AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Hei!lurer om de røde prikkene kan være begynnelse på vannkopper.ingen feber,men i to dager var diare Anonymkode: a7ec0...c42
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei!lurer om de røde prikkene kan være begynnelse på vannkopper.ingen feber,men i to dager var diare Anonymkode: a7ec0...c42 Nei, ingen vannkpper å se på det bildet. Smør barnet ditt med en god fuktighetskrem, huden er tørr. Anonymkode: 312f1...e22
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Dattera mi hadde akkurat sånne prikker nettopp. Det spredde seg til inni håndflatene og under føttene - var munn- hånd og fotsyke. Sjekk om barnet har blemmer der (og inni munnen) da kan det være det. Vannkopper begynner visst først på ryggen har jeg hørt. Eller så kan det være eksem? Anonymkode: e5ce1...637
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Takk.har egentlig overtalt. Men ikke på ansikt.sover nå,men skal se i mrg om vi trenger gå til legen.bare litt urolig mamma Anonymkode: a7ec0...c42
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk.har egentlig overtalt. Men ikke på ansikt.sover nå,men skal se i mrg om vi trenger gå til legen.bare litt urolig mamma Anonymkode: a7ec0...c42 Overalt, mente jeg Anonymkode: a7ec0...c42
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dattera mi hadde akkurat sånne prikker nettopp. Det spredde seg til inni håndflatene og under føttene - var munn- hånd og fotsyke. Sjekk om barnet har blemmer der (og inni munnen) da kan det være det. Vannkopper begynner visst først på ryggen har jeg hørt. Eller så kan det være eksem? Anonymkode: e5ce1...637 Vår hadde det samme👆🏻 men her kom det overalt! Og både helsesøster og lege mente at det var munn-hånd og fotsyke. Men nå hadde vår feber i to dager før utbrudd... Se også på om du har gitt nye matvarer de siste dagene Anonymkode: c0832...228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå