Gå til innhold

Hvorfor er de hvite mennene så sinte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lever i raseriets tidsalder, skriver den indiske forfatteren Pankaj Mishra i sin siste bok, og mange er enige med ham. Men hvorfor er det bare mennene som raser? Og hva er det som gjør at det er de hvite mennene, som man skulle tro ville være fornøyd med å være på toppen av samfunnets hierarki, som føler seg mest urettferdig behandlet?

Anonymkode: 926f3...a0b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel et ganske få tall av hvite menn som er sinte. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg er ikke sint, jeg er takknemlig for å være født med privilegier.

Hilsen "hvit mann som pusher 50." (Forøvrig verdens dummeste uttrykk.....)

Anonymkode: 984d3...e4e

• Liker 4
Skrevet

Det er et fåtall hvite menn som er sinte, heldigvis. De som er det merker vel at de taper terreng for kvinner og andre grupper de ser på som mindreverdige, og det liker de dårlig.

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva som menes med at "hvite" menn er sinte, hvorfor er hudfargen relevant? I don't understand 😂 

Ut ifra min erfaring er de aller fleste menn snille.

Endret av ana0603
Skrevet

Ut fra min erfaring er svarte menn veldig mye mer sint enn hvite menn 🤔

Anonymkode: 64835...e01

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er atskillig høyere temperament blant kulørte menn fra og i midtøsten. 

Skrevet

Jeg tror ikke du har fulgt så godt med i media i det siste?

Anonymkode: a48cc...fcf

Skrevet

India ja..landet med skyhøy voldtekt/gjengvoldtekt-rate av kvinner og barn som er sårbare eller uten følge, og slipper gjerne straff også. Er de glade og lykkelige - de grusomme handlingene gjenspeiler et sinn i harmoni?  

Og hvite menn er sinte fordi...? Vi ikke oppfører oss som sadistiske huleboere, elleeer...what?

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi lever i raseriets tidsalder, skriver den indiske forfatteren Pankaj Mishra i sin siste bok, og mange er enige med ham. Men hvorfor er det bare mennene som raser? Og hva er det som gjør at det er de hvite mennene, som man skulle tro ville være fornøyd med å være på toppen av samfunnets hierarki, som føler seg mest urettferdig behandlet?

La meg gjette. En rasistisk feminist skrev dette som er misandri aka mannehatere?

Anonymkode: ace19...480

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok

Skrevet

Jeg tror de brune mennene er sintere.

Anonymkode: 7832c...552

• Liker 1
Skrevet

Rasismen går begge veier, hvite mennesker er også en rase og kan bli utsatt for rasisme på samme måte som en person med annen rase, tror nok det er mange som må lese seg opp hva rasisme faktisk betyr før dem uttaler seg.

Skrevet

KG :raven: ... 

:opplyser:

a.

Skrevet

Noen nevnte India ja, men hva med Kina? 20 Mill+ menn som ikke får kone pga ettbarnspolitkken, det har medført kidnapping og menneskehandel fra nærliggende sør asiatiske land, eller regiments organoperasjoner av falung gong tilhengere..? Eller konsentrasjonsleirene av uigurer?

Eller Egypt, Pakistan, Afghanistan hvor damer behandles som ... Vel ingenting. Bare få tiår siden var bildet et helt annet.

Eller hvite sørafrikanere født og oppvokst i landet som er fritt vilt, myrdes og voldtas i egne hus. Ny lov skal gjøre det fullt mulig å ta deres private eiendom uten kompensasjon, Zimbabwe om igjen...

Lei av PK journalister som angriper "hvite menn", det er kun feighet. Ta de virkelige tragediene i verden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...