Shibu32 Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 (endret) Min teori er. Han ble kastrert for å beholde sin lyse stemme. På 80 tallet så var han generelt maskulin "vel litt mer tror jeg innenfor stemmebruk osv" mens på 90 tallet så ble han mer femi innenfor stemme. Men her er greia. Hvordan kan man være en pedo hvis man ikke har kuk og baller til å pule? Jeg tror fyren kanskje var rar. Men pedo tror jeg ikke. Men det er ikke noe kriminelt å være litt rar etter min mening. Hvis noen er interesert. Castrato var noe katolikker gjorde på unge gutter for at de skulle beholde sin lyse stemme. Som betyr at ballene og kuken ble kuttet av. Noe som var en praksis før i tiden. https://en.wikipedia.org/wiki/Castrato Endret 30. september 2019 av Shibu32
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #2 Skrevet 30. september 2019 Hvor har du fått det fra at de kutter av kuken?. Anonymkode: 2e72d...a72 2
Brimi Skrevet 30. september 2019 #3 Skrevet 30. september 2019 Vel, å være pedofil handler ikke om hva du har mellom bena, men om hva/hvem du tenner på seksuelt. Er du også av den oppfatningen at voldtekt handler bare om penis i vagina? Kreativiteten kjenner som sagt ingen grenser. Man kan bruke kosteskaft, penner, strikkepinner, frukt etc. Alt som får plass i en vagina, rumpe eller munn kan man voldta noen med. 8
Shibu32 Skrevet 30. september 2019 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2019 (endret) 3 minutter siden, Brimi skrev: Vel, å være pedofil handler ikke om hva du har mellom bena, men om hva/hvem du tenner på seksuelt. Er du også av den oppfatningen at voldtekt handler bare om penis i vagina? Kreativiteten kjenner som sagt ingen grenser. Man kan bruke kosteskaft, penner, strikkepinner, frukt etc. Alt som får plass i en vagina, rumpe eller munn kan man voldta noen med. La oss ta et eksempel. Hvis noen kutter bort Klitorisen på jenta. Så vil de miste sexlysten fordi det er der sentrale nervene til å komme er. Kan man misbruke folk, være fæl selv om man ikke har seksuell lyst utifra seksuell overgrep. Ja. Er det derimot mer sannsynlig at man vil voldta eller gjøre slikt om man har mistet lysten til sex. Nei, det tror jeg ikke. Endret 30. september 2019 av Shibu32
Gjest Forumhei Skrevet 30. september 2019 #5 Skrevet 30. september 2019 42 minutter siden, Shibu32 skrev: Min teori er. Han ble kastrert for å beholde sin lyse stemme. På 80 tallet så var han generelt maskulin "vel litt mer tror jeg innenfor stemmebruk osv" mens på 90 tallet så ble han mer femi innenfor stemme. Men her er greia. Hvordan kan man være en pedo hvis man ikke har kuk og baller til å pule? Jeg tror fyren kanskje var rar. Men pedo tror jeg ikke. Men det er ikke noe kriminelt å være litt rar etter min mening. Hvis noen er interesert. Castrato var noe katolikker gjorde på unge gutter for at de skulle beholde sin lyse stemme. Som betyr at ballene og kuken ble kuttet av. Noe som var en praksis før i tiden. https://en.wikipedia.org/wiki/Castrato Ok
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #6 Skrevet 30. september 2019 Huff dum tråd. Anonymkode: f797d...db8 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #7 Skrevet 30. september 2019 Han var pedo. Og forgrep seg på barn mens hele verden så på. Og i tillegg unnskyldte ham med at han han hadde en «barnesjel» hva faen... det var sykt. Han var en voksen mann som tente på barn. Anonymkode: d81f7...e82 8
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #8 Skrevet 30. september 2019 Kvinner voldtar selv om de har lys stemme og innovertiss. Anonymkode: 39f75...997 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #9 Skrevet 30. september 2019 Du bør vel sette deg inn i hva pedofil er, og så bør du sette deg inn i hva kastrering er. Dine såkalte bevis, er jo bare noe svada fra youtube. Anonymkode: 238b5...f3c 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #10 Skrevet 30. september 2019 Kastrering innebærer kirurgisk fjerning av testiklene. Penis røres ikke. Dersom kastrasjonen gjøres før puberteten, bevares den lyse stemmen. Kastrering etter pubertet gir ikke nevneverdig endring av stemmeleie. Da må det hormonterapi til. Hvis man kastrerer menn, vil de utvikle feminine trekk, endre kroppsform, legge på seg, få økt hodebehåring, og tidvis brystutvikling. Det er ingen ting ved MJ som tilsier kastrasjon. Seksuelt misbruk av barn behøver ikke innebære den voksnes kjønnsdeler. Teorien din er tåpelig. Anonymkode: 56c75...eb7 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #11 Skrevet 30. september 2019 Hvorfor lager du så mange tåpelige tråder? Det du driver med burde regnes som spam! Anonymkode: 5d384...74d 3
MortenMinstelønn Skrevet 30. september 2019 #12 Skrevet 30. september 2019 Min magefølelse er at han ikke var pedofil. Jeg kan ikke begrunne den. Fordi det er en magefølelse.
Shibu32 Skrevet 30. september 2019 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2019 (endret) 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og i tillegg unnskyldte ham med at han han hadde en «barnesjel» hva faen... det var sykt. Han var en voksen mann som tente på barn. Anonymkode: d81f7...e82 Jeg mener alle foreldre er barne forgripere også ved den logikken. Men hvor er bevis for at han voldtok barn? Endret 30. september 2019 av Shibu32
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #14 Skrevet 30. september 2019 2 minutter siden, Shibu32 skrev: Jeg mener alle foreldre er barne forgripere også ved den logikken. Men hvor er bevis for at han voldtok barn? Bevis? Det du sier er altså at de barne som hevder seg misbrukt av MJ lyver. Fordi du mener at MJ var kastrert. Og ellers er jorda flat og Obama er en øgle? Anonymkode: 54dce...464 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #15 Skrevet 30. september 2019 Michael Jackson var absolutt ikke kastrert. Den lyse stemmen var nok en del av det bildet han ønsket å gi til verden, og som gjorde at han kunne gjøre seg "ufarlig" nok til å slippe unna med alle overgrepene. Han valgte å snakke med lys stemme, bare hør her: Anonymkode: 066f6...5ab
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #16 Skrevet 30. september 2019 Hadde Michael Jackson vært pedofil så hadde vi visst det. Anonymkode: ee1a8...daa
Gjest Elseby13 Skrevet 30. september 2019 #17 Skrevet 30. september 2019 Obduksjonsrapporten hans er offentlig og hvem som helst kan lese den. Av dem fremgår det at kjønnsorganene var helt normale og uten anmerkning. Du kan søke etter Michael Jackson autopsy report.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #18 Skrevet 30. september 2019 11 minutter siden, Elseby13 said: Obduksjonsrapporten hans er offentlig og hvem som helst kan lese den. Av dem fremgår det at kjønnsorganene var helt normale og uten anmerkning. Du kan søke etter Michael Jackson autopsy report. Det stemmer, takk! http://www.documentcloud.org/documents/251735-autopsy-0001-optimized.html Anonymkode: 066f6...5ab
Kågebruker Skrevet 30. september 2019 #19 Skrevet 30. september 2019 Jeg er redd for at Michael Jackson ikke var helt god. Vi må nok bare innse det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå