Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Kva er det beste gratis programmet til å laste ned musikk med, og kor finn eg lettast norske songar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Lime Wire

Kjempe bra progr. og jeg har lastet mange norske sanger her :-)

Skrevet

Vi bruker www.bearshare.com

Vi har lastet ned bøttevis med norske sanger der ihvertfall!

Gjest gjest1
Skrevet

Takk skal de ha, då prøver eg det! :)

Skrevet

Med Bearshare følger det vannvittige mengder med virus .. :evil: - og mitt virusprogram slettet tilslutt hele programmet...

Skrevet
Med Bearshare følger det vannvittige mengder med virus .. :evil: - og mitt virusprogram slettet tilslutt hele programmet...
Hæ? Jeg har bare positive erfaringer med bearshare. Men KaZaa og WinMX har bare gitt meg grå hår' date= virus og ingen treff på søk...
Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har aldri hatt noen problemer med Bearshare :klø: . Men du får beskjed når du skal innstallere, at du må godta et reklameprogram på maskinen hvis du vil bruke gratisversjonen. Men det stemmer ikke, for du kan bare kjøre AdAware e.l. på maskinen etter innstallasjon for å fjerne dette, og Bearshare fungerer fortsatt like bra selv om dette er fjernet :wink:

Skrevet

Jeg bruker Morpheus. Kjempeprogram! Utrolig kjapt!

Skrevet
Jeg bruker Morpheus. Kjempeprogram! Utrolig kjapt!

Trodde morpheus var "ute", jeg... Brukte det mye for 3-4 år siden, gikk siden over til kaaza, siden jeg aldri fant noe på morpheus lenger. Kaaza er fullt av virus, så nå bruker jeg bittorrent.

Skrevet

Jeg bruker LimeWire nå og er veldig fornøyd!

Skrevet

Trodde morpheus var "ute", jeg... Brukte det mye for 3-4 år siden, gikk siden over til kaaza, siden jeg aldri fant noe på morpheus lenger. Kaaza er fullt av virus, så nå bruker jeg bittorrent.

Lever i beste velgående!

www.morpheus.com

Skrevet

Jeg bruker LimeWire og er kjempe fornøyd!

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest gjest1
Skrevet

Får ikkje til å laste ned limewire eg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...