Cata Skrevet 19. mai 2005 #1 Skrevet 19. mai 2005 Hmmmm, har plutselig fått problemer med å komme i kontakt med nettbanken min. Får bare opp "Fullført, men med feil på siden" på linja nederst i skjermbildet. Og så får jeg ikke logget meg inn i nettbanken. Har en følelse av at problemene startet etter at jeg installerte Norman brannmur. Den er kanskje litt for effektiv?Er det noen som har en ide om hva som kan forårsake den nevnte melding, og dersom det er Norman må det vel være ett eller annet sted jeg kan få stilt den om så jeg kan få besøkt banken min igjen?
Cronos Skrevet 20. mai 2005 #2 Skrevet 20. mai 2005 Du kan jo prøve å deaktivere Norman og se om nettbanken funker bedre da. Personlig er jeg skeptisk til brannmurer og sånt... nettopp på grunn av dette.
Cata Skrevet 20. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2005 Ja jeg har prøvd å deaktivere, -og en gang så det ut til å fungere og neste gang fungerte det ikke. Merkelige greier. Og det er på et veldig tidlig stadium jeg blir stoppet. Det er når jeg står i bankens hjemmeside og skal inn på innloggingsbildet, så det er altså før jeg begynner å fikle med passord og koder. :klø: Ser ut som det av og til lykkes hvis jeg prøver og prøver og prøver igjen. Merkelig!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 20. mai 2005 #4 Skrevet 20. mai 2005 Det kan være feil på bankens side også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå