snoren Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 Hei, min permisjon går ut i mars. Hva er deres erfaring med å sende 10 måneder gamle babyer i barnehagen fulle dager? Får man i det hele tatt plass til 10 måneder gamle babyer i mars?
Sansa20 Skrevet 30. september 2019 #2 Skrevet 30. september 2019 3 minutter siden, snoren skrev: Hei, min permisjon går ut i mars. Hva er deres erfaring med å sende 10 måneder gamle babyer i barnehagen fulle dager? Får man i det hele tatt plass til 10 måneder gamle babyer i mars? Mitt tantebarn begynte når han var 10 måneder , men dette er snart 10 år siden. Han gikk det veldig greit med 😀👍 hadde ved starten ikke fulltid plass, men fikk det den høsten han ble 1år om jeg ikke husker feil . 😀 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #3 Skrevet 30. september 2019 9 minutter siden, snoren skrev: Hei, min permisjon går ut i mars. Hva er deres erfaring med å sende 10 måneder gamle babyer i barnehagen fulle dager? Får man i det hele tatt plass til 10 måneder gamle babyer i mars? Veldig tvilsomt at dere får barnehageplass i mars. Dere må nok vente til august. Men om dere skulle få plass ser jeg ikke noe negativt i at man begynner i barnehage rundt 10 måneder 🙂 Anonymkode: cffb5...244 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #4 Skrevet 30. september 2019 Mine to startet ved 10 måneder (8 og 10 år siden). Min erfaring er at de ble trygge fort og trivdes godt. Gikk korte dager i starten da. Nå er de to herlige og trygge barn og kan ikke se at de har tatt skade av det på noen måte. Anonymkode: 145e8...33b 1
Ruthven Skrevet 30. september 2019 #5 Skrevet 30. september 2019 Kommer helt an på barnehagedekningen i kommunen. I større, sentrale kommuner er sannsynligheten liten for at man får barnehageplass før august når barnet er født i mai. 1
hopeful Skrevet 30. september 2019 #6 Skrevet 30. september 2019 Fikk bhgplass til min sønn fra februar i år. Da var han 11 måneder. Sånn alderdmessig har det gått fint, han trives godt, og sjelden noe problemer ved levering/henting. Men om du får plass er en annen sak. Kommer ann på hvor dere bor. Ring til kommunen og hør. Eventuelt til hver barnehage. Dette kommer også ann på kommunen om hva som er best. Eventuelt kan du høre med familiebarnehager ol 🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå