AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #1 Del Skrevet 30. september 2019 Jeg er gravid i uke 39+4. Jeg har ikke hatt noen modningstegn som kynnere eller maserier. Ikke sett noe slimpropp. Men i dag har plutselig avføringen min gått fra å være hard til veldig løs 😮 så lurer jeg på om det kan være et hemmelig tegn på at kroppen gjør seg klar? Eller kan det være tilfeldig? Anonymkode: 23ea6...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #2 Del Skrevet 30. september 2019 Ja, det kan det absolutt. Anonymkode: 69cb0...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gia_ Skrevet 30. september 2019 #3 Del Skrevet 30. september 2019 Kroppen tømmer seg før fødsel Våknet klokken 11, med veldig løs mage og etterpå kom rier (kjentes ut som kynnere egentlig, var i tvil hva det var), 16.47 var hun født 😅 hadde styrtfødsel så gikk litt i overkant fort gjerne, men klart kroppen din forbereder seg nå 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #4 Del Skrevet 30. september 2019 18 minutter siden, Gia_ skrev: Kroppen tømmer seg før fødsel Våknet klokken 11, med veldig løs mage og etterpå kom rier (kjentes ut som kynnere egentlig, var i tvil hva det var), 16.47 var hun født 😅 hadde styrtfødsel så gikk litt i overkant fort gjerne, men klart kroppen din forbereder seg nå 👍🏼 Ta her Så spennende 😀 kanskje det er håp for meg. Jeg er andregangs fødene, men sist måtte jeg igangsettes på overtid og jeg opplevde ikke noe modningstegn. Hadde vært fantastisk om jeg kunne få oppleve å gå i spontan fødsel selv denne gangen 😁 Er ikke ofte man jubler for dårlig mage, men nå gjør jeg det :knegg: Anonymkode: 23ea6...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 30. september 2019 #5 Del Skrevet 30. september 2019 Hemmelig tegn er det nok ikke 😜 for mange tømmer kroppen seg og gjør seg klar til fødsel. Lykke til 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. september 2019 #6 Del Skrevet 30. september 2019 Jeg var forstoppet gjennom begge mine svangerskap, men dagen før begge fødsler løsnet det endelig opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #7 Del Skrevet 30. september 2019 24 minutter siden, juliane skrev: Jeg var forstoppet gjennom begge mine svangerskap, men dagen før begge fødsler løsnet det endelig opp. Ta igjen Samme her 😮 vært så hardt og vanskelig å gjøre nr 2. Så var nesten behagelig å endelig få "renset" systemet 🤣 Anonymkode: 23ea6...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #8 Del Skrevet 30. september 2019 Det er et tegn ja men for meg begynte det mange uker før fødsel 🙈 Anonymkode: 425bb...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #9 Del Skrevet 30. september 2019 For meg var det første tegn på at fødselen var i gang. Det startet med løs mage og mageknip, som gradvis gikk over i rier. Få timer senere var babyen ute 🙂 Anonymkode: c028c...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #10 Del Skrevet 30. september 2019 Jeg fikk ikke løs mage når fødselen startet 😜 Anonymkode: e7a9f...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #11 Del Skrevet 1. oktober 2019 Ts I dag er ikke avføringen bløt mer 😔 og jeg som håpet noe kanskje var på gang. På kontroll i dag hadde jeg litt myk livmorhals, men helt lukket og peket bakover. Blir nok overtid nok engang på meg. Anonymkode: 23ea6...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå