Gå til innhold

Bailine. Blir man strammere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Punktslanking er fysisk umulig. Man kan ikke fjerne fett bare på et sted på kroppen med trening og heller ikke med stimulering fra strøm.

Regnestykket er svært enkelt for oss alle og det er at det skal færre kalorier inn i kroppen enn det du forbrenner. Dette vil fungere uansett hvilke testosteronnivåer man har eller hvor aktiv man er.

Det største problemet til folk flest er for lite kunnskap om kosthold. Mange er redd for fett og karbohydrater, men disse er viktig for at kroppen skal fungere som den skal. Har du et balansert kosthold så vil du ha bedre kontroll på metthetsfølelse og søtsug. Unngå vidunderkurer og detox! 

Anonymkode: cf3fc...edc

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Punktslanking er fysisk umulig. Man kan ikke fjerne fett bare på et sted på kroppen med trening og heller ikke med stimulering fra strøm.

Regnestykket er svært enkelt for oss alle og det er at det skal færre kalorier inn i kroppen enn det du forbrenner. Dette vil fungere uansett hvilke testosteronnivåer man har eller hvor aktiv man er.

Det største problemet til folk flest er for lite kunnskap om kosthold. Mange er redd for fett og karbohydrater, men disse er viktig for at kroppen skal fungere som den skal. Har du et balansert kosthold så vil du ha bedre kontroll på metthetsfølelse og søtsug. Unngå vidunderkurer og detox! 

Vet du hva Bailine er, og har du prøvd det? 

Anonymkode: 433f5...ab5

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva Bailine er, og har du prøvd det? 

Jeg har ikke prøvd Bailine, men vet hva det går ut på. Som andre over her sier så er det trening- og kostholdrådene som gjør at man går ned og ikke strømstimuleringen. 

Det eneste jeg kan se for meg at strømmen gjør er at hjernen din "oppdager" muskler den ikke har brukt på lenge. For å ha effekt av dette så må du trene styrke. 

Jeg ville heller brukt pengene mine på en PT fordi det finnes ingen snarveier til vektnedgang om man ikke tyr til kirurgi. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje de med best utgangspunkt for å få raske resultater på gymmet og med kosten er de såkalt «tynnfeite». Det er ikke så mye som skal til. Utfordringen tror jeg dog ofte er at siden de selv ikke er blitt tykke av dårlig livsstil, så tror de at de er relativt sunne, og ikke forstår at det må en del innsats til likevel, og konkluderer dermed med at ting ikke fungerer for dem. 

Har selv en søster som er sånn. Hun har alltid vært slank. Men klager over den lille bilringen på magen som «aldri går bort», og at hun er litt dvask som hun selv sier. Hun spiser «sunt» men mye. Mye typisk norsk mat. Brødskiver, smør, ekte fløte/rømme etc. Aner ikke hva makroer er etc. Og forstår ikke hvorfor ting aldri skjer. 

Anonymkode: 6d90a...de3

Skrevet

ALLE har litt heng i magen når de sitter. Det er hud! Den må nødvendigvis henge litt når du sitter for å ikke revne når du reiser deg opp.

Anonymkode: c8028...c8d

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke prøvd Bailine, men vet hva det går ut på. Som andre over her sier så er det trening- og kostholdrådene som gjør at man går ned og ikke strømstimuleringen. 

Det eneste jeg kan se for meg at strømmen gjør er at hjernen din "oppdager" muskler den ikke har brukt på lenge. For å ha effekt av dette så må du trene styrke. 

Jeg ville heller brukt pengene mine på en PT fordi det finnes ingen snarveier til vektnedgang om man ikke tyr til kirurgi. 

Altså, om du ikke har prøvd, så vet du jo ikke hvor bra det er. Ho ene i denne tråden mente ho fikk syk effekt, og ho er ikke den første som mener det om du ser på div andre forums.

Skrevet

Ryddet for svar til seg selv, og tilsvar. 

_popcorn_, mod. 

Skrevet

Hvis du har pengene så er du vel rett og slett bare lat hvis du velger å legge dem i humbug-placebo framfor PT 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...