AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Passer niesen min i høstferien og tenkte å dra på badeland med henne. Problemet er at jeg syns det er litt kleint å ta henne med i herre garderoben. Er det innenfor å ta med seg en 7 åring i herre garderoben eller har de egne garderober for familier? Har ikke barn selv så vet ikke hva som er innenfor. Anonymkode: b2e6d...084
solmåneogstjerner Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 (endret) Spør foreldrene. Det som er viktig er om hun klarer å stelle seg uten hjelp og om hun tør å gå alene. Ellers må du ta henne med deg. Og det er helt greit det også. Men spør foreldrene og jenta selv Er dette i Bergen? I såfall så har jeg ikke sett annet enn vanlige herre- og damegarderober der. Men er en stund siden jeg har vært der. Endret 29. september 2019 av solmåneogstjerner 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 De har egne avlukker dere kan gå inn å bytte i. Etter dere har byttet kan hun gå igjennom damegarderoben, og så møtes dere på andre siden. Anonymkode: 48963...7f8
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Min kone sender vår 7åring i guttegarderoben, hun tar ikke ham med i damegarderoben - det kommer nok an på hvor selvstendig 7åringen er, men det er jo det greieste om de kan klare seg selv. (Dette er riktignok et svømmekurs hvor garderoben er full av 7åringer som skal inn/ut av svømmehallen.) Jeg som 40 år gammel mann hadde vel ikke hatt et problem med at det ble tatt en 7årig jente med i garderoben, ikke så lenge siden jeg hadde en hjemme selv, men det kunne jo være at a) det finnes gutter på feks 7-15 som ville synes det var ubehagelig med en jente i garderoben eller b) at det finnes menn i en slik garderobe som strengt tatt burde holde seg unna barn (for å pakke det pent inn) Anonymkode: bbf44...a09 7
Millimani Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 30 minutter siden, AnonymBruker said: Passer niesen min i høstferien og tenkte å dra på badeland med henne. Problemet er at jeg syns det er litt kleint å ta henne med i herre garderoben. Er det innenfor å ta med seg en 7 åring i herre garderoben eller har de egne garderober for familier? Har ikke barn selv så vet ikke hva som er innenfor. Anonymkode: b2e6d...084 Må dere dra bare dere to da? Kan dere ikke ta med dere ei dame? 2
solmåneogstjerner Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min kone sender vår 7åring i guttegarderoben, hun tar ikke ham med i damegarderoben - det kommer nok an på hvor selvstendig 7åringen er, men det er jo det greieste om de kan klare seg selv. (Dette er riktignok et svømmekurs hvor garderoben er full av 7åringer som skal inn/ut av svømmehallen.) Jeg som 40 år gammel mann hadde vel ikke hatt et problem med at det ble tatt en 7årig jente med i garderoben, ikke så lenge siden jeg hadde en hjemme selv, men det kunne jo være at a) det finnes gutter på feks 7-15 som ville synes det var ubehagelig med en jente i garderoben eller b) at det finnes menn i en slik garderobe som strengt tatt burde holde seg unna barn (for å pakke det pent inn) Anonymkode: bbf44...a09 A) det må de bare takle. Enten er de små nok til at de ikke bryr seg, eller så er de store nok til at de skjønner at det gjør ikke noe om en 7-åring ser dem. De kan evt vente litt med å kle av seg/dusje til hun er ferdig. B) det skjer jo ikke jenta noe når onkelen er med uansett
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #7 Skrevet 29. september 2019 Hvis du skal på vannkanten i Bergen, så har de familiegarderobee dere kan skifte sammen i. Det eneste hun trenger å gjøre er å gå alene gjennom damegarderoben til bassengene 😊 Anonymkode: 66163...cb7 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #8 Skrevet 29. september 2019 Hun er selvstendig men har aldri vært der før så vet ikke om hun får til garderobeskap, nøkler osv. Anonymkode: b2e6d...084
Millimani Skrevet 29. september 2019 #9 Skrevet 29. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hun er selvstendig men har aldri vært der før så vet ikke om hun får til garderobeskap, nøkler osv. Anonymkode: b2e6d...084 Det må hun kunne klare å spørre en av de andre damene i garderoben om. Hvis hun synes det er "flaut" å spørre så spør du en kvinnelig ansatt eller en tilfeldig dame som skal inn i garderoben om hun kan vise henne det. 3
Applehead Skrevet 29. september 2019 #10 Skrevet 29. september 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skal på vannkanten i Bergen, så har de familiegarderobee dere kan skifte sammen i. Det eneste hun trenger å gjøre er å gå alene gjennom damegarderoben til bassengene 😊 Anonymkode: 66163...cb7 Dette! Det er null problem. Var der nettopp med min 10 år gamle sønn. Vi skiftet i samme avlukke og gikk bare å dusjet i hver vår garderobe...
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 29. september 2019 #11 Skrevet 29. september 2019 Hun er litt stor til å være med i herregarderoben. Normen er vel at barn som har begynt på skolen må gå i sin "egen" garderobe. Mange steder har de garderobevakter, de ansatte ser innom garderobene. Det går an å spørre når dere går inn om en av de kvinnelige vaktene kan kikke inn til henne. Stort sett klarer barna det bedre enn vi voksne tror!
VoodooChild Skrevet 29. september 2019 #12 Skrevet 29. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er selvstendig men har aldri vært der før så vet ikke om hun får til garderobeskap, nøkler osv. Anonymkode: b2e6d...084 De har egne nøkleskap rett utenfor skifterommene for familie, så hun trenger ikke styre med det selv 😊 Hun trenger bare gå gjennom damegarderoben, gjennom/forbi dusjene og så møtes dere på andre siden inne ved bassengene. Dørene til herre/damegarderobe er på samme sted.
Brunello Skrevet 29. september 2019 #13 Skrevet 29. september 2019 Dette er jo en ideell anledning å invitere med seg en dame du vil date dersom det er noen aktuelle. Du får vist deg selv som en god onkel. Gir plusspoeng hos de fleste damer. 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #14 Skrevet 30. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Passer niesen min i høstferien og tenkte å dra på badeland med henne. Problemet er at jeg syns det er litt kleint å ta henne med i herre garderoben. Er det innenfor å ta med seg en 7 åring i herre garderoben eller har de egne garderober for familier? Har ikke barn selv så vet ikke hva som er innenfor. Anonymkode: b2e6d...084 Vannkanten har 6 årsgrense på barn i garderobe av motsatt kjønn. Så hun må klare seg i damegarderoben på egenhånd. Er det vanskelig, så tar du med badekåpe. Men en sjuåring klarer seg fint selv. Men du, høstferien er ikke begynt i vest, enda. Anonymkode: 5399a...03c 2
Rosa Sitron Skrevet 30. september 2019 #15 Skrevet 30. september 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Vannkanten har 6 årsgrense på barn i garderobe av motsatt kjønn. Så hun må klare seg i damegarderoben på egenhånd. Er det vanskelig, så tar du med badekåpe. Men en sjuåring klarer seg fint selv. Men du, høstferien er ikke begynt i vest, enda. Anonymkode: 5399a...03c Mener du at ingen fra øst drar vestover i ferien? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå