Gå til innhold

15 mnd barn til Thailand.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal avgårde til Thailand i november, da blir barnet rundt 15mnd. Hen har fulgt det vanlige vaksineprogrammet til nå, og vi må bestille fremskyvning av meslingvaksinen. Hva annet trenger hen? Og hvor lenge i forveien bør vi gjøre det? 

Anonymkode: a801b...347

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her bør du vel sjekke med reisevaksinasjonskontor/helsesøster/fastlege fremfor KG?

Anonymkode: 4d2d0...ce8

Skrevet

Hvorfor er kjønnet så utrolig hemmelig? Tror du dere er de eneste som skal til Thailand. 🤦‍♀️

• Liker 4
Skrevet

Jeg ringte vaksinasjonskontoret i min bydel i Oslo og fikk beskjed om at vi ikke trenger gi noen ekstra vaksiner dersom vi følger barnevaksinasjobsorogrammet siden hepatitt A nå er med i det. Men ring i DIB kommune å dobbeltsjekk. 

Anonymkode: f859f...4e6

Skrevet

Tips: ta med bæresele - fortaua har en kvalitet som gjør at det er nesten umulig m barnevogn...

Anonymkode: bd681...a78

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tips: ta med bæresele - fortaua har en kvalitet som gjør at det er nesten umulig m barnevogn...

Hva har det med vaksiner å gjøre? 🤔

Anonymkode: 4577d...f0e

Skrevet

Går iallefall ikke an å ha med seg småbarn  på griseshow og alt det andre ekle som er der! Et sted går grensa.

Anonymkode: bbb7f...3b5

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her bør du vel sjekke med reisevaksinasjonskontor/helsesøster/fastlege fremfor KG?

Anonymkode: 4d2d0...ce8

Selvsagt skal jeg sjekke med vaksinasjonskontoret/helsestasjon eller fastlege, ta det helt med ro. Skulle bare høre hva andre hadde blitt fortalt. 

5 timer siden, The Kitten skrev:

Hvorfor er kjønnet så utrolig hemmelig? Tror du dere er de eneste som skal til Thailand. 🤦‍♀️

Trenger du å vite kjønn for å svare? 😅 Herlighet. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ringte vaksinasjonskontoret i min bydel i Oslo og fikk beskjed om at vi ikke trenger gi noen ekstra vaksiner dersom vi følger barnevaksinasjobsorogrammet siden hepatitt A nå er med i det. Men ring i DIB kommune å dobbeltsjekk. 

Anonymkode: f859f...4e6

Takk for saklig svar! Skal selvsagt ringe imorgen 😁

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på Koh Samui før, og i Bangkok, tror absolutt bæresele er det mest praktiske nedi der 👍🏼 blir nok bæresele og ei lett vogn vi evt tar med nedover. 

Hva har det med vaksiner å gjøre? 🤔

Anonymkode: 4577d...f0e

Hvorfor bryr du deg? 🤔

Går iallefall ikke an å ha med seg småbarn  på griseshow og alt det andre ekle som er der! Et sted går grensa.

Anonymkode: bbb7f...3b5

Går helt fint ann å dra til Thailand uten å dra på fylla og "griseshow"? 😂 Hvor går grensa? 

Anonymkode: a801b...347

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...