Brannslangen Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 Jeg hater hver og en av dere som utgjør vår tids største menneskefiendtlige bevegelse. CO2 er ikke en gift. CO2 er grunnlaget for alt liv. Slutt å sleng dritt om CO2! 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #2 Skrevet 30. september 2019 Arsenikk er ikke en gift, men en medisin. Anonymkode: de4d7...31b 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #3 Skrevet 1. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Arsenikk er ikke en gift, men en medisin. Anonymkode: de4d7...31b Døden er bare en følelse Anonymkode: e7305...47c 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Døden er bare en følelse Anonymkode: e7305...47c Kvikksølv er et naturpreparat. Økologisk er det også. Anonymkode: 55227...75f 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 Det er notert! Anonymkode: a1b06...1c0
Gent82 Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 Hvor ble det av de mindre 'damesigarettene'?
Gullik Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 10 timer siden, Brannslangen skrev: Jeg hater hver og en av dere som utgjør vår tids største menneskefiendtlige bevegelse. CO2 er ikke en gift. CO2 er grunnlaget for alt liv. Slutt å sleng dritt om CO2! Det er da for pokker ingen i "klimabevegelsen" som har sagt at CO2 er en gift. Her kan du lese hva problemet er: https://naturvernforbundet.no/sporsmal-og-svar-om-klima/8-menneskeskapte-utslipp-er-bare-en-liten-del-av-totale-utslipp-article36379-3927.html 1
Brannslangen Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2019 2 hours ago, Gullik said: Her kan du lese hva problemet er: Jeg er ikke interessert i mer propaganda fra totalitære klimaorganisasjoner. 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #9 Skrevet 1. oktober 2019 Du er ikke alene. Jeg spyr av disse aktivistene. Er drittlei dommedagsprofetiene deres Anonymkode: e1dfe...335 4
Brannslangen Skrevet 1. oktober 2019 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du er ikke alene. Jeg spyr av disse aktivistene. Er drittlei dommedagsprofetiene deres Om det hadde vært et snev av sannhet i noe av det de sa, så hadde jorden implodert for lenge siden. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #11 Skrevet 1. oktober 2019 Skjønner virkelig ikke at enkelte ikke evner å se hva som skjer med verden og at all forurensning og forsøpling ikke gjør noe med planeten. Dere må jo være stokke dumme, sorry meg. Anonymkode: 1b800...dfc 1
Gjest Mask Skrevet 1. oktober 2019 #12 Skrevet 1. oktober 2019 Greit nok at du er en skeptiker men man kan faktisk ikke mene at verden står dønn still uten endringer, den har endret seg siden året den ble dannet. Husk at verden var først en stor ild kule uten prospekter for menneskelig liv i framtiden, det er jo bare et under at vi eksisterer i det hele tatt. Isen i havet vil smelte om vi vil eller ikke, så det spiller vel faen meg vel ingen rolle hva du mener eller ikke, isen vil smelte og det selv om alle i verden kjører hest og kjerre og spiser gress. Verden går i syklus.
herzeleid Skrevet 2. oktober 2019 #13 Skrevet 2. oktober 2019 12 timer siden, Brannslangen skrev: Om det hadde vært et snev av sannhet i noe av det de sa, så hadde jorden implodert for lenge siden. Det er et resonnement jeg gjerne skulle sett utledet
Gullik Skrevet 2. oktober 2019 #14 Skrevet 2. oktober 2019 16 timer siden, Brannslangen skrev: Om det hadde vært et snev av sannhet i noe av det de sa, så hadde jorden implodert for lenge siden. Jeg tror dessverre at det er noen hakk mer enn snev av sannhet i de dystre spådommene. Men det er nå min mening (håper inderlig at du er den av oss som har rett 🙂). For å være ærlig tror jeg ikke vi klarer å snu det. Elbiler i Norge, vindmøller, kutt av oljeutvinning i Norge og andre tiltak er "piss i havet" på verdensbasis. Vi blir bare flere og flere mennesker, og vi vil alle ha det bedre og forbruke mer. Kan ikke se hvordan dette kan snus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå