AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 Hei.. Slit med å ta initiativ til sex .. Vi har lite sex eg og kjæresten. Han e 24 og eg e 29. Vi har vært i lag over 1.5 år. E redd for å bli avist. Han avise til tider og det har gjort meg forsiktig ang å ta initiativ. Eg igjen gir han alltid lov selv om eg nekte litt først for å terge han litt. Vi e også det paret som har sex i samme stilling som eg skreiv ett innlegg om for ett par daga sida. Vi kan ha sex tørke opp til en uke el mer av og til. Og i hverdagen så e det lite kyss og kos. Savne berøring og kos. E det noen andre som har opplevd at det blir lite kos og sex i ett forhold og ble det slutt etterkvært da? Tok opp med kjæresten ang at vi hadde så kjedelig sex og han va da enig at vi kunne ha litt mer anna sex, men vi har ikke hatt sex etter det. Anonymkode: 3c791...ae5 1
autorain Skrevet 30. september 2019 #2 Skrevet 30. september 2019 Jeg vet ikke om dette vil hjelpe deg, men mannen min og jeg hadde en lang periode med lite sex (1, kanskje 2 ganger, i måneden). Jeg prøvde å ta initiativ, inkludere leketøy, undertøy eller lignende og å ta opp temaet når vi snakket. Jeg kunne komme med flere hint og jeg lagde en julekalender hvor det innimellom var sexrelaterte-gaver. Vi hadde ikke mer sex. Det var frustrende og vondt for selvtilliten. Så ga jeg rett og slett litt opp. Og jeg var sliten og orket ikke å bli avvist mere. I en overgangsperiode (noen måneder) var det det samme men så "plutselig" økte mengden sex betraktelig. Plutselig var det 3-4 ganger i uken og mye mer nærhet i hverdagen. Vi snakket om det og han sa at "maset om sex" (hans ord, ikke mine) var turn-off, men at når det ga seg kjente han mer lyst. At "maset" ga prestasjonsangst og var lite sexy. Så, poenget mitt er, kanskje prøve å la temaet ligge og se hva det bringer? Om dere er et par som tidligere hadde et mer aktivt sexliv kan det fungere? 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #3 Skrevet 30. september 2019 Takk for svar 🙂 Ja vi hadde masse sex fram til vi fløtte ilag og ble samboera. Va nokka som skjedde da. Vi kunne ha sex opp til flere ganga om dagen. Skjønne at når man har vært i lag en stund så kan det bli kjedelig og gå i det samme hele tida.. Kanskje det fungere 🙂 Anonymkode: 3c791...ae5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 7 timer siden, autorain skrev: Jeg vet ikke om dette vil hjelpe deg, men mannen min og jeg hadde en lang periode med lite sex (1, kanskje 2 ganger, i måneden). Jeg prøvde å ta initiativ, inkludere leketøy, undertøy eller lignende og å ta opp temaet når vi snakket. Jeg kunne komme med flere hint og jeg lagde en julekalender hvor det innimellom var sexrelaterte-gaver. Vi hadde ikke mer sex. Det var frustrende og vondt for selvtilliten. Så ga jeg rett og slett litt opp. Og jeg var sliten og orket ikke å bli avvist mere. I en overgangsperiode (noen måneder) var det det samme men så "plutselig" økte mengden sex betraktelig. Plutselig var det 3-4 ganger i uken og mye mer nærhet i hverdagen. Vi snakket om det og han sa at "maset om sex" (hans ord, ikke mine) var turn-off, men at når det ga seg kjente han mer lyst. At "maset" ga prestasjonsangst og var lite sexy. Så, poenget mitt er, kanskje prøve å la temaet ligge og se hva det bringer? Om dere er et par som tidligere hadde et mer aktivt sexliv kan det fungere? Enig i dette. Jeg prøvde i en lang periode veldig hardt å få ham interessert, prate om det, nytt sexy undertøy etc. Null respons. Nå har jeg gitt helt opp, egentlig litt ufrivillig siden alt av min lyst faktisk har forsvunnet etter to år med avvisninger/noe pliktsex fra hans side. Selvfølelsen min rundt egen kropp er knust. Blir nå kvalm av at han tar på huden min og slikt. Vurderer å be om separate soverom. Så vi får jo se hvordan dette går. Faens tragisk. Anonymkode: 5c3fa...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 Sorry men her er det bare å kutte. Blir ikke bra igjen når d er blitt sånn. Fin en som har lyst på deg og vil knulle deg hele tiden. Jeg lover deg, det er som å bli født på nytt. Livet er for kort til å ha crappy eller lite sex. ps. Er mann. Anonymkode: 7cb4a...e27 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 Vel... jeg synes ikke dere har sex så sjeldent. Sextørke i opptil en uke og mer av og til (høres ut som dere da i perioder har sex litt oftere?) virker noenlunde normalt. Er det sex du savner eller savner du å bli begjært og koset på? Anonymkode: bf7e8...cf6
Bamseklemmer Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Eg igjen gir han alltid lov selv om eg nekte litt først for å terge han litt. Vi e også det paret som har sex i samme stilling som eg skreiv ett innlegg om for ett par daga sida. Den terginga di kan være årsaken, det samme gjelder sex i samme stilling. Det er bare så avtennende😂😂 Hvis du er 29 år, da vet du hva du har å gjøre🤪 Endret 1. oktober 2019 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #8 Skrevet 2. oktober 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel... jeg synes ikke dere har sex så sjeldent. Sextørke i opptil en uke og mer av og til (høres ut som dere da i perioder har sex litt oftere?) virker noenlunde normalt. Er det sex du savner eller savner du å bli begjært og koset på? Anonymkode: bf7e8...cf6 Savne å bli begjært og kosa med. Seff ønske eg mere sex. Og eg sku ønske eg va mer tøffere å ta initiativ.. Anonymkode: 3c791...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #9 Skrevet 2. oktober 2019 15 timer siden, Bamseklemmer skrev: Den terginga di kan være årsaken, det samme gjelder sex i samme stilling. Det er bare så avtennende😂😂 Hvis du er 29 år, da vet du hva du har å gjøre🤪 E han som alltid vil ha i den samme stillinga. Det e alltid at eg må ligge på sida, rompa mot han el på magen. Blir gørr kjedelig. E aldri kyss og kos før man begynne eller under sex. Han tenne på rompa så e vell derfor. Savne å ha den gode misjonær stillinga.. 🤣🤣 Mulig eg e træg no, men ka må eg gjøre?😂😝 Anonymkode: 3c791...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #10 Skrevet 2. oktober 2019 Ts her. Kanskje man ikke har samme sexkjemi da? Hadde sex ofte med en mann i 50 åran før noen år siden. Og han va helt fantastisk. Han fikk meg til å føle meg drit deilig i senga og hadde fokus kun på meg at eg sku ha det bra .. Det savne eg innmari. Sku ønske eg og min kjære kunne ha det sånn i lag. Anonymkode: 3c791...ae5 1
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2019 #11 Skrevet 2. oktober 2019 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig eg e træg no, men ka må eg gjøre?😂😝 Ok, sideveis er jo ei god stilling det, men kjedelig i lengden da, variert er nok best, også variasjon på steder. Misjonæren er ypperlig for kos og kyss. Neida, du er ikke treg, synes det er artig at du spør. Noen ganger blir jeg selv rådvill og da må man jo spørre😛Kan du ikke stjele noen ideer fra din forrige partner da?😂 Endret 2. oktober 2019 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #12 Skrevet 2. oktober 2019 Hehe😆 Ja sant det. Eg tror eg skal gjøre det framover👍 Takk for rådet Bamseklemmer!;) Anonymkode: 3c791...ae5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå