AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #41 Del Skrevet 1. oktober 2019 På 30.9.2019 den 13.22, AnonymBruker skrev: Se der ja. Du ammer fortsatt og er egentlig ikke klar for å begynne i arbeid, så noen dager hjemme er kjærkomment. Man skal ikke sykemeldes så man slipper å "komme utmattet hjem til familien min og ikke orke å gjøre en jævla dritt resten av kvelden." Du mistet all sympati med det du skrev her. Kom deg i jobb. Anonymkode: 5b134...9c6 Lol Anonymkode: 32011...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #42 Del Skrevet 1. oktober 2019 På 30.9.2019 den 16.22, AnonymBruker skrev: Det går helt fint ann å jobbe "uten stemme" og med konstant rennende snørr. Jeg har jobbet i butikk i flere år, og forskjøelse har aldri hindret oss fra å møte opp. Anonymkode: 7c69a...e2d Æsj! Jeg snur på hælen hvis jeg skal handle et sted og den ansatte har masse snørr som renner og nesten ikke har stemme. For ikke å snakke om alle kundene du smitter i løpet av arbeidsdagen. Du burde holdt deg hjemme både for butikkens omdømme sin del og kundenes helse. Anonymkode: 31e8f...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå