AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 Jeg har en del tomater på terrassen som nok ikke kommer til å modnes nå. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med dem? Anonymkode: 1ea8e...19b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #2 Skrevet 30. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en del tomater på terrassen som nok ikke kommer til å modnes nå. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med dem? Anonymkode: 1ea8e...19b De kan faktisk modnes på kjøkkenbenken,eller så du lage sylta grønne tomater. Anonymkode: 0c9c5...3c6 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #3 Skrevet 30. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De kan faktisk modnes på kjøkkenbenken,eller så du lage sylta grønne tomater. Anonymkode: 0c9c5...3c6 Syltede grønne tomater er yummi 😋😋 Anonymkode: 48c11...62f
Addie Skrevet 30. september 2019 #4 Skrevet 30. september 2019 Legg de i vinduet med et eple ved siden av så modnes de 😊
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #5 Skrevet 30. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en del tomater på terrassen som nok ikke kommer til å modnes nå. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med dem? Anonymkode: 1ea8e...19b De modner i løpet av noen dager inne på benken. Anonymkode: fa23a...a40
Rumle Skrevet 30. september 2019 #6 Skrevet 30. september 2019 Du kan prøve denne metoden om du ikke har plukket dem allerede http://yougrowgirl.com/hanging-tomato-plants-to-ripen/ Jeg har kun prøvd det en gang og da ble ganske mange moden etter hvert. Men, noen vil aldri bli modne uansett, det kommer blant annet an på hvor langt de har kommet i prosessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå