AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #1 Skrevet 30. september 2019 Min gynekolog har foreslått å prøve dette etter 1års prøving, til tross for at jeg har eggløsning hver måned. I følge han kan det gi meg en kjempeboost på eggløsningen og kanskje øke sjansene for graviditet! Vi er sjekket for alt mulig og de finner ittno feil! Noen som har vært borti dette?🤔 Anonymkode: e1069...936
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #2 Skrevet 30. september 2019 Jeg tok letrozol selv om jeg hadde eggløsning. Ble gravid etter 2 mnd på enkel dose. Anonymkode: 29955...c21 1
kaleidoskop Skrevet 30. september 2019 #3 Skrevet 30. september 2019 Jeg hadde fast eggløsning, men ble ikke gravid før jeg begynte på letrozol. Da ble jeg gravid etter 2 mnd, 3 mnd, 6 mnd og 7 mnd. Mistet bare mellom hver gang. Men jeg begynte hvertfall å bli gravid på de pillene. Selv om det ikke var hver mnd. 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #4 Skrevet 1. oktober 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok letrozol selv om jeg hadde eggløsning. Ble gravid etter 2 mnd på enkel dose. Anonymkode: 29955...c21 Så godt å høre:) kanskje ikke så dumt å prøve det da! Anonymkode: e1069...936
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #5 Skrevet 1. oktober 2019 21 timer siden, kaleidoskop skrev: Jeg hadde fast eggløsning, men ble ikke gravid før jeg begynte på letrozol. Da ble jeg gravid etter 2 mnd, 3 mnd, 6 mnd og 7 mnd. Mistet bare mellom hver gang. Men jeg begynte hvertfall å bli gravid på de pillene. Selv om det ikke var hver mnd. Så trist at du har mistet så mange ganger, funnet ut av årsak? Håper du får beholde snart! Anonymkode: e1069...936
kaleidoskop Skrevet 1. oktober 2019 #6 Skrevet 1. oktober 2019 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Så trist at du har mistet så mange ganger, funnet ut av årsak? Håper du får beholde snart! Anonymkode: e1069...936 Ja det kunne jeg jo avsluttet med at jeg ikke mistet siste gang så ble baby til slutt. Men gikk et år med letrozol før jeg klarte å beholde, med hjelp av lutinus. Uansett så ble jeg gravid på det. Selv om jeg mistet mange ganger. Endret 1. oktober 2019 av kaleidoskop
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #7 Skrevet 1. oktober 2019 1 time siden, kaleidoskop skrev: Ja det kunne jeg jo avsluttet med at jeg ikke mistet siste gang så ble baby til slutt. Men gikk et år med letrozol før jeg klarte å beholde, med hjelp av lutinus. Uansett så ble jeg gravid på det. Selv om jeg mistet mange ganger. Veldig godt å høre det endte opp godt til slutt! Tar av meg hatten for deg! Det må ha vært en veldig tøff prosess! Kan jeg så spørre deg hva Lutinus er?🙈 Anonymkode: e1069...936
kaleidoskop Skrevet 1. oktober 2019 #8 Skrevet 1. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig godt å høre det endte opp godt til slutt! Tar av meg hatten for deg! Det må ha vært en veldig tøff prosess! Kan jeg så spørre deg hva Lutinus er?🙈 Anonymkode: e1069...936 Lutinus er noe de som tar prøverør bruker for å få egget til å sitte. Jeg er ikke helt sikker på hva den gjør. Men det er vaginale stikktabletter som man tar 2-3 ganger om dagen etter avtale med lege. Jeg har ikke prøverørsbarn. Men siden eggene mine ikke ville feste seg og jeg spontanaborterte alle før uke 12 fikk jeg prøve denne. Og det funket veldig bra på meg
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #9 Skrevet 1. oktober 2019 Tusen takk for svar, man lærer noe nytt her inne hver dag😊 Anonymkode: e1069...936
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #10 Skrevet 2. oktober 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig godt å høre det endte opp godt til slutt! Tar av meg hatten for deg! Det må ha vært en veldig tøff prosess! Kan jeg så spørre deg hva Lutinus er?🙈 Anonymkode: e1069...936 Lutinus er progesteron, og progesteron hjelper på livmorslimhinnen slik at egget fester seg og blir værende Anonymkode: 29955...c21
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #11 Skrevet 2. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lutinus er progesteron, og progesteron hjelper på livmorslimhinnen slik at egget fester seg og blir værende Anonymkode: 29955...c21 Aha takk takk! Er det forskjell på Lutinus og feks Crinone? Anonymkode: e1069...936
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 #12 Skrevet 2. oktober 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha takk takk! Er det forskjell på Lutinus og feks Crinone? Anonymkode: e1069...936 Lutinus er tabletter og tas tre ganger om dagen. Crinone er gel og tas to ganger om dagen. Det er jo progesteronstøtte begge deler, så så utrolig ulikt er det nok ikke, men siden de inneholder litt ulikt vil jeg tro at virkningen varierer fra kvinne til kvinne, og at noen vil oppleve ulike bivirkninger ved bruk av de to Anonymkode: 29955...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå