Ullinini Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Er det trygt å bestille tur til Mallorca via Ving nå? Vi skal reise neste lørdag, 5. oktober
Sirah Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Jeg hadde vel styrt unna Ving akkurat nå... 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Jeg ville ikke stresset. Men du kan da se hvilket selskap som skal fly, er det med T. Cook sine fly hadde jeg vært skeptisk men dersom det er et annet selskap slik som SAS, Norwegian så hadde ikke vært i tvil og bestilt. Kjøp avbestillings forsikring hvis du ikke har det gjennom kredittkort. Har selv nettopp bestill reise til Dubai, men der flyr jeg med Turkish Airlines så jeg er ikke redd for at noe skal skje. Har derimot egen reiseforsikring som dekker alt samt forsikring på kortet jeg bestilte med. God tur. Anonymkode: c9cf4...fc0
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Hadde ikke stusset. Betal reisen med kredittkort så er du ekstra sikret. Anonymkode: 35694...859
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 Ingen fare. Har bestilt tur med de 23. okt. Har fått mail om at turen vil gå som planlagt. De har fått avtale med ny (fly)transportør. Anonymkode: f8fca...4d9 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 Ving (og de andre nordiske selskapene) var den delen av T.Cook som faktisk har gått bra, og med overskudd. Derfor fikk de også lov til å fortsette av kreditorer så fort, nettopp fordi problemet ikke lå her men hos moderselskapet i UK. Ving blir nok (om det ikke allerede er det) veldig fort kjøpt opp av et annet selskap, og fortsetter som før. Anonymkode: cc3b1...973 6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #7 Skrevet 29. september 2019 3 timer siden, Ullinini skrev: Er det trygt å bestille tur til Mallorca via Ving nå? Vi skal reise neste lørdag, 5. oktober Det kan ingen svare deg på, fordi ingen vet. Bestiller du noe så betal med kredittkort og pass på at du har forsikringene dine i orden. Anonymkode: dfa30...555
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #8 Skrevet 30. september 2019 Jeg ville ikke gjort det hvis du ikke absolutt må. Det må da finnes andre aktører som flyr til Mallorca, og hotell kan du jo bare bestille direkte fra hotellets nettside Anonymkode: fb7cb...a38
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #9 Skrevet 30. september 2019 Bare å bestille. Og skal man reise bør man jo ogwå bruke de. Ving har vært et rimelig selskap, sparer fort en 1000lapp kontra andre. Uansett er reisen din dekket under pakkereisegarantifondet, så du taper ingenting uansett hvem selskap du bruker. Anonymkode: fc592...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #10 Skrevet 30. september 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ville ikke gjort det hvis du ikke absolutt må. Det må da finnes andre aktører som flyr til Mallorca, og hotell kan du jo bare bestille direkte fra hotellets nettside Anonymkode: fb7cb...a38 Ja. Det er jo en perfekt måte å gjøre det på- bestille separat fly og hotell og ikke bli dekket av Pakkereise loven. Man er bedre dekket dersom man bestiller samlet fly og opphold gjennom turoperatør. Skulle fly være forsinket så står man i fare for å tape penger på hotell eller vice versa. Anonymkode: c9cf4...fc0 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2019 #11 Skrevet 3. oktober 2019 Jeg har bestilt tur med Ving i november. Var ganske spent når T. Cook gikk konkurs og det fremdeles var usikkert hva som videre ville skje. Ettersom Ving fikk drive videre tar jeg det helt med ro og er trygg på at jeg kommer meg av gårde De gjorde en fantastisk jobb i denne prosessen, og klarte i løpet av et par døgn å skaffe alternative fly til alle sine reisende! Anonymkode: 3f7a5...68b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå