AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Håper jeg ikke er kjempeteit nå men; jeg har nettopp fått meg leilighet, her er det fjernvarme som jeg aldri har vært borti før. Jeg får absolutt null reaksjon fra disse ovnene? Har 16 grader inne Anonymkode: 9da55...3ae
skrue Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Fjernvarme som i at varmen kommer i rør til huset eller sentralfyring? Det han vel hende anlegget ikke er satt i gang enda om det gjelder det siste?
GammelKaktus Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Vi har fjernvarme, her stiller vi inn hvor varmt vi vil har det på en bryter, slik som vi gjør på badet. Har du ingen bryter? Dette burde jo den du kjøpte/leier av fortalt deg om.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #4 Skrevet 30. september 2019 Jeg har aldri vært borti fjernvarme som sagt, så spurte jo seff ikke om det var i rør eller sentralfyring:P Skal spørre naboen når jeg ser henne. Selger viste meg selvsagt bryterene, men de var jo bare noe man skrudde på fra 1-5 så tenkte ikke det var noe mer hokus pokus enn det. Men mtp. at de er helt kald selv på full guffe et par timer så må det jo være sentralfyring da? Hvorfor i all verden er ikke anlegget skrudd på, gradestokken er nede på nesten 0 grader Anonymkode: 9da55...3ae
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2019 #5 Skrevet 8. oktober 2019 TS her, jeg fant ut av det:D Jeg fikk snakket med en kar i styret, og vi fant ut at ut-vannet skrudd av, altså, det var ikke noen utskiftning av vann i ovnene. Han hjalp meg å skru det på igjen, og innen jeg kom opp igjen så var det gått fra 18 til 22 graderO_o Så nå har jeg skrudd AV alle fjernvarme ovnene foruten om den minste som står på under 1, og likevel har jeg det nesten i overkant varmt Mulig jeg må stille litt ned igjen i kjelleren:P Jeg stusset sånn over at det var så vannvitting mange panelovner, tenkte bare de som bodde her før var veldig frossen(utenlandsk)men ser ut som jeg kan ta dem ned, har jo ikke noe sted å sette møbler for de tar opp alle veggene:P Anonymkode: 9da55...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå