Gå til innhold

Au krampe!

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

I dag morges oppdaget jeg noe av det vondeste beinet mitt har vært utsatt for noen sinne, vet ikke om det var krampe engang... skulle bare strekke det og plutselig føltes det ut som noe gikk helt galt inni leggen, og jeg satt i kanskje 5 min og prøvde å ikke skrike og hyle så vondt var det... dette var sånn i 4-5 tiden, og ennå gjør det vondt, er det noe alvorlig, eller bør jeg bare ikke strekke meg på fjollete måter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Formosiss
Skrevet

Det der høres ut som en god gammeldags senestrekk ;-)

Ikke så mye å gjøre med det, annet enn å strekke benet i motsatt retning av hva det vil selv.

Skrevet

Det er helt forjævlig!

Jeg får det ofte selv.

Du MÅ slappe av i beinet, selv om det virker som det minst logiske. Ikke bruk musklene som trekker seg sammen, bare slapp av og rist lett løs.

Og be til Gud om at det gir seg snart. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Tilskudd av magnesium skal visstnok virke forebyggende. Spesielt hvis man trener endel, kan man ha nytte av dette.

Skrevet

Jepp, kjenner igjen dette ja.

Enten etter alkoholinntak...

Eller etter at jeg har trent og skal ha på meg sko med høye hæler etterpå.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg trener ekstremt lite, så.. :oops:

Bra det ikke var noe fælt da iallfall, gjør ganske vondt i leggen ennå, men overlever så klart :P

Og enda morsommere at jeg ble vekket av det da, høhø god morgen til meg! Så hvis det skjer igjen, skal jeg bare slappe av da? Beinet ville ikke slappe av det ville spenne seg fast og få meg til å hyle og pipe, men kunne ikke vekke huset! Makan for stress hehe

Skrevet

Jeg får det også av og til om natta.

Det går over hvis du konsentrere deg om å ikke røre foten. Og så kan du se frem til tre dager med støl legg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...