Shibu32 Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 (endret) Jeg tror verden muligens gikk i rett retning før 9/11 skjedde i 2001. Hvis du tenker på hatgruppe journalistikk som startet av Fox news og venstre versjonen av det er TYT i USA. Derfor jeg nekter å se, eller lese de. CSPAN er eneste amerikanske journalistikk jeg er ok med. Null bias, og jeg får ekte nyheter. Den har både youtube kanal og nettside https://www.c-span.org/ https://www.youtube.com/user/CSPAN Jeg er ok med å skylde på dårlige ideer, men jeg nekter å skylde på folkegrupper eller folk på det. Konsekvenser er en ting men ja. Jeg liker bare å tenke at på innsiden er folk gode. Jeg tror bare folk blir onde når de blir utsatt for mye slikt. Jeg vet ikke Jeg bare har lyst å tro på de gode verdiene. Livet er bare så meningsløst å bare hate mennesker hele tiden. Endret 29. september 2019 av Shibu32
Aragorn ll Elessar Skrevet 30. september 2019 #2 Skrevet 30. september 2019 (endret) Hva var det som skjedde 9 November 2001 ? Mener du 11.09.2001 ? Endret 1. oktober 2019 av Aragorn ll Elessar
slask Skrevet 30. september 2019 #4 Skrevet 30. september 2019 (endret) 11. sept 2001 var dagen da det store bedraget startet. Dvs planleggingen av dette store bedraget skjedde naturligvis lang tid i forveien, men for folk flest ble verden snudd på hodet og den falske kampen KRIGEN MOT TERROR, startet. Hvor misinformert og lurt trill rundt folket er blitt skjønner man trolig ikke før man tar seg tid til å lære om alt som har foregått av alternativ etterforskning. Tusenvis av kompetente forskere nevnes ikke i mainstream media, selv den dag i dag.https://www.ae911truth.org/ 7 sekunder tok det for bygning 7 å rase totalt sammen. En konstruksjonsarbeider vil måpe av kollapsen. Forskerne satt i gang med beregninger og studier som media sjelden har omtalt med mer enn få ord. Kurven under viser de første snaue 3 sekundene av fallet. Registrert av David Chandler med frame-by-frame analyse av kollapsvideoene. NB! I starten av september 2019 kom en rapport fra Universitetet i Fairbanks Alaska, som konkluderte med at brann ikke var årsaken til WTC7-kollapsen (den 3. bygningen som raste akkurat som kontrollert demolition.....hvilket det naturligvis var....). Tips: NIST er ikke de man skal stole på for å forstå hvorfor bygget raste. Endret 30. september 2019 av slask 2
miniomelett Skrevet 30. september 2019 #5 Skrevet 30. september 2019 Se på nyhetssendinger før 11.sep terroren og sammenlign med slik det er nå. Sammenlign for eksempel amerikansk frokost tv/kveldsshow også. Det var krig og elendighet før også, men det er en helt annen måte å formidle dette nå. Og hatgrupper får lov å sitte og spy ut galle i TV plattformer. Skriking og roping, unyanserte holdninger, ekstremisme, sensasjonalisme osv. Alle er så ekstremt hissige, det går ikke å ha debattprogram lengre uten at det ser ut som en hanekamp og så blir det twitterstorm etterpå og masse drama og nyhetssidene clickbaiter dritten inntil noe nytt dukker opp. Folk leser gamle, falske nyheter via facebook og hisser seg opp over en ikke-eksisterende trussel. Det samme skjer i Norge også etterhvert, men jeg tror forskjellen var større før og etter 11sep i 2001 fordi internett var ikke på samme måte som nå. Tror dere det blir rosetog hvis vi får et nytt 22juli i for eks 2025? Eller tror dere det blir sinne og raseri? (mener ikke at noe er mer feil enn annet, jeg bare spør) 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå