AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Skal avgårde til Thailand i november, da blir barnet rundt 15mnd. Hen har fulgt det vanlige vaksineprogrammet til nå, og vi må bestille fremskyvning av meslingvaksinen. Hva annet trenger hen? Og hvor lenge i forveien bør vi gjøre det? Anonymkode: a801b...347
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Her bør du vel sjekke med reisevaksinasjonskontor/helsesøster/fastlege fremfor KG? Anonymkode: 4d2d0...ce8
The Kitten Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Hvorfor er kjønnet så utrolig hemmelig? Tror du dere er de eneste som skal til Thailand. 🤦♀️ 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Jeg ringte vaksinasjonskontoret i min bydel i Oslo og fikk beskjed om at vi ikke trenger gi noen ekstra vaksiner dersom vi følger barnevaksinasjobsorogrammet siden hepatitt A nå er med i det. Men ring i DIB kommune å dobbeltsjekk. Anonymkode: f859f...4e6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 Tips: ta med bæresele - fortaua har en kvalitet som gjør at det er nesten umulig m barnevogn... Anonymkode: bd681...a78
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tips: ta med bæresele - fortaua har en kvalitet som gjør at det er nesten umulig m barnevogn... Anonymkode: bd681...a78 Hva har det med vaksiner å gjøre? 🤔 Anonymkode: 4577d...f0e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #7 Skrevet 29. september 2019 Går iallefall ikke an å ha med seg småbarn på griseshow og alt det andre ekle som er der! Et sted går grensa. Anonymkode: bbb7f...3b5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #8 Skrevet 29. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Her bør du vel sjekke med reisevaksinasjonskontor/helsesøster/fastlege fremfor KG? Anonymkode: 4d2d0...ce8 Selvsagt skal jeg sjekke med vaksinasjonskontoret/helsestasjon eller fastlege, ta det helt med ro. Skulle bare høre hva andre hadde blitt fortalt. 5 timer siden, The Kitten skrev: Hvorfor er kjønnet så utrolig hemmelig? Tror du dere er de eneste som skal til Thailand. 🤦♀️ Trenger du å vite kjønn for å svare? 😅 Herlighet. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ringte vaksinasjonskontoret i min bydel i Oslo og fikk beskjed om at vi ikke trenger gi noen ekstra vaksiner dersom vi følger barnevaksinasjobsorogrammet siden hepatitt A nå er med i det. Men ring i DIB kommune å dobbeltsjekk. Anonymkode: f859f...4e6 Takk for saklig svar! Skal selvsagt ringe imorgen 😁 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tips: ta med bæresele - fortaua har en kvalitet som gjør at det er nesten umulig m barnevogn... Anonymkode: bd681...a78 Har vært på Koh Samui før, og i Bangkok, tror absolutt bæresele er det mest praktiske nedi der 👍🏼 blir nok bæresele og ei lett vogn vi evt tar med nedover. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva har det med vaksiner å gjøre? 🤔 Anonymkode: 4577d...f0e Hvorfor bryr du deg? 🤔 1 time siden, AnonymBruker skrev: Går iallefall ikke an å ha med seg småbarn på griseshow og alt det andre ekle som er der! Et sted går grensa. Anonymkode: bbb7f...3b5 Går helt fint ann å dra til Thailand uten å dra på fylla og "griseshow"? 😂 Hvor går grensa? Anonymkode: a801b...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå