AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Er det andre enn meg som har dette inntrykket? Vet at Gaysir er stort og alt det der, men er det ikke litt rart at det er så få tråder og svar fra homo- og biseksuelle? Tenker selvfølgelig spesielt på samlivsdelen av forumet. Hva kan være grunnen? Anonymkode: 9bdea...85c
ErGlad Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 (endret) Det er vel heller logisk at de holder til der du nevner. Endret 29. september 2019 av Sosialt 1
Pia Sofia Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Det er da ikke så sjelden det er lesbiske der? Men menn som liker menn føler vel at Kvinneguiden ikke er stedet, da? Ikke så rart! 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Hvorfor i helvete har det noe å si? Tror det er langt flere enn folk som proklamerer sin seksuelle legning. Anonymkode: 16554...f0b 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i helvete har det noe å si? Tror det er langt flere enn folk som proklamerer sin seksuelle legning. Anonymkode: 16554...f0b Må det ha noe å si i helvete? Anonymkode: bc2d5...9f2
Gjest Krampus Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 Mange av de som svarer er homo/bi, men vi signerer ikke med legningen vår.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #7 Skrevet 30. september 2019 Jeg har aldri følt jeg må merke innleggene mine med legning. Hvorfor tenker du jeg bør gjøre det...? 🤷♀️ Anonymkode: 2aa3a...01d 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #8 Skrevet 30. september 2019 fordi de driver med ballbusting og cuckolding, haha jeg har større kuk enn deg osv det er en dame i midten av bisex Anonymkode: 1a129...934
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #9 Skrevet 30. september 2019 biseksuelle menn løser ofte sjalusikonflikter med ballespark m.m mens jenta ser på Anonymkode: 1a129...934
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #10 Skrevet 30. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri følt jeg må merke innleggene mine med legning. Hvorfor tenker du jeg bør gjøre det...? 🤷♀️ Anonymkode: 2aa3a...01d Mulig jeg var uklar. Menrt at er få tråder som skriver om samlivsproblemer i et homofilt forhold, om dating fra en homofils perspektiv, og så videre. Mener selvfølgelig ikke at man skal "merke innleggene sine med legning" 😉 Anonymkode: 9bdea...85c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #11 Skrevet 30. september 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i helvete har det noe å si? Tror det er langt flere enn folk som proklamerer sin seksuelle legning. Anonymkode: 16554...f0b På skråblikk og generaliseringer er det vel lov med ting som ikke har så mye å si i helvete. Bare ren nysgjerrighet. Anonymkode: 9bdea...85c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #12 Skrevet 30. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg var uklar. Menrt at er få tråder som skriver om samlivsproblemer i et homofilt forhold, om dating fra en homofils perspektiv, og så videre. Mener selvfølgelig ikke at man skal "merke innleggene sine med legning" 😉 Anonymkode: 9bdea...85c Kanskje fordi de ikke søker til et forum som er dominert av heterofile + et utvalg av folk som virkelig ikke klarer å svare på en hyggelig måte. Ønsker du tips til dating blant homofile, så er vel arenaer homofile møtes på litt mer aktuelt. Som man og treffer på fler med ofte litt mer forståelse for problematikk som kan komme med å være skeiv... Anonymkode: bd506...3fa
Gjest no-no-noir Skrevet 30. september 2019 #13 Skrevet 30. september 2019 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi de ikke søker til et forum som er dominert av heterofile + et utvalg av folk som virkelig ikke klarer å svare på en hyggelig måte. Ønsker du tips til dating blant homofile, så er vel arenaer homofile møtes på litt mer aktuelt. Som man og treffer på fler med ofte litt mer forståelse for problematikk som kan komme med å være skeiv... Anonymkode: bd506...3fa Helt klart dette. Mitt inntrykk er at skeive innlegg på KG stort sett får svært lite respons, sikkert fordi få kan relatere seg. Også har du de trådene som sporer av. Begge deler er gode grunner til å holde seg til andre arenaer. Endret 30. september 2019 av no-no-noir
Oppgitt78 Skrevet 30. september 2019 #14 Skrevet 30. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: biseksuelle menn løser ofte sjalusikonflikter med ballespark m.m mens jenta ser på Anonymkode: 1a129...934 😂😂
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #15 Skrevet 30. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg var uklar. Menrt at er få tråder som skriver om samlivsproblemer i et homofilt forhold, om dating fra en homofils perspektiv, og så videre. Mener selvfølgelig ikke at man skal "merke innleggene sine med legning" 😉 Anonymkode: 9bdea...85c Men jeg har jo skrevet og svart på massevid av tråder om for eksempel samlivsproblemer gjennom over et tiår nå. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg bør merke eller "merke" innleggene mine med legning. Anonymkode: 2aa3a...01d 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #16 Skrevet 30. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har jo skrevet og svart på massevid av tråder om for eksempel samlivsproblemer gjennom over et tiår nå. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg bør merke eller "merke" innleggene mine med legning. Anonymkode: 2aa3a...01d Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Hva var uklart med det forrige innlegget? Jeg skriver jo nettopp at jeg ikke mener at noen skal merke innleggene sine med legning. Anonymkode: 9bdea...85c
Gjest Krampus Skrevet 30. september 2019 #17 Skrevet 30. september 2019 Mange av trådene i samliv er startet av anonyme. Om ts i de trådene ikke presiserer eget kjønn, så kan det like gjerne være et homofilt par.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #18 Skrevet 30. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Hva var uklart med det forrige innlegget? Jeg skriver jo nettopp at jeg ikke mener at noen skal merke innleggene sine med legning. Anonymkode: 9bdea...85c Jeg mener at du ikke aner om det er få eller mange tråder eller svar angående samliv og/eller dating fra homo- eller bifile her på forumet. For alt du vet kan jeg alene, som lesbisk, ha skrevet tusenvis av tråder om temaet samliv her inne. Den eneste måten for deg å vite det er hvis innlegg merkes med legning. Homo- og bifile krangler nemlig stort sett på samme måte som heterofile, tar oppvasken på samme måte, er like usikre på hva de skal ha på seg på første date, har like dårlige forhold til svigers og irriterer seg like mye over for mye sport på TV. Innleggene våre vises ikke i regnbuefarga tekst, liksom... Anonymkode: 2aa3a...01d 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #19 Skrevet 30. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at du ikke aner om det er få eller mange tråder eller svar angående samliv og/eller dating fra homo- eller bifile her på forumet. For alt du vet kan jeg alene, som lesbisk, ha skrevet tusenvis av tråder om temaet samliv her inne. Den eneste måten for deg å vite det er hvis innlegg merkes med legning. Homo- og bifile krangler nemlig stort sett på samme måte som heterofile, tar oppvasken på samme måte, er like usikre på hva de skal ha på seg på første date, har like dårlige forhold til svigers og irriterer seg like mye over for mye sport på TV. Innleggene våre vises ikke i regnbuefarga tekst, liksom... Anonymkode: 2aa3a...01d Jeg er lesbisk selv så du trenger ikke å ta den belærende tonen til meg. Skjønner egentlig ikke hvordan det er mulig å bli så provosert av spørsmålet mitt, det er jo helt uskyldig. Det eneste jeg tenker er at homofile også bruker personlige pronomen og ord som kvinne og mann, hvilket vil gjøre det mulig å identifisere legning i hvertfall i endel tråder. Og mitt inntrykk er at det er veldig lite av det. Men selvfølgelig mulig at jeg tar feil. Anonymkode: 9bdea...85c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #20 Skrevet 30. september 2019 ...når det gjelder det med at "alt er likt" i et homofilt forhold som i et heterofilt er det din mening, ikke min. Kan komme på mange mulige relasjonsproblemer der jeg ville ha tatt med at vi var to kvinner fordi jeg tenker at det er relevant informasjon. Anonymkode: 9bdea...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå