AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 Hei Jeg er er i en kjempe vanskelig og vond situasjon. Jeg er i en barnefordelingssak med min eksmann som jeg tror er psykopat. Han har manipulert og holdt med nede i 16 år. Jeg mistet meg selv helt. Vi har en jente på 10 og en jente på 8. Noen som har vært i samme situasjon..? Jeg mister meg selv helt når jeg er i nærheten av han og er av denne grunn redd han vil vinne. Anonymkode: 70896...658
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #2 Skrevet 30. september 2019 Psykopat er et stempel og ikke et skjellsord. Kontakt familievernkontor eller psykolog Anonymkode: 1f73a...a50
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #3 Skrevet 30. september 2019 Kontakt advokat så fort som overhodet mulig. Å vite at et menneske som himler med øynene av folk som driver med manipulasjon og hersketeknikk er en vanvittig beroligende følelse. Det er mitt absolutt beste råd etter å ha vært gjennom noe av det samme. Lykke til. Gjør det som er best for jentene dine. Anonymkode: dd273...ee8 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #4 Skrevet 30. september 2019 Hold deg saklig i alle samtaler om far, ikke la deg bli revet med av følelser. Lett å si, vanskelig å gjøre. Hold fokus på barnas beste og la alle forsøk med manipulering møte en vegg med ro og ignorering. Fakta og bevis om du har, hvis det kommer usanne påstander. DETTE klarer du. Tenk på dette som en jobb du må gjøre nå, sier det for hvis en graver seg for mye i sine tanker så kan du bli ubalansert. Det er nå du trenger å være trygg, du vet hvem du er, du vet barna trenger deg, du vet du er sunnere foreldre, du vet hva som er sant. Beste råd jeg kan gi, er at du prøver å se på deres samliv og alle hans tidligere manipulasjoner og herske teknikker i rett lys. Det er ikke noe galt med deg, ingenting av det denne mannen har sagt,er sant. Finn troen på deg selv, bli den løve mammaen og kjemp for dine barn. Kjemp med sannheten, roen og ikke la han se deg knust eller se deg bli opprørt. Ikke gi han den gleden. Anonymkode: c1f66...9f4 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg er er i en kjempe vanskelig og vond situasjon. Jeg er i en barnefordelingssak med min eksmann som jeg tror er psykopat. Han har manipulert og holdt med nede i 16 år. Jeg mistet meg selv helt. Vi har en jente på 10 og en jente på 8. Noen som har vært i samme situasjon..? Jeg mister meg selv helt når jeg er i nærheten av han og er av denne grunn redd han vil vinne. Anonymkode: 70896...658 Har det på samme måte akkurat nå. En som er en god løgner og manipulator. Men jeg må bare være målrettet og holde meg gående for barnets skyld. Jeg går gjennom dette for å sikre barnet mitt, for at mitt barn skal få en god oppvekst. Så nå må jeg være sterk for jeg vet hva som er riktig. Anonymkode: 45db2...9a0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg sliter veldig med å holde meg gående. Det er 4 år siden vi skilte oss men likevel går jeg inn i den underdanige rollen jeg hadde når vi var gift. Han har sagt at han skal ødelegge meg og jeg er redd han klarer det. Anonymkode: 70896...658
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 Ta vare på alt skriftlig! Anonymkode: fa7c9...392 2
SoWhat? Skrevet 1. oktober 2019 #9 Skrevet 1. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter veldig med å holde meg gående. Det er 4 år siden vi skilte oss men likevel går jeg inn i den underdanige rollen jeg hadde når vi var gift. Han har sagt at han skal ødelegge meg og jeg er redd han klarer det. Anonymkode: 70896...658 Hva konkret kan han gjøre? Truer han med å skade deg med handling, eller er det bare ord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå