Gå til innhold

Noen som har vært i samme situasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor barnemor /eks truer med mekling ,ta foreldreretten tilbake fordi jeg har planer med å flytte sammen med ny partner (7 km unna ) barnet er på 11 år , og er i bup pga jeg ble skilt for 3 år siden ,7 år i lag .å familien da ble revet vekk , samt mye annet har skjedd på morens side. Selv blitt singel . Barnet er fra tidligere forhold ,hvor vi aldri var gift . Det kan se kaotisk ut når det blir skrevet slik ,men har alltid vert opptatt av trygge rammer for barnet . Men nå er det altså slik at det er blitt full krig for at jeg har funnet nytt hus med kjæresten 7 km unna ,hvor det blir tatt hensyn til at han kommer trykt på skolen og diverse idrettene !  Har jeg noe å frykte mtp å miste foreldreretten / samvær 50/50 ved å flytte . 

Anonymkode: 26bd0...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 km unna gjør jo at barnet, når det er hos deg, ikke har nettverk (kompiser) like lett tilgjengelig. Og hvordan skal barnet komme til/fra alt? 

Hva ønsker barnet? Alle barn skal bli hørt. 

Anonymkode: 4764f...73a

• Liker 1
Skrevet

Det blir selvfølgelig tilrettelagt med kjøring osv . Det å ha med seg noen hjem fra skolen ,og være med andre . Akkurat nå, så er han aktiv med 3 idretter som må kjøres til å fra uansett i ukedagene ! 

Men er det faktisk slik at man kan miste samværet ved å flytte unna ,ved så liten avstand . Hadde forstått det om vi snakker milevis . Ts

Anonymkode: 26bd0...e02

Skrevet

Spør hva barnet vil, han går til bup så da må du gjøre det som er best for han

Anonymkode: b95c8...d39

Gjest WhisperingWind
Skrevet

7 km? Er jo ikke langt i det hele tatt. Jogger det på 40 minutter....ser ikke hvordan det skal komplisere noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...