AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Jeg får ikke tid til å bake boller samme dag som selskapet, så hvordan få dem best mulig? Fryse dem med en gang etter de er avkjølte? Anonymkode: fa3dd...216
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Ja. Frysing, så varmluft. Men er mer stress der og da. Får de bør spises rett etter at de er tatt ut av ovnen. Ellers blir resultatet verre en dagsgamle boller. Anonymkode: 43eb8...c5d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Varmluft? Jeg skal servere dem med smør og hjemmelaget jordbærsyltetøy. Er det ikke best å tine dem på kjøkkenbenken et par timer i forkant? TS Anonymkode: fa3dd...216
Belima Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Varmluft? Jeg skal servere dem med smør og hjemmelaget jordbærsyltetøy. Er det ikke best å tine dem på kjøkkenbenken et par timer i forkant? TS Anonymkode: fa3dd...216 Det beste resultatet får du om du lar de tine i romtemperatur ca 1 time og deretter varmer de i varmluftsovnen i ca 3 minutter på 180 grader – og vips så smaker de som nystekte igjen! Har du ikke varmluft, så la de stå et par min ekstra. Endret 29. september 2019 av Belima
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 Takk for tips! Da satser jeg på gode boller å servere TS Anonymkode: fa3dd...216
AnonymBruker Skrevet 30. september 2019 #6 Skrevet 30. september 2019 Du burde heller fryse dem før du steker dem. Så kan de tine/heve på kjøkkenbenken og deretter stekes Anonymkode: d3cfb...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå