Gå til innhold

Slanke menn og feite damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at folk bryr seg så mye om størrelsen på andres kjærester. Er det sjalusi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke utsiden betyr noe det er innsiiiden som betyr noe

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jøss... Her var det mange overfladiske mennesker...

Anonymkode: b5d30...ac4

Er det? Om ei ung dame er 30 kilo overvektig som 20 åring, hvordan blir helsa og formen etter et par svangerskap? Og hvordan blir avkommet etter disse damene? Usunn overvekt og dårlig livsstil ser da ut til å være arvelig......

Skrevet

Chubby kvinner er flotte og deilige 😍 hilsen kvinne 31

Anonymkode: 8a6d4...2af

Skrevet

Tror menn liker jenter med former, bare det ikke blir for mye. Jeg har vært både tykk, slank og tynn. Og hadde minst sjans da jeg var tynn. Da fikk jeg høre at jeg måtte legge på meg for å få former. Menn generelt tror jeg liker former på kvinner

Anonymkode: 6c222...e4b

Skrevet

Hvordan er det for den slanke mannen, på 70-80 kg når den bælfeite dama, på 120-140kg feks sitter øverst?! Eller omtrent kan kvele deg med sin egen kroppsvekt, føles det ok?! Føler du deg som en mann selv da, sammen med berget?!

Anonymkode: 9b239...cf4

Skrevet
23 timer siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Den kommentaren kan du like godt ta tilbake. Det er ingen selvfølgelighet at det er slik. 

Nei den tar jeg ikke tilbake. Er man overvektig er det kun et tidsspørsmål før man får livsstilssykdommer! 

Anonymkode: c8794...ebb

Skrevet

Jeg er ca 20-25kg overvektig, mens samboeren min er en "typisk barsking". Høy, pen, og godt trent, og kunne sikkert fått hvem som helst, for å si det flåsete. Jeg har aldri vært så komfortabel med noen som jeg er med ham, for han forteller meg hver dag hvor flott og sexy han synes at jeg er. Vi er begge enige i at seksuelt har vi aldri hatt det så bra med noen før, og jeg tenker ikke på hvordan jeg ser ut i negativ forstand i alle fall. Tvert imot føler jeg meg som en supermodell når vi har sex, for det er så tydelig at han liker kroppen min. 😊

Anonymkode: a78d0...38e

• Liker 1
Skrevet

Min kjære elsker meg ikke pga eller på tross av min vekt, han elsker meg fordi jeg er MEG :)

Anonymkode: fe756...516

• Liker 1
Skrevet

Liker bare typisk crossfitdamer med sprettrumpe og slank midje. Trener mye selg og vil helt klart ha ei som er like trent som meg.

Anonymkode: 40412...7ea

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liker bare typisk crossfitdamer med sprettrumpe og slank midje. Trener mye selg og vil helt klart ha ei som er like trent som meg.

selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...