AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 er det andre som får vondt når pikken kommer for langt inn? Vanlig misjonær går fint, men hvis jeg tar beina over skuldrene hans blir det kjempevondt. Doggy er også vondt. Osv. Varierer litt hvor jeg er i syklusen. Var hos lege for å ta celleprøve, og da balte legen fælt med å komme til fordi livmorhalsen bøyde seg fremover. Kan det være derfor det gjør vondt? Jeg liker røff sex så litt kjipt egentlig 😅 Anonymkode: 995de...cc2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: er det andre som får vondt når pikken kommer for langt inn? Vanlig misjonær går fint, men hvis jeg tar beina over skuldrene hans blir det kjempevondt. Doggy er også vondt. Osv. Varierer litt hvor jeg er i syklusen. Var hos lege for å ta celleprøve, og da balte legen fælt med å komme til fordi livmorhalsen bøyde seg fremover. Kan det være derfor det gjør vondt? Jeg liker røff sex så litt kjipt egentlig 😅 Anonymkode: 995de...cc2 Hvor lang penis har partneren din? Hvis du ikke er så dyp så blir røff sex fort smertefullt. Noen tror tydeligvis at vagina er er en bunnløs brønn, men gjennomsnittlig dybde på vagina er bare 10 cm, selv om den kan bli litt utvidet når man er opphisset og våt. Noen bunnes mye lettere enn andre desverre.😅 Anonymkode: c1b93...525
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Jeg har bakovervendt livmor, og opplever det samme... men for min del har jeg fått ny partner som er vesentlig bedre utstyrt enn den forrige så lurer på om det er derfor 🤔 Anonymkode: 95d8e...e7f 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Ja, ganske vanlig tror jeg. Har selv en godt utstyrt partner og noen ganger funker bare ikke sånne stillinger dypt. Kommer Ann på syklusen.. Anonymkode: 44aa8...760
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #5 Skrevet 30. september 2019 Har mistet noen på grunn av dette temaet. Selv med øm og forsiktig aktivitet så har det vært utfordrende. Det har vært tungt når dama en liker veldig godt trekker seg bort fordi hun synes en blir for stor. Faktisk har bruk av sleeve bedret sexen da den da ligger mer stabilt og ikke plutselig dunker bort i livmoren, samt at den har en myk tupp. Det som og har hjulpet er rolig dyp sex hvor en fokuserer mer på klitoris og bryster fremfor jukking. En finner ut av det etterhvert. Det er ikke bare bare å være utrustet med godt over 20 cm. Men løsninger finnes. Kommunikasjon hjelper. Anonymkode: 7c8e5...786 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #6 Skrevet 30. september 2019 Lang og ikke så tjukk penis kan gjøre dette for meg, avhengig av syklusen og hvor opphisset jeg er. Anonymkode: acdc4...2c8 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #7 Skrevet 30. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Lang og ikke så tjukk penis kan gjøre dette for meg, avhengig av syklusen og hvor opphisset jeg er. Anonymkode: acdc4...2c8 Da er det lurt å ha en sleeve i ermet. Gjør den mer stabil og mindre spiss, ja tykkere og like lang. Anonymkode: 7c8e5...786
Gjest Anonym Bruker Skrevet 30. september 2019 #8 Skrevet 30. september 2019 Kanskje noe å tenke over for de som er så opptatt av penis-str !
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2019 #9 Skrevet 1. oktober 2019 10 timer siden, Anonym Bruker skrev: Kanskje noe å tenke over for de som er så opptatt av penis-str ! Jepp! Man får liksom ikke noe glede av hele de 25 cm hvis det gjør vondt etter de første 10-12! Men dere som får vondt, hvor kjenner dere det? Jeg har samme problemet, hos meg gjør det vondt lenger oppe i magen. Sånn mellom navlen og mellomgulvet. Anonymkode: 98557...a34
Gjest Anonym Bruker Skrevet 1. oktober 2019 #10 Skrevet 1. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jepp! Man får liksom ikke noe glede av hele de 25 cm hvis det gjør vondt etter de første 10-12! Men dere som får vondt, hvor kjenner dere det? Jeg har samme problemet, hos meg gjør det vondt lenger oppe i magen. Sånn mellom navlen og mellomgulvet. Anonymkode: 98557...a34 25 cm Da bør den så avgjordt kuttes på midten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå