AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 Er det mange menn her som ville datet en feit dame? Eller feite damer som har datet slank mann? Blir dere nervøs om dere sitter på den slanke mannen som kanskje veier halvparten av deg, eller hva synes dere menn om ei dame som veier så mye som det dobbelte av deg setter seg oppå deg? Anonymkode: c7c4c...d2d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #2 Skrevet 30. september 2019 Har inntrykk av at det er flere par der damen er overvektig og mannen er slank/ trent enn motsatt 😉 Anonymkode: 7435f...cdd 9
Hr. Aktiv Skrevet 30. september 2019 #3 Skrevet 30. september 2019 Jeg går ikke etter feite damer, men om de er chubby går greit. Heller 10kg for mye enn to for lite. Som oftest har de damer mindre trøbbel i toppen samt de er mykere å mere behagelig å ta på enn ei tynn ei. De blir litt sånn motvekt til meg som har en relativt hard og fettfri kropp. Best sånn synes jeg. 9
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #4 Skrevet 30. september 2019 De skal ikke være ekstremt overvektige, men liker noe å ta i. 10-20 kg pluss er helt fint. 10 for lite går ikke! Får frysninger når de blir så tynne. Er godt trent selv,. Anonymkode: a6ba4...9e8 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #5 Skrevet 30. september 2019 Det er ikke noe for meg. Det ser ut til at det er svært vanlig riktignok, og jeg får overraskende mye oppmerksomhet fra mer eller mindre store damer på de vanlige datingstedene på nettet. Jeg trenger derimot noen som har god helse og kan være med på sportslige aktiviteter i greit tempo. Med mine lange bein skal det litt til å holde følge selv om jeg ikke er ekstremt godt trent. Jeg liker også noen sexstillinger som ikke er like enkle om partneren ikke er slank. Anonymkode: 8e8f6...f43
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #6 Skrevet 30. september 2019 Tipper de overvektige damene vet hva mange slanke menn har. 23/18 over og ut Anonymkode: be541...83f
Gjest Handymanhedmark Skrevet 30. september 2019 #7 Skrevet 30. september 2019 Dater alle typer former jeg. Det er innsiden som teller for meg..
Gjest 007_008_007 Skrevet 30. september 2019 #8 Skrevet 30. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det mange menn her som ville datet en feit dame? Eller feite damer som har datet slank mann? Blir dere nervøs om dere sitter på den slanke mannen som kanskje veier halvparten av deg, eller hva synes dere menn om ei dame som veier så mye som det dobbelte av deg setter seg oppå deg? Anonymkode: c7c4c...d2d Nå vil de jo de fleste fete damer ha slanke menn. Det ser man tydelig på datingsider der den overvektige damen krever at mannen er slank og har pikk like stor som en elefant har.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #9 Skrevet 30. september 2019 Skal en slank mann som ikke er blant de mest attraktive ha seg fast kvinnfolk, må han ta til takke med det han får. Hvis ikke ender han opp som singel resten av livet. 80/20 og 20/80 statistikken på sitt beste det. Ser man på Tinder f.eks, så får en slank og vanlig nordmann kun likes fra damer som er overvektige og som også kommer til kort. Anonymkode: 973d2...0d7 1
visp Skrevet 30. september 2019 #10 Skrevet 30. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal en slank mann som ikke er blant de mest attraktive ha seg fast kvinnfolk, må han ta til takke med det han får. Hvis ikke ender han opp som singel resten av livet. 80/20 og 20/80 statistikken på sitt beste det. Ser man på Tinder f.eks, så får en slank og vanlig nordmann kun likes fra damer som er overvektige og som også kommer til kort. Anonymkode: 973d2...0d7 Jeg skjønner ikke helt jeg... Vil man virkelig leve med noen om det er noen man "har tatt til takke med"? Hvorfor? 8
Sphere Skrevet 30. september 2019 #11 Skrevet 30. september 2019 27 minutter siden, visp skrev: Jeg skjønner ikke helt jeg... Vil man virkelig leve med noen om det er noen man "har tatt til takke med"? Hvorfor? Nei, det skjønner ikke jeg heller. Da er det langt bedre å være singel. 13
visp Skrevet 30. september 2019 #12 Skrevet 30. september 2019 1 minutt siden, Sphere skrev: Nei, det skjønner ikke jeg heller. Da er det langt bedre å være singel. Ja, absolutt. Man produserer jo kroppsvarme selv... så lenge det varer:) 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #13 Skrevet 30. september 2019 Jeg liker litt rundere menn de er mykere og jeg er rund selv👍🏻 Anonymkode: 15677...095
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #14 Skrevet 30. september 2019 3 minutter siden, visp skrev: Ja, absolutt. Man produserer jo kroppsvarme selv... så lenge det varer:) Kvinner har en helt annen tilgang til kjærlighet og varme fra andre enn kjærester også. Anonymkode: 0ae36...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #15 Skrevet 30. september 2019 Det er mange overvektige damer som er pene og sjarmerende. Anonymkode: e51df...32a 9
visp Skrevet 30. september 2019 #16 Skrevet 30. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kvinner har en helt annen tilgang til kjærlighet og varme fra andre enn kjærester også. Anonymkode: 0ae36...0e0 Jeg skjønner ikke helt hva du sier her? Det eneste jeg vet er at det er helt uinteressant å klamre seg til et annet menneskes kroppsvarme om dette ikke er en man liker skikkelig, skikkelig godt! Hvem som helst gjør ikke nytten i det hele tatt. Det pleier å ha motsatt effekt. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #17 Skrevet 30. september 2019 Hvorfor er det så vanskelig for enkelte å skjønne at brorparten av menn liker lubne damer like mye som normalvektige? Alle mine venner gjør det. Skal man disse en dame type så må det være de undervektige fordi de ikke er deilige å ta på. Anonymkode: b201a...40d 7
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #18 Skrevet 30. september 2019 Denne kombinasjonen virker å være veldig vanlig: feite damer sammen med tynne, litt nerdete menn. En av mine beste kompiser er en sånn type. Herlig lite kroppsfiksert ellers, men han liker store damer. Det jeg imidlertid aldri ser er trente menn, sånn typ, "deltar i løp og/-eller løfter vekter" med feite damer. De går for slanke damer, fit damer. Men det har kanskje like mye med felles treningsinteresse å gjøre enn bare kroppspreferanser. Anonymkode: 1bb88...1f1 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #19 Skrevet 30. september 2019 Jeg liker personligheten til dama mi. Hun veier kanskje 15 kg for mye til å ha idealkroppen, men det spiller ingen rolle for meg. Jeg er er slank og elsker trening OG henne! Anonymkode: 38112...ea9 8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #20 Skrevet 30. september 2019 I motsetning til normale kvinner, er svært mange (yngre) menn ukritiske til kvinners utseende. Når det byr seg en mulighet til sex tar de det de får enten det er halvgamle kjerringer, dissende budeier, eller vandrende katastrofer. Sånn er evolusjonen - menn flest (iallfall yngre menn) byr seg frem til den første kvinnen som vil ta i mot deres gener. Anonymkode: f0a70...b41 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå