Gå til innhold

Pappa gris og bestefar gris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ser pappa gris eldre ut enn bestefar gris? Må være en slags feil! Eller er pappa gris rett og slett veldig gammel, og bestefar gris pappaen til mamma gris, slik at pappa gris faktisk er eldre enn bestefar gris? Er jo fullt mulig forsåvidt!

Anonymkode: ba998...8b3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestefar gris ser eldre ut. Har hvit skjegg

Anonymkode: a5422...e5b

• Liker 2
Skrevet

Nå må du huske på at bestefar Gris er en pensjonist som kan ha rolige dager i hagen, bestemor Gris lager mat, han sitter barnevakt  innimellom, men det er jo ikke noe av betydning. 

Pappa Gris er en småbarnsfar i jobb, det kan være hektiske dager på kontoret, tidsklemma med å hente Peppa og Georg på lekegruppa, hente/levere barna på vennebesøk, for å ikke snakke om ganske stressende besøk hos søskenbarna til Peppa og Georg. 

Kanskje pappa gris rett og slett bare er litt sliten?

Anonymkode: 27335...fa8

• Liker 19
Skrevet

Jeg synes ikke det ser ut som det er så mye tidsklemme ute og går. Har bøker med peppa gris- der blir de hentet av både mamma og pappagris kl 14. 

Bestefar gris er ute med båten og får mye frisk luft. Kanskje han også holder seg i bedre form. Pappa gris ser ikke ut som han trener så mye. Jeg holder en knapp på at det er årsaken til at han ikke holder seg så godt som bestefar.

Anonymkode: f3338...94b

• Liker 3
Skrevet

Det ser ikke ut til at pappa gris er så god til å ta vare på egen helse, nei. Dessuten er bestefar gris far til mamma gris. Det er ikke utenkelig at bestefar gris var ung da han ble far, og at det er noen år i aldersforskjell mellom mamma gris og pappa gris. 

Men jeg syns ikke bestefar gris ser yngre ut enn pappa gris. Han er jo skrukkete, hvis man ser nøye på konturene. 

Anonymkode: d3de8...328

• Liker 2
Skrevet

Herlig tråd. Min favorittdetalj mtp pappa Gris er at vi må være ca like gamle, men til tider virker han å ha hjernekapasiteten til min sønn på tre. 

Anonymkode: a815c...08c

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg å være peppa gris. Så herlig enkelt. Det går mye i det samme sikkert men det er greit.  

Skrevet

Men er det ikke litt rart at pappa gris velger å kalle datteren for Peppa? Så likt liksom! «Hei, Peppa, det er pappa her!» 

Hva med julaften? Kan være vanskelig å se forskjellen på en e og en a.

Anonymkode: ba998...8b3

• Liker 1
Skrevet

Bestefar gris bruker fuktighetskrem og unngår direkte sollys

Anonymkode: 4fad8...70b

Skrevet

Jeg vet man blir miljøskadet av å se på peppa gris, men såpass da! 😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...