Gå til innhold

Hvilket scandic hotell i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er viktig med lyse rom og gode senger og en bar med god atmosfære. Det står mellom Scandic Ørnen, Scandic Hotel Norge og Scandic Torget. Noen som har erfaring med disse? :) Rommene på Torget ser fryktelig mørke ut.. stemmer det?

Anonymkode: 16ad0...f3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hotel Norge by Scandic er helt fantastisk kult! 

Anonymkode: 326e4...445

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hotel Norge by Scandic er helt fantastisk kult! 

Anonymkode: 326e4...445

Det ser utrolig flott ut! Er det verdt en ekstra tusenlapp? De to andre er litt rimeligere. Ja jeg er litt gnien 😅

Anonymkode: 16ad0...f3a

Skrevet

Jeg har bodd flere ganger både på Norge og Ørnen. Norge ligger mer sentralt, men rommene kan være små og mørke om du havner i ett som vender ut mot baksiden. Har hatt veldig flott rom også som vender ut mot Torgallmenningen. Generelt har Ørnen lysere rom, men ligger mer usentralt til. 

Sengene er gode på begge hotellene, frokosten veldig bra, men er hakket bedre på Norge. Baren kan jeg ikke bedømme. 

Alt i alt, på Ørnen har du best mulighet til å få lyse rom, mens jeg ender opp med å velge Norge pga beliggenheten med tilnærmet lik pris. 

Gjest Jeeeeeeea
Skrevet

Jeg bor i Bergen og har aldri overnattet på noen av disse hotellene. Men jeg ville nok gått for Ørnen eller Hotel Norge. Hotel Norge ligger på Torgallmeningen som er midt i sentrum. Men dersom det er 1000 kr dyrere enn Ørnen ville jeg nok gått for Ørnen. Ser at en over her skriver at Ørnen ligger usentralt til ifht Hotel Norge og det stemmer absolutt ikke. Det er 7 min å gå fra Ørnen til Hotel Norge. Går du fra Ørnen og inn til Torgallmeningen går du forbi Lille Lungegårdsvannet og over festplassen som er et veldig fint område. Sjekk det opp på Google maps så ser du avstanden 🙂

Skrevet

Jeg bodde på Ørnen i sommer. Helt greit hotell det. Ti min å gå til sentrum er da ikke all verden. Bergen er en by det er lett å finne frem i. 

Anonymkode: dd099...8f5

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bodde på Ørnen i sommer. Helt greit hotell det. Ti min å gå til sentrum er da ikke all verden. Bergen er en by det er lett å finne frem i. 

Anonymkode: dd099...8f5

Hotel Ørnen ligger i sentrum altså!

Anonymkode: 0293a...267

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...