over tid? Jeg tror det. Anonymkode: 070e2...13e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #2 Skrevet 1. oktober 2019 Ja, det er jo derfor folk med leddgikt får helsereiser til syden. Varmen gjør godt for gikten. Du må nesten legge deg på eget rom da. Eller egen leilighet... Anonymkode: 0d732...9c7 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Skrevet 1. oktober 2019 vinduet åpent når det er -25 ? hvorfor Anonymkode: c21ac...808
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: vinduet åpent når det er -25 ? hvorfor Anonymkode: c21ac...808 Hørt om psykopater?? Spiller ingen rolle om det er minus 25 eller 25 varmegrader. Vinduet skal stå opp. En gang spekte puta fast i veggen. Det høres ut som tull men det er faktisk sannheten. Det var en av de tingene han tok opp ved starten av forholdet at soveromsvinduet det stod opp året rundt. Ferdig diskutert. Anonymkode: 070e2...13e 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 Bruk varmeputer Anonymkode: 011a4...c8d
Gidavmeg Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 Mine besteforeldre var sånn at bestemor måtte ha det kaldt og bestefar varmt. Bestefar hadde leddgikt. Hun lå nærmest vinduet, som var åpent. Han hadde varmeteppe, ullteppe, dyne og varmeflaske og lå alltid i ullundertøy.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hørt om psykopater?? Spiller ingen rolle om det er minus 25 eller 25 varmegrader. Vinduet skal stå opp. En gang spekte puta fast i veggen. Det høres ut som tull men det er faktisk sannheten. Det var en av de tingene han tok opp ved starten av forholdet at soveromsvinduet det stod opp året rundt. Ferdig diskutert. Anonymkode: 070e2...13e Kjøp deg pysj og varmelaken. Ferdig diskutert. Anonymkode: d513f...048
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #8 Skrevet 1. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp deg pysj og varmelaken. Ferdig diskutert. Anonymkode: d513f...048 Det hjelper ikke når det er minusgrader.. Må sove med votter, ullsokker osv også da.. Anonymkode: 1cc0f...02a
Hotwife Skrevet 1. oktober 2019 #9 Skrevet 1. oktober 2019 Hva med å ta litt hensyn? Man må få slippe å sove med sokker og ullpysj i eget hjem 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #10 Skrevet 1. oktober 2019 3 minutter siden, Hotwife skrev: Hva med å ta litt hensyn? Man må få slippe å sove med sokker og ullpysj i eget hjem Hensyn går jo begge veier. Det er lettere å kle på seg hvis man er for kald. Anonymkode: caa4f...b37 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #11 Skrevet 1. oktober 2019 Nå er det ikke alle med leddgikt som er plaget ekstra mye når det er kaldt. Jeg er selv kronisk syk på 13de året og merker ingen forskjell og har vinduet åpent 365 dager i året. Selvfølgelig skal man ta hensyn men det gjelder jo begge veier, spesielt hvis man er inget seriøst forhold. Klarer man ikke komme til enighet så er det noe galt i forholdet dem imellom. Anonymkode: 3bf46...2c5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #12 Skrevet 1. oktober 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Hørt om psykopater?? Spiller ingen rolle om det er minus 25 eller 25 varmegrader. Vinduet skal stå opp. En gang spekte puta fast i veggen. Det høres ut som tull men det er faktisk sannheten. Det var en av de tingene han tok opp ved starten av forholdet at soveromsvinduet det stod opp året rundt. Ferdig diskutert. Anonymkode: 070e2...13e Bor du sammen med en psykopat? Jeg må selv ha vinduet åpent, tenker at separate soverom er en idè når man har forskjellige preferanser. Anonymkode: 459ac...80d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #13 Skrevet 1. oktober 2019 Separate soverom, just sayin'. Jeg må selv ha åpent vindu uansett temperatur på natta, ellers våkner jeg med hodepine og mye mindre uthvilt. Anonymkode: 90a8b...3c6 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #14 Skrevet 1. oktober 2019 Glad jeg bor ute ved kysten og slipper sånn kulde ! Er jo reine Flåklypatilstander!🙈 Stor misforståelse det å tro at det er bra å sove med vinduet åpent ala Nordpolen. Finn deg et annet rom å sove på, og juster ned litt ditt bidrag til strømregninga! Brr, jeg hadde aldri letta på trusa engang i den tempen!😬 Anonymkode: 22f44...88d
The Kitten Skrevet 1. oktober 2019 #15 Skrevet 1. oktober 2019 Du får si du bare har sex på soverom med lukkete vinduer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå