Gjest skindeep ik.innl. Skrevet 19. mai 2005 #1 Skrevet 19. mai 2005 Steike som de rocka!! yes yes!!! GO WIG WAM!!! :-) :-) :-) :-)
Gjest Madeline Skrevet 19. mai 2005 #2 Skrevet 19. mai 2005 Får håpe de går videre i kveld. Jeg som ikke har fulgt med på GP på mange år, har blitt litt engasjert. Endelig noen som skiller seg ut. Uansett hvordan det går så blir de nok lagt merke til.
Gjest Revenka Skrevet 19. mai 2005 #4 Skrevet 19. mai 2005 Wig Wam er en skam for det norske folk! Æsj, har ikke sett på makan..
Gjest Wig Wam`er Skrevet 19. mai 2005 #5 Skrevet 19. mai 2005 Jeg vil strekke meg så langt å si at jeg er oppriktig stolt av Wig Wam, som etter min mening har kommet opp med tidenes feteste Melodi Grand Prix låt. Herlig å være norsk rett og slett!! For meg er vinneren i år helt soleklar, de andre låtene når jo ikke Glam og co til anklene engang, fytti katti som de herjer når de står på scena. Come on come on COME ON!!!! Wig Wam KNUSER alle!!
LilleMy Skrevet 19. mai 2005 #6 Skrevet 19. mai 2005 Som min 12-åring ville ha sagt det; Wig Wam SUGER!
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2005 #7 Skrevet 20. mai 2005 Hva ER dette wigwam?? Jeg har ennå ikke hørt :o
Gjest corneliaoslo1975 Skrevet 20. mai 2005 #8 Skrevet 20. mai 2005 Jeg så en pressekonferanse med disse gutta i dag morgest, og ble rett og slett FLAU :oops:
Cr@sh Skrevet 20. mai 2005 #9 Skrevet 20. mai 2005 Vil ikke uttale meg om annet enn låta.... Men den er til gjengjeld RÅ!!!! GO! WIG WAM!
Gjest Formosiss Skrevet 20. mai 2005 #10 Skrevet 20. mai 2005 Hørte låten i går, og den likte jeg. Endelig en GP-låt man ikke vil løpe og gjemme seg under sengen av skam for.
MiniMjau Skrevet 20. mai 2005 #11 Skrevet 20. mai 2005 Hehe...jeg synes de er morsomme jeg! Skikkelig retro 80-talls. De tar 80-tallet og glam/puddelrocken helt ut. Jeg kommer nok aldri til å kjøpe noen cd eller gå på konsert med de. Hadde vært gøy om de vant hele grand prix.
Gjest Kari N Skrevet 20. mai 2005 #13 Skrevet 20. mai 2005 hvilken plass kom de på i går? Det vet vi ikke. Det var de ti som fikk mest stemmer som gikk videre til finalen. Hvor mange stemmer de fikk vet ingen utenom produsenten (skal ikke påvirke avstemming i finalen). For å forklare semifinale og finale: De ti landene som fikk mest stemmer ifjor er direktekvalifisert til finalen. Det samme er "de fire store" Storbritannia, Tyskland, Frankrike og Spania. Resten må gjennom kvaifisering via en semifinale. Der stemmes de ti beste videre, og Norge var altså en blant dem. Jeg synes WigWam er en flau krampe, men sangen deres er en av de mer fengende i MGP i semifinalen. De jeg synes var best, var Israel og Finland, som hadde de beste melodien + sangstemme. Men det derre landet som hadde disse trommelommelom var ikke så verst de heller. Litt slik teknostil jeg ikke liker, men fengende og bra nok "festelåt". Tror de kommer på samme plassering omtrent som WigWam. *grøss*
nyibyen Skrevet 20. mai 2005 #14 Skrevet 20. mai 2005 Kul låt! Et fresht innslag. Endelig en OK GP-låt. Beste siden Alle Mine Tankar
Gjest wig wam fan! Skrevet 20. mai 2005 #16 Skrevet 20. mai 2005 Wig Wam er en skam for det norske folk! Æsj' date=' har ikke sett på makan..[/quote'] da har ikke du sett mye! Wig Wam er en frisk pust i Grand Prix i år, mye bedre enn de utrolig kjedelige balladene vi tar med hvert år!! Din uttalelse er en skam for det norske folk!!! ÆSJ!
Gjest Madam Felle Skrevet 20. mai 2005 #17 Skrevet 20. mai 2005 De fortjente å gå videre, for det var ikke mange av de andre som var bedre. Mye dritt samlet på en plass
CheapChampagne Skrevet 20. mai 2005 #19 Skrevet 20. mai 2005 Wig Wam er best :-) :enig_animasjon: Tror dem vinner hele greia jeg! Gleder meg til imorgen :D
Cr@sh Skrevet 20. mai 2005 #20 Skrevet 20. mai 2005 :enig_animasjon: Tror dem vinner hele greia jeg! Gleder meg til imorgen :D Me too!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå