Gå til innhold

Rusta

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Rusta?

Kvalitet på interiør.

Oppussing og slikt?

Anonymkode: 53720...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rusta er for meg dusjsåpe, puter til sofaen og vaskemidler. Andre ting, som faktisk krever en del kvalitet for å vare, f eks maling, ville jeg ikke kjøpt der.

Anonymkode: 77da9...87e

• Liker 2
Skrevet

Jeg har malt babyrommet med maling fra rusta. Kan anbefales 😊 

• Liker 1
Skrevet

Maling fra Rusta skal være veldig fin, ikke at jeg har prøvd, men kjenner flere som har brukt den og er veldig fornøyd.

Har kjøpt tapet på Rusta, og er veldig fornøyd med den, det samme med gulv. Men nå er vi voksne mennesker, ikke noen småbarn i hus, så hvordan gulvene er for småbarnsfamilier skal jeg ikke uttale meg om.

Anonymkode: 86ab8...46e

• Liker 3
Skrevet

Syns kvaliteten er ganske elendig. Har prøvd å kjøpe noen fine interiørting der, men det har vært ganske dårlig. Kanskje jeg har dårlige erfaringer, men jeg syns kvaliteten er verre enn andre billigbutikker som f.eks. Europris.

Anonymkode: ed694...481

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rusta er for meg dusjsåpe, puter til sofaen og vaskemidler. Andre ting, som faktisk krever en del kvalitet for å vare, f eks maling, ville jeg ikke kjøpt der.

Anonymkode: 77da9...87e

Enig! 

Skrevet

Jeg synes Rusta har helt grei kvalitet på det de selger, og mye er jo merkevarer som selges flere steder.

Jeg har bl.a. kjøpt vannkoker jeg er veldig fornøyd med.

Likeledes brusmaskin , og de er også rimelige på kullsyrepatroner.

Ellers har jeg kjøpt div. solcellelykter, arbeidshansker, lyskastere (led), pærer, wettex-kluter osv. Alt har holdt bra. Det er billig der, men ikke dårlig for det.

Anonymkode: addde...e12

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...