Gå til innhold

Bruker du MSN?  

1. 1. Bruker du MSN?

• Ja!
      40
    • Nei!
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat skaffet meg MSN, syns det virker litt morsomt, og er inspirert av min 11 år gamle sønn som bruker det mye til å snakke med kompiser! :)

Er dette mest brukt av barn, eller er det også mange voksne som snakker på MSN? Mitt spørsmål er altså enkelt og greit; bruker du MSN?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, jeg bruker det. En fin måte å holde kontakten med kjente på, du får liksom litt mer av den daglige kontakten enn sporadiske telefoner.

På den forrige jobben min brukte svært mange det, mye mer tids- og kostnadsbesparende enn om man skulle gå til og fra kontorer eller ringe overalt, lettere å bare sende en beskjed på msn. Vet det brukes mye på andre arbeidsplasser også.

Veldig mange av mine tanter har fått det, i tillegg til venner og kusiner/fettere som studerer lang borte fra - så jeg er veldig glad for at jeg har det.

Skrevet

Ja, jeg bruker msn.

Men ikke jobbrelatert....

Gjest celine
Skrevet

Jepp, bruker msn - men bare jobbrelatert..

Grei måte å prate med kollegaen og sjefen på 8)

Skrevet

Jepp, brukar msn.

"Alle" eg kjenner gjer det, unge som gamle. :-)

Skrevet
Ja' date=' dessverre.[/quote']

Dessverre?

Gjest gjesta
Skrevet

Bruker msn privat og da for det meste i forhold til familie.

Alle her i huset bruker msn og det er lettvint å spørre ungene om noe via msn enn å gå to etasjer opp :oops:

Skrevet

Alle her i huset bruker msn og det er lettvint å spørre ungene om noe via msn enn å gå to etasjer opp :oops:

:ler: Ser for meg at det kan bli sånn her i huset også, nå når "gamlemor" endelig har MSN..... :wink:

Gjest kaffeavtale
Skrevet

JA. Alle her i huset har det også. Jeg kommuniserer billigere med slekt og venner enn via telefon

Skrevet

Bor du hos oss? :ler:

Skrevet

Ja, dessverre gjør jeg også det.

Jeg bruker IM (Instant Messaging) gjerne, og dessverre må jeg bruke MSN fordi det er det de fleste bruker, men det er overhodet ikke det beste programmet for IM. I tillegg er det befengt med virus (men det er vel også andre, kanskje). En tredje ting er at jeg med MSN slipper Bill Gates altfor langt inn på harddisken. Liker det ikke, men det ser ut som jeg må.

*vente på at noen uavhengige lager en ordentlig IM-klient*

Gjest Formosiss
Skrevet

Bruker MSN på PC og Proteus (som er langt bedre) på mac.

Skrevet

JA!!! og det er jo kjempe flott!!

Lett å få kontakt og mange sitter jo mye på nett :oops:

Ser jo det at det ikke bare er meg :-)

Skrevet

Bruker MSN fordi det er veldig vanskelig å få enkelte av vennene mine til å konvertere til irc. Men den er minimalt i bruk likevel.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Bruker kun MSN til å ha videokonferanser med kjæresten. Siden han bor så langt unna er det en fin måte å holde kontakten på :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...