AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #21 Skrevet 30. september 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker personligheten til dama mi. Hun veier kanskje 15 kg for mye til å ha idealkroppen, men det spiller ingen rolle for meg. Jeg er er slank og elsker trening OG henne! Anonymkode: 38112...ea9 Sånne kommentarer mistenker jeg er mer fra hun som veier 15 kg for mye enn fra mannen hennes.... Anonymkode: 1bb88...1f1 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #22 Skrevet 30. september 2019 Idealkroppen for kvinner er slank, idealkroppen for menn er svær. De som faller utenfor må finne hverandre Anonymkode: 19e33...57b 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #23 Skrevet 1. oktober 2019 For sex ja. For forhold nei. Anonymkode: 81187...729
StovnerJune Skrevet 1. oktober 2019 #24 Skrevet 1. oktober 2019 Spørs jo litt hva man mener med feit. Folk legger så mye i det. Jeg har aldri vært direkte feit men alltid hatt noe ekstra, det som mange kaller lubben. Noen mener du er feit da, noen ikke. Uansett har det i min erfaring ikke vært noe problem i det hele tatt når det kommer til å få oppmerksomhet fra menn og mange sier de foretrekker det fremfor noen som er veldig tynne. At det blir mer pupper, hofter og rumpe liksom. 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #25 Skrevet 1. oktober 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe for meg. Det ser ut til at det er svært vanlig riktignok, og jeg får overraskende mye oppmerksomhet fra mer eller mindre store damer på de vanlige datingstedene på nettet. Jeg trenger derimot noen som har god helse og kan være med på sportslige aktiviteter i greit tempo. Med mine lange bein skal det litt til å holde følge selv om jeg ikke er ekstremt godt trent. Jeg liker også noen sexstillinger som ikke er like enkle om partneren ikke er slank. Anonymkode: 8e8f6...f43 Ser den. Jeg er tjukk, men ved god helse og veldig sprek. Så man er ikke automatisk en slappfisk selv om man er tjukk. Så det argumentet er dårlig. Men det er helt lovå ha preferanser. Ellers så er det fortsatt flere overvektige menn enn kvinner Anonymkode: ea0b1...f74 3
Kontorotta Skrevet 1. oktober 2019 #26 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg tenker personlighet betyr mye for mange. Og da spiller kanskje ikke vekta så mye. Jeg har mine kilo for mye. Noen vil kalle meg feit, noen lubben, noen kvinnelig, noen myk og god. For dem som sier at alt over 50kg er overvekt og kvalmt, ja så er jeg feit. Men det er menn jeg aldri ville falt for i utgangspunktet. Der spiller deres personlighet inn. Når det gjelder menn jeg har vært sammen med, eller datet, så spenner deres kropper seg fra sixpack, via slanke uten muskler, til pappakropper. Flotte menn på hver sin måte. Det har aldri vært kroppene som har ført til flere eller færre dater, men personlighetene. Regner med at det finnes noen menn der ute som tenker på samme måte. Og det finnes noen menn der ute som setter det kroppslige foran personligheter. Og noen er så heldige at de finner flotte slanke kvinner med nydelig personlighet. For de finnes de også. 3
Gjest Handymanhedmark Skrevet 1. oktober 2019 #27 Skrevet 1. oktober 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Ser den. Jeg er tjukk, men ved god helse og veldig sprek. Så man er ikke automatisk en slappfisk selv om man er tjukk. Så det argumentet er dårlig. Men det er helt lovå ha preferanser. Ellers så er det fortsatt flere overvektige menn enn kvinner Anonymkode: ea0b1...f74 Er du kvinne eller mann?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #28 Skrevet 1. oktober 2019 Dette temaet dukker opp til stadighet og jeg har ikke brydd meg, fordi dette er ikke ting jeg gidder å tenke på. Men nå har det seg slik at min fantastiske, smarte, morsomme, lubne søster har funnet seg en atlet som vinner førstepremier i sporten sin. Vet ikke om lubben holder lenger, da kroppsformen hennes begynner å se ut som en firkant(ikke meningen å disse, jeg prøver bare å forklare hva jeg legger i det). Han digger henne, hun digger han, de har det kjempegøy ilag, fniser og kysser raskt når de tror ingen ser på. Tru luv. Blir spennende å se hvem som blir påvirket av hvem når det gjelder livsstil, til nå er det vel en blanding. Hun har vært med han på trening og han har vært med henne på pizza i senga og Pærra. Snipp snapp snute. Anonymkode: 46541...02b 8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #29 Skrevet 1. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: ikke meningen å disse pun intended? Anonymkode: 6f98c...a72 2
Gjest Alterego666 Skrevet 1. oktober 2019 #30 Skrevet 1. oktober 2019 På 30.9.2019 den 20.37, AnonymBruker skrev: Skal en slank mann som ikke er blant de mest attraktive ha seg fast kvinnfolk, må han ta til takke med det han får. Hvis ikke ender han opp som singel resten av livet. 80/20 og 20/80 statistikken på sitt beste det. Ser man på Tinder f.eks, så får en slank og vanlig nordmann kun likes fra damer som er overvektige og som også kommer til kort. Anonymkode: 973d2...0d7 Tenker som en taper, ender som en taper.
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 5. oktober 2019 #31 Skrevet 5. oktober 2019 På 30.9.2019 den 18.41, AnonymBruker skrev: Er det mange menn her som ville datet en feit dame? Eller feite damer som har datet slank mann? Blir dere nervøs om dere sitter på den slanke mannen som kanskje veier halvparten av deg, eller hva synes dere menn om ei dame som veier så mye som det dobbelte av deg setter seg oppå deg? Anonymkode: c7c4c...d2d Har ikke noe å si. Hadde jeg vært singel og var på jakt etter kjæreste eller sexpartner så ville en overvektig dame vært en like aktuell kandidaet som en tynn/slank eller normalvektig en. Ser ikke problemet.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #32 Skrevet 5. oktober 2019 På 1.10.2019 den 10.37, AnonymBruker skrev: Ser den. Jeg er tjukk, men ved god helse og veldig sprek. Så man er ikke automatisk en slappfisk selv om man er tjukk. Så det argumentet er dårlig. Men det er helt lovå ha preferanser. Ellers så er det fortsatt flere overvektige menn enn kvinner Anonymkode: ea0b1...f74 Er man tykk har man ikke god helse🙄 Anonymkode: c8794...ebb 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #33 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg ser på meg selv som en pen og godt trent dame. Utseende har veldig lite å si så sant mannen ikke har 50 kg for mye (vil helst beholde han så lenge som mulig) og er urenslig. Har vært sammen med menn som er kanskje noen vil kalle mindre pen og overvektig men kjemien har vært helt fantastisk både i sengen og når det gjelder kommunikasjon 👍👍 Heller en barsking med sjarm enn et tomt glansbilde😁 Anonymkode: c8794...ebb 2
Missbehave Skrevet 5. oktober 2019 #34 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg er overvektig og dater en mann som er slank. Jeg var bekymret i starten for at jeg skulle være for tung når jeg skulle ri ham og spurte ofte om det før, men det var ikke problem for han. Jeg var bekymret for at jeg ikke var attraktiv for han, men han forteller meg hver dag hvor vakker han synes jeg er, noe som gir meg selvtillit og som igjen fører til at han synes jeg er mer attraktiv 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #35 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg er kvinne som er ca 20 kg overvektig. Og min erfaring er at de veldig slanke mennene liker meg, eller de ekstremt overvektige. De mannfolka som er 20-30 kg overvektige, er vel de som overhode ikke er interessert. Virker ut som de er svært opptatt av å få seg en normalvektig dame. Menn som derimot er 50 kg eller mer overvektige kan jeg få. Men selv om jeg er overvektig, så spiser jeg stort sett sunt, liker å gå lange turer i skogen osv. Og jeg ønsker en mann som kan være med på dette. Og får jeg en som vil sitte i sofaen og bare spise dritt, er jeg redd for å bli for fristet, så plutselig er jeg ei dundre på godt over 100. Anonymkode: 2ea7a...c76 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #36 Skrevet 5. oktober 2019 Jøss... Her var det mange overfladiske mennesker... Anonymkode: b5d30...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #37 Skrevet 5. oktober 2019 Jeg er overvektig, ikke bare 10 kg, men kanskje 50 kg.... 😮 Den nye Kjæresten min er veltrent, og har en flott kropp (det er ikkeno jeg bare sier....) Jeg går på Grete Roede, han støtter meg, men har stadig fokus på at jeg ikke må gjøre dette for han, for han liker meg akkurat som jeg er.... Det hører med til historien at jeg til tross for vekten er sprek. Jeg trener, går i fjellet, svømmer, og hindres generelt lite av vekten min Anonymkode: 44b78...c3e 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 5. oktober 2019 #38 Skrevet 5. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er man tykk har man ikke god helse🙄 Anonymkode: c8794...ebb Den kommentaren kan du like godt ta tilbake. Det er ingen selvfølgelighet at det er slik.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2019 #39 Skrevet 5. oktober 2019 På 30.9.2019 den 18.41, AnonymBruker skrev: Er det mange menn her som ville datet en feit dame? Eller feite damer som har datet slank mann? Blir dere nervøs om dere sitter på den slanke mannen som kanskje veier halvparten av deg, eller hva synes dere menn om ei dame som veier så mye som det dobbelte av deg setter seg oppå deg? Anonymkode: c7c4c...d2d Mange ganger så er det nå vel slik at en mann og en kvinner kommer sammen og hun er slank og lekker, han er også flott. Så går årene og det kommer gjerne et barn, så to barn, så kanskje for noen tre barn.. Så har du svangerskapene, fødslene, ammeperiodene, hormonene som endres gjennom gravid, ammende og ikke gravid. Ekstra vekt i svangerskapet som ikke alltid vil av igjen (normal økning er 12-16kg for normalvektige. Så er det nå fort sånn at dama veier mer enn mannen. Men at disse kiloene har kommet fordi kroppen til dama har vært gjennom mange endringer i årene. Vi kvinner har jo også høyere fettprosent, vanskeligere for å lage muskler og gå ned i vekt. Så har vi jo mensen og eggløsninger og sukkersug og babyskrik og så har du kanskje litt kolikkbarn og spetakkel inni der.. Så må jeg nå si at det er ikke rart at dama går:fra 55-58kg ved 20år til gjerne75-85kg ved 40år.. Anonymkode: 1c274...b69 2
Girlygirl9 Skrevet 6. oktober 2019 #40 Skrevet 6. oktober 2019 På 30.9.2019 den 20.17, AnonymBruker skrev: Tipper de overvektige damene vet hva mange slanke menn har. 23/18 over og ut Anonymkode: be541...83f Post heller med nick enn å signere med så teite greier 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå