Gjest Ladylike Skrevet 19. mai 2005 #1 Skrevet 19. mai 2005 Vurderer å ta meg en tur til LaLina og kjøpe bikini. Hadde stor suksess med bh der i fjor Men hva slags type bikinier har de for jenter med 65FF sånn ca? Tittet på hjemmesiden, men er dårlig med bilder der
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2005 #2 Skrevet 19. mai 2005 Ganske bra, vil jeg si! (Jeg har 75F, og utvalget ligner vel...) Jeg prøvde sikkert 8-10 bikinier som passet, og valgte rett og slett ut fra smak og behag. Fasongen er stort sett samme som BH-ene de selger, med bøyle. Men jeg kjøpte også mitt livs første trekantbikini - det har jeg ALDRI funnet før, men på LaLina har de med god nok støtte! En del av bikiniene har blomstermønster, noen er ensfargede, noen har mer ubestemmelige mønstre, og de finnes i mange farger. Buksene er i hovedsak vanlig bikinitruse, men de har noen boksere og noen mindre truser med knytting i sidene. Håper det var et utførlig nok svar! Har ikke sjekka utvalget i år (jeg kjøpte på sensommeren i fjor) men det er sikkert noenlunde det samme. Skal opp dit en dag for å se etter badedrakt! Lykke til!
Gjest Ladylike Skrevet 20. mai 2005 #3 Skrevet 20. mai 2005 Tusen takk for utfyllende svar Da får jeg ta en titt der neste gang jeg skal til Oslo
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2005 #4 Skrevet 20. mai 2005 Var der i dag, det var mye fint i år også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå