AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Jeg hater røyk og tobacco. Men stillingen er innenfor service så jeg skal bare støte kundene ved klage håndtering og andre service ting på deltid etc.Men jeg må bidre og ha troa på det de driver med. Hva tenker dere om en sånn jobb? Evt vil det ha noe positivt å si for meg i fremtiden på CVen min? Anonymkode: 9268b...4a6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Aldri livet om jeg hadde jobbet for den industrien! Anonymkode: c280e...29b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #3 Skrevet 30. september 2019 Jeg hater også tobakk, og har sett den stillingen. Min første tanke var at selve stillingen hadde vært passende for min situasjon nå. Men... jeg hadde ikke klart det, og hadde nok følt avsky av det i etterkant. Det vil alltid finnes andre jobber der ute, så jeg er ikke villig til å jobbe med og hjelpe en industri jeg har stor forakt for. Anonymkode: d1956...4db
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #4 Skrevet 30. september 2019 Altså en jobb er en jobb. Trenger du penger så trenger du penger. Du kan si ja og søke på noe annet senere om det er for gale å jobbe der. Anonymkode: 0e6bb...c40
Gjest Optimo Skrevet 30. september 2019 #5 Skrevet 30. september 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater røyk og tobacco. jeg skal bare støte kundene ved klage håndtering Anonymkode: 9268b...4a6 Hvis du hater tobakk må det jo være helt gull å ha en jobb der du skal støte kundene deres. 😂 Sorry, måtte bare..
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #6 Skrevet 30. september 2019 Du trenger nok ikke å være redd for å få noen jobb innen kundeservice dersom startinnlegget representerer nivået på din skriftlige fremstillingevne. Anonymkode: 05f0f...22e 2
slutt Skrevet 30. september 2019 #7 Skrevet 30. september 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger nok ikke å være redd for å få noen jobb innen kundeservice dersom startinnlegget representerer nivået på din skriftlige fremstillingevne. Anonymkode: 05f0f...22e Enig. Om det er på TS sitt morsmål (som jeg antar ikke er Norsk) er det nok mer sannsynlig, men skriftlig norsk på dette nivået i en CV og søknad vil nok eliminere vedkommende ganske kjapt.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #8 Skrevet 30. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trenger nok ikke å være redd for å få noen jobb innen kundeservice dersom startinnlegget representerer nivået på din skriftlige fremstillingevne. Anonymkode: 05f0f...22e Tvert i mot. Det er et pluss å ikke kunne godt norsk når man jobber på kundeservice, for da kan man bare trykke ut de samme, generiske, intetsigende standardsvarene til alt som kommer. Ikke forstå! Snakk med min fetter! Jeg hater å kontakte kundeservice. Jeg kommer alltid til Olga fra Litauen som gjør så godt hun kan, og sikkert er en hyggelig person, men som er helt ubrukelig i jobben. Anonymkode: 67414...72f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #9 Skrevet 30. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du trenger nok ikke å være redd for å få noen jobb innen kundeservice dersom startinnlegget representerer nivået på din skriftlige fremstillingevne. Anonymkode: 05f0f...22e Jeg skjønner ikke hvorfor må sånne som deg alltid komme med sånne kommentarer! Altså enten så svarer du på saken eller pell deg vekk. Så enkelt er det. Tenk kjære deg nå om hvor mye energi du bruker for å kommentere osv og det du svarer er jo helt irrelevant, det hjelper meg med ingenting. Du kunne spart den energien og gjort noe annet ut av det som kommer til nytte for deg. NB: Jeg skriver 5 språk, nok så godt. Anonymkode: 9268b...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå