Gå til innhold

Firma er verdens største tobacco produsent! Ta jobben?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater røyk og tobacco. Men stillingen er innenfor service så jeg skal bare støte kundene ved klage håndtering og andre service ting på deltid etc.Men jeg må bidre og ha troa på det de driver med.  Hva tenker dere om en sånn jobb? Evt vil det ha noe  positivt å si for meg i fremtiden på CVen min?

Anonymkode: 9268b...4a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri livet om jeg hadde jobbet for den industrien!

Anonymkode: c280e...29b

Skrevet

Jeg hater også tobakk, og har sett den stillingen. Min første tanke var at selve stillingen hadde vært passende for min situasjon nå.

Men... jeg hadde ikke klart det, og hadde nok følt avsky av det i etterkant. Det vil alltid finnes andre jobber der ute, så jeg er ikke villig til å jobbe med og hjelpe en industri jeg har stor forakt for.

Anonymkode: d1956...4db

Skrevet

Altså en jobb er en jobb. Trenger du penger så trenger du penger. Du kan si ja og søke på noe annet senere om det er for gale å jobbe der. 

Anonymkode: 0e6bb...c40

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater røyk og tobacco.  jeg skal bare støte kundene ved klage håndtering 

Anonymkode: 9268b...4a6

Hvis du hater tobakk må det jo være helt gull å ha en jobb der du skal støte kundene deres. 😂

Sorry, måtte bare.. 

Skrevet

Du trenger nok ikke å være redd for å få noen jobb innen kundeservice dersom startinnlegget representerer nivået på din skriftlige fremstillingevne.

Anonymkode: 05f0f...22e

  • Liker 2
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger nok ikke å være redd for å få noen jobb innen kundeservice dersom startinnlegget representerer nivået på din skriftlige fremstillingevne.

Anonymkode: 05f0f...22e

Enig. Om det er på TS sitt morsmål (som jeg antar ikke er Norsk) er det nok mer sannsynlig, men skriftlig norsk på dette nivået i en CV og søknad vil nok eliminere vedkommende ganske kjapt.

 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger nok ikke å være redd for å få noen jobb innen kundeservice dersom startinnlegget representerer nivået på din skriftlige fremstillingevne.

Anonymkode: 05f0f...22e

Tvert i mot. Det er et pluss å ikke kunne godt norsk når man jobber på kundeservice, for da kan man bare trykke ut de samme, generiske, intetsigende standardsvarene til alt som kommer.

Ikke forstå! Snakk med min fetter!

Jeg hater å kontakte kundeservice. Jeg kommer alltid til Olga fra Litauen som gjør så godt hun kan, og sikkert er en hyggelig person, men som er helt ubrukelig i jobben.

Anonymkode: 67414...72f

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger nok ikke å være redd for å få noen jobb innen kundeservice dersom startinnlegget representerer nivået på din skriftlige fremstillingevne.

Anonymkode: 05f0f...22e

Jeg skjønner ikke hvorfor må sånne som deg alltid komme med sånne kommentarer! Altså enten så svarer du på saken eller pell deg vekk. Så enkelt er det. Tenk kjære deg nå om hvor mye energi du bruker for å kommentere osv og det du svarer er jo helt irrelevant, det hjelper meg med ingenting. Du kunne spart den energien og gjort noe annet ut av det som kommer til nytte for deg. 

NB: Jeg skriver 5 språk, nok så godt.   :)  

Anonymkode: 9268b...4a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...