Gå til innhold

Nybegynner på klesstilsfronten - Noen tips til hvem jeg kan følge med litt enkel og basic stil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en person som ikke liker å skille meg ut. Er 27 år og kvinne. Min "stil" i dag er skinny jeans med en eller annen ensfarget genser over. 

Noen nøkkelord for stilen jeg ser etter er:

basic, enkel, feminin, passe casual 

Tar imot alle tips med takk! 

Anonymkode: 25fc4...d50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ganske lik stil som meg😊 så noe sånt kanskje?

Turtleneck-sweater-skinny-jeans-ankle-boots-Prosecco-and-Plaid-9.jpg

Fashion-Jackson-Oversized-Sweater-Free-People-Park-City-Pullover-Tan-Sweater-Grey-Skinny-Jeans-Chrisitian-Louboutin-Nude-Pumps.jpg

3t4zoq-l-610x610-jeans-blouse-sweater-ripped+jeans-skinny+jeans-turtleneck-shirt-tight+shirt-white-long+sleeves-pants-shoes-distressed+high+waisted+jeans.jpg

ldt0x3-l-610x610-white+t+shirt-logo-skinny+jeans-ripped+jeans-white+sneakers-jeans-rayban-aviator+sunglasses-coffee.jpg

ghjrbp-l-610x610-jeans-sunglasses-tumblr-denim-blue+jeans-skinny+jeans-sneakers-white+sneakers-low+sneakers-shirt-white+shirt-bag-black+bag.jpg

yhdkqf-l-610x610-t+shirt-denim-jeans-skinny+jeans-sneakers-hat-chanel-blogger-blogger+style-trench+coat-crossbody+bag.jpg

22637475_1950090961913014_7028720933456052224_n.jpg

skinny-jeans-denim-shirt-coat-original-7299.jpg

Anonymkode: 9fd64...4e2

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Skrevet

Alt har med hvordan ting passer å gjøre for om det blir fint eller ikke, og hvilke materiale det er laget i. Kjøp aldri plagg i polyester!  

Du kan godt ta utgangspunkt i skinny jeans.   

Blir litt mer feminint med en oversized bluse. Blir tøffere med skinnjakke. Blir høstlig herlig med en chunky kasjmirgenser. Oversized blazer passer perfekt til, da kan du ha enkel t-skjorte under. 

Loafers er mye finere enn sneakers, men like behagelig. 

Ville gått for veldig få plagg, men tenke at det plagget du kjøper skal være perfekt. 

Masse å lære på disse bloggene:

https://anuschkarees.com/blog

https://www.puttingmetogether.com/plain-to-polished-how-to-pull-outfits-together-with-accessories/

Anonymkode: 64aea...f0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...