Gå til innhold

Tinder og alder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nylig registrert meg på Tinder igjen etter et langt opphold, og lurer på et par ting.

Hvor stort aldersspenn har dere? Jeg startet med +/- fem år, men utvidet siden jeg ikke fikk noe særlig med matches. Matcher dere mest med eldre eller yngre?

Lurer kanskje på menns erfaringer spesielt. Er mann selv, midten av trettiårene, og får flere matches som er ti år yngre enn på min egen alder. Ser jeg barnslig ut? Er de yngre mindre kresne? Eller bare mer aktive på appen?

Anonymkode: baf52...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann, 31. Har stilt inn Tinder-søket fra 27-34. Får ikke mange matcher, men av de som liker meg er det en god blanding. Ikke mange på 27 eller 34, ellers nokså jevnt fra 28-33. Jeg har barn, og er ikke interessert i noen som er mye yngre (det går også andre veien når man har barn, så vinn-vinn).

Anonymkode: 677a9...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K44

Har stilt inn på +/- 4 år og relativt kort avstand (20 km). Matcher med både eldre og yngre om det kan kalles det med såpass lite aldersspenn. Men veldig skeptisk på konseptet og har ikke truffet så mange enda. Inntrykket er at menn på Tinder kun er ute etter noe useriøst i motsetning til meg. Har heldigvis ikke dårlig tid og stresser ikke.

Anonymkode: 43608...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk av tinder er at det kun blir seriøst om mannen er eldre enn kvinnen. Hvis det er motsatt blir det bare sex... 

Anonymkode: 1a523...118

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt inntrykk av tinder er at det kun blir seriøst om mannen er eldre enn kvinnen. Hvis det er motsatt blir det bare sex... 

Anonymkode: 1a523...118

M50. Så alle disse damene på min alder og opp til 55 som sveiper meg, er bare ute etter kroppen min?  😲

Anonymkode: 08081...22c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...