Gå til innhold

på tide med et nytt Oslo-treff!

hvilken dag passer best?  

1. 1. hvilken dag passer best?

• lørdag 21 mai dag/kveld
      0
    • søndag 22 mai dag/kveld
      2
    • lørdag 28 mai dag/kveld
      1
    • søndag 29 mai dag/kveld
      1
    • lørdag 4 juni dag/kveld
      2
    • søndag 5 juni dag/kveld
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Principessa
Skrevet

Syns det er på tide med et nytt Oslo treff for oss :bryllup: !

Hvilke dager passer best?

Skriv dagen det passer best for deg, så setter jeg opp en oppdatert liste her..

søndag 22 mai -2 stemmer

lørdag 28 mai - 1 stemme

søndag 29 mai - 1 stemme

lørdag 4 juni - 2 stemmer

søndag 5 juni - 1 stemme

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss.Chanel
Skrevet

huff, er jeg stemt på noe ikke jeg er med på nå?

hva går det ut på?

Gjest Principessa
Skrevet

hva det går ut på?

..bare et lite kg-brude-treff for de som vil! Kan sette oss på en café eller i en park og snakke sammen ansikt til ansikt i stedet for via dataskjermen..

Skrevet

Jeg er med snuppelure, men kan kanskje være en ide å lage en liste over datoene istedetfor avstemming? Sånn at folk kan "stemme" på flere dager?

Gjest Betty Boop
Skrevet

Hmmm.... de fleste dagene faller bort for meg... men jeg skal holde øye med hvilken dato det blir, og se om jeg kan! Men du, Izaria, skal ikke du kanskje drikkes ut 4. juni?

Gjest Principessa
Skrevet

tror dette er gjort i en mangel på søvn... :ler: ...jeg vet jo ikke ennå med u.lag, men det hadde jeg helt glemt gitt! :oops:

Men hvordan tar jeg bort avstemningen da? Tomias? :klø:

Skrevet

Vet ikke om du kan ta bort avstemmingen jeg? Eller lage en ny tråd? eller bare fortsette her?

Gjest Principessa
Skrevet

..nei jeg kan ikke fjerne avstemningen, men jeg bare fortsetter her jeg...går sikkert bra det også...så får man heller bare skrive under hva som passer best mm..

Gjest Principessa
Skrevet

:klø: tydeligvis ikke så veldig spennende for øyeblikket...men kanskje en annen gang?

Skrevet

Jeg vil gjerne komme, og i utgangspunktet tror jeg alle datoer passer for meg, så lenge jeg får litt varsel på forhånd.

Forrige treff ble datoene satt opp litt lenger i forveien - tror førstkommende helg er litt kort varsel for de fleste!

Skrevet

Jeg er VELDIG gjerne med denne gangen...men da MÅ det bli den siste helgen i mai gitt, evt. første i juni. Er i Oslo siste maihelgen, men om G blir med har han bursdag 28ende, og skal treffet være på kvelden passer det jo ikke så bra. Stemte derfor 29. mai jeg. Men kan kanskje 27. mai også... Og som sagt evt. første i juni, eller senere! :wink:

Skrevet

Kan ingen av datoene, jeg. Starter med eksamner om en uke, og har det ut mai/begynnelsen av juni, og så drar jeg på ferie 4. juni...

Skrevet

Slik det ser ut nå så kan ikke jeg før tidligst midten av juni, helst etter St.Hans-aften.

Skrevet

*snufs*

Ser at en gjeng faktisk klarte å få til et treff i går - og jeg som så gjerne skulle vært med. :-(

Ja, ja, var vel like greit at man lå hjemme og var pittelitegranne fyllesyk, da. :wink:

Høres ut som om dere hadde det kjempehyggelig jenter - lykke til, Betty!

P.S. Fikk dere se bildene..? :wink:

Gjest Principessa
Skrevet
*snufs*

Ser at en gjeng faktisk klarte å få til et treff i går - og jeg som så gjerne skulle vært med. :-(

Ja, ja, var vel like greit at man lå hjemme og var pittelitegranne fyllesyk, da. :wink:

Høres ut som om dere hadde det kjempehyggelig jenter - lykke til, Betty!

P.S. Fikk dere se bildene..? :wink:

hei du! :trøste:

ikke meningen å utelate noen her...dette ble mere et lite på-sparket-treff, og ikke planlagt gjennom denne tråden...men skal få til flere treff kan du tro! :wink:

Skrevet

Jeg vil også ha treff, men kan ikke før etter helgen med den 25.juni faktisk. Så juli er en fin måned å begynne å tenke på treff i.

Skrevet

Jeg kan heller ikke med det første. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...