Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2002 #1 Del Skrevet 3. september 2002 ja, dette er tilfelle.... og hva gjør den stakkars datteren hans da????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 3. september 2002 #2 Del Skrevet 3. september 2002 Ingenting, synes jeg. Så lenge han bare nøyer seg med å se. Men du kan jo nevne for ham at du synes det er forkastelig og kjipt. Hvor gammel er du, da? Har jo litt å si for hvordan man ser på dette :blunke: dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2002 #3 Del Skrevet 3. september 2002 Her må jeg si jeg er spent på svarene.......... jeg har en venn på 52 som har funnet seg en jente på 26-27 (ikke helt sikker....) Han har tre døtre fra tidl. forhold som er på samme alder som den nye dama........... (Min venn har vært skilt fra jentenes mor siden barna vår små, og har god og hyppig kontakt med sine barn) Hva tenker døtrene? :o Hva tenker far? :o Hva tenker den nye dama? :o Hadde vært fint å få synspunkter fra både døtre/fedre/kjærester for å høre synspunkter. Personlig så synes jeg ikke noe om et slikt forhold. Synes det blir litt "feil". :o Og du gjest - jeg forstår at du har blandede følelser for dette. Men husk en ting - din far er et menneske med behov og ønsker han også (og det har ikke noe med alder på dama å gjøre.....). Han er ikke bare far! Foreslår at du forteller din far om dine følelser ang. dette. Vær ærlig - det tror jeg han vil sette pris på - uansett! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 3. september 2002 #4 Del Skrevet 3. september 2002 Synes det er ganske patetisk av en voksen mann å sikle på "småjentene". Nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er, da, men jo yngre du er, jo mer patetisk blir det. Kan du ikke si at du legger merke til det og synes det er flaut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. september 2002 #5 Del Skrevet 3. september 2002 wonder det går den andre veien også.... hvem driver Calista Flockhart (37) med nå? Harrison ford (60). Penger og status jager damer til riktig type. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 4. september 2002 #6 Del Skrevet 4. september 2002 Svar på opprinnelig spørsmål: Du kan jo be faren din la være å kikke på jenter på din alder når du er med? Eller fortelle ham hvor utrolig sexy en av kameratene hans er, sånn for å sette det hele litt i perspektiv for ham. Neste problemstilling: Jeg er datter av en far som har hatt kjæreste som kun har vært 4-5 år eldre enn meg. Jeg er sikker på at dette ville vært greit nok om ikke dama var et totalt nek. Han var 48, hun var 27/28, jeg var 23. Så lenge de som er sammen er voksne mennesker, ser jeg ikke noe galt i det. Men som sagt - dama var et nek - og mentalt yngre enn meg. Så jeg likte det ikke. Han har også tidligere hatt ung kjærest, ca 8-9 år eldre enn meg. Likte ikke dette heller, selv om dama var ok. Men da var jeg yngre selv, og likte ikke at et så ungt menneske skulle sette grenser for meg, så det var nok vel så mye ungdomsopprør fra min side. Nå har han heldigvis funnet seg en voksen dame, og det setter både jeg og resten av familien pris på. Men - det kommer helt an på menneskene som er involvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. september 2002 #7 Del Skrevet 4. september 2002 Til gjest som startet tråden. Ser at du har fått noen råd om å si i fra til faren din. Det er jeg helt enig i. Ingenting er så patetisk når voksne gubber stirrer på småjenter. Si i fra på en bestemt måte slik at han virkelig skjønner at du menere alvor. Har dere forresten sett American Beaty? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2002 #8 Del Skrevet 4. september 2002 ja det er ganske kvalmt spør du meg! jeg er 18 snart 19 om noen måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 4. september 2002 #9 Del Skrevet 4. september 2002 Litt "American beauty" over det hele... si ifra, det ville jeg ha gjort. Ekkelt for venninnene dine dersom de oppdager det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. september 2002 #10 Del Skrevet 4. september 2002 Og hvem var det som var den pågående i American beauty? Hallo..... det er jentene som frister mannfolka..... Jeg er så lei av at ingen av dere vil innrømme hvordan det egentlig ligger an..... Skylde på menn hele tiden.... dere driver ikke med annet enn ansvarsfraskrivelse.... Waco Og hvis dere tenker dere om littegranne.... når man er femti... så vil man mye heller ha ei spretten ungjente med faste pupper og stramme lår.. enn valpefett, appelsinhud og bananpupper..... ja jeg visste dere ville forstå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 4. september 2002 #11 Del Skrevet 4. september 2002 waco. Skal en mann på 50 "la seg friste" av en jente på 16. Tenk, jeg synes ikke det. Han er den voksne parten og skal tenke seg om både 3 og 4 ganger før han "gir etter" for presset. Til å glane...tenker jeg på nå. Joda...jeg ser at en mann godt kan bli fristet, les: "American beauty". Men hun vil jeg håpe og tro var spesiell, og at jentene rundt om ikke er like "frekke". Iallfall så ber jeg til "høyere makter" om det, spesielt med tanke på at jeg har en meget vakker datter selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 4. september 2002 #12 Del Skrevet 4. september 2002 Waco: Valpefett?? Er vel ikke så mye valpefett på jenter på 50... Ellers synes jeg dere drar'n litt langt - alt ettersom hvordan de nevnte menn ser på ungjentene, selvfølgelig. (Jeg har ikke sett american pie, så den referansen vet jeg lite om) Uansett: Jeg har ikke noen problemer med å se på jenter på den alderen. Hver person sin egen skjønnhet, mener nå jeg. Enten du er 17 eller 80... Men jeg gjør det ikke til en livsstil å ogle på tenåringer, da. Ikke ogling i det hele tatt, faktisk :blunke: Og det var vel det som var greia her? dorian - kjekt å ha solbriller sommerstid, ellers får'n smekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2002 #13 Del Skrevet 4. september 2002 Det er et helt naturlig biologisk fenomen at menn synes kvinner i sin mest fruktbare alder er attraktive. Sorry, jenter. Dere trenger ikke like det, men det er et faktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. september 2002 #14 Del Skrevet 4. september 2002 (Dorian... hva er ogling?) :oops: Det som vel er problemet her, er ikke at menn rundt 50 glor på jenter på 18-19 år, men at dattern til denne 50 åringen (eller hvor gammel han nå enn er) synes det er ekkelt at faren hennes glor på jenter på hennes alder. Hadde faren min glodd på mine venninder med "lyst" i øyet når jeg var 18-19, så hadde jeg også syntes det var ekkelt! Hva fedre og andre menn gjør når de er alene eller sammen med gutta, er jo en ting. Men tydeligvis gjøres jo dette så åpent at hans datter vet om det! DET er ganske unødvendig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. september 2002 #15 Del Skrevet 4. september 2002 ..........og der var diskusjonen på rett spor igjen. Takk aline................. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ravna Skrevet 4. september 2002 #16 Del Skrevet 4. september 2002 må innrømme at tanken på unge spreke gutter på rundt 20 tiltaler meg enormt. kanskje det et biologisk fenomen det også? det går iallefall endel hete rykter om hvor bra de matcher damer på ca 30+... har stor forståelse for at ungt er hot m.a.o. synes faren din oppfører seg ufint når han stirrer slik at du merker det. hva han gjør når ikke du er tilstede er vel hans sak, men litt stil kan man kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorina Skrevet 4. september 2002 #17 Del Skrevet 4. september 2002 Å ogle er å studere noen så intenst at det nesten er et under at klærne sitter på etterpå Sånn: :o :o :o dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPiggy Skrevet 4. september 2002 #18 Del Skrevet 4. september 2002 Ekkelt for venninnene dine dersom de oppdager det også. Nå er det vel ikke venninnene som skal "føle seg vel".........her er det snakk om at datteren ikke føler seg vel. :o Jeg synes også at hun bør ta det opp med sin far - være ærlig og fortelle om sine følelser om dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå