AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Jeg tenker på sex hele tiden, og jeg er konstant kåt. Gjorde det slutt med samboer i vinter og siden da har lysten skutt i været. Det er veldig frustrerende å ha det på dette viset. Jeg onanerer daglig, opp til flere ganger, likevel er jeg ikke nok tilfredsstilt. What to do? En del av meg har bare lyst til å ligge rundt i en periode, men det er veldig fjernt fra den personen jeg kjenner meg som. Anonymkode: 861ca...f98 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Samme her, gleder meg til å bli alene og i et forhold som inneholder sex ❣️😀 Anonymkode: 889a0...d93 2
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her, gleder meg til å bli alene og i et forhold som inneholder sex ❣️😀 Samme her også... What to do? Lev livet enkelt og greit😘 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 14 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Samme her også... What to do? Lev livet enkelt og greit😘 😉😍💚♥️ Anonymkode: 889a0...d93 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker på sex hele tiden, og jeg er konstant kåt. Gjorde det slutt med samboer i vinter og siden da har lysten skutt i været. Det er veldig frustrerende å ha det på dette viset. Jeg onanerer daglig, opp til flere ganger, likevel er jeg ikke nok tilfredsstilt. What to do? En del av meg har bare lyst til å ligge rundt i en periode, men det er veldig fjernt fra den personen jeg kjenner meg som. Anonymkode: 861ca...f98 Der var jeg også etter et forhold som ikke var bra. Jeg er til vanlig stille og uskyldig, som helst gjør minst mulig ut av meg, men kåt som juling og rett og slett kjempefrustrert til slutt. Så fant jeg ut at jeg skulle sjekke ut et forum, og må si jeg ELSKER oppmerksomheten Jeg føler meg skikkelig løs, men akkurat nå gjør jeg det JEG vil, og selv om jeg ikke føler at dette er sånn jeg trodde jeg var, så slapper jeg av, er gladere og koser meg skikkelig. Og de fleste virker i hvertfall kjempehyggelige - har ikke møtt mange, forsøker å bli greit kjent før jeg velger hvem jeg skal møte. Og til nå har det vært klaff med alle 😄 Anonymkode: 2d3d8...a95 4
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fant jeg ut at jeg skulle sjekke ut et forum, og må si jeg ELSKER oppmerksomheten Sååå bra, det ordner seg for snille damer😛🤪 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #7 Skrevet 29. september 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der var jeg også etter et forhold som ikke var bra. Jeg er til vanlig stille og uskyldig, som helst gjør minst mulig ut av meg, men kåt som juling og rett og slett kjempefrustrert til slutt. Så fant jeg ut at jeg skulle sjekke ut et forum, og må si jeg ELSKER oppmerksomheten Jeg føler meg skikkelig løs, men akkurat nå gjør jeg det JEG vil, og selv om jeg ikke føler at dette er sånn jeg trodde jeg var, så slapper jeg av, er gladere og koser meg skikkelig. Og de fleste virker i hvertfall kjempehyggelige - har ikke møtt mange, forsøker å bli greit kjent før jeg velger hvem jeg skal møte. Og til nå har det vært klaff med alle 😄 Anonymkode: 2d3d8...a95 Så interessant! Så du treffer menn via et forum og møter de gjennom det? Kanskje jeg bare skal nyte livet litt? Jeg er så frustrert, urolig og misfornøyd med hvordan hverdagen er nå. Kanskje jeg også vil føle meg bedre av å gjøre det som JEG VIL Anonymkode: 861ca...f98 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #9 Skrevet 29. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så interessant! Så du treffer menn via et forum og møter de gjennom det? Kanskje jeg bare skal nyte livet litt? Jeg er så frustrert, urolig og misfornøyd med hvordan hverdagen er nå. Kanskje jeg også vil føle meg bedre av å gjøre det som JEG VIL Anonymkode: 861ca...f98 Jeg opprettet bruker bare for å titte. Og etter 20 min hadde jeg vel fått 10 meldinger. Og det har bare ballet på seg. Hehe. Det er raringer der, men de finnes jo over alt. Jeg har bare vært der en uke, så er jo ikke akkurat rutinert. Hehe. Men har blitt kjent med mange hyggelige, som respekterer mine grenser - og det er ikke slik at jeg ligger med alle som tar kontakt heller. Hehe. Men de det føles rett med, har vært deilig til nå også 😄 Og det er virkelig sånn at jeg tenker for meg selv "ER dette virkelig jeg som gjør dette frivillig?". Men jeg kjenner meg selv såpass at hadde det vært for ille, så hadde jeg ikke gjort det heller. Også forsøker jeg jo å holde det så diskret som mulig for min del for å kanskje ikke kjennes igjen da Anonymkode: 2d3d8...a95
Master1 Skrevet 29. september 2019 #10 Skrevet 29. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker på sex hele tiden, og jeg er konstant kåt. Gjorde det slutt med samboer i vinter og siden da har lysten skutt i været. Det er veldig frustrerende å ha det på dette viset. Jeg onanerer daglig, opp til flere ganger, likevel er jeg ikke nok tilfredsstilt. What to do? En del av meg har bare lyst til å ligge rundt i en periode, men det er veldig fjernt fra den personen jeg kjenner meg som. Anonymkode: 861ca...f98 Skaff deg en elsker eller FF Livet er kort NYT DET ......... 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #11 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg opprettet bruker bare for å titte. Og etter 20 min hadde jeg vel fått 10 meldinger. Og det har bare ballet på seg. Hehe. Det er raringer der, men de finnes jo over alt. Jeg har bare vært der en uke, så er jo ikke akkurat rutinert. Hehe. Men har blitt kjent med mange hyggelige, som respekterer mine grenser - og det er ikke slik at jeg ligger med alle som tar kontakt heller. Hehe. Men de det føles rett med, har vært deilig til nå også 😄 Og det er virkelig sånn at jeg tenker for meg selv "ER dette virkelig jeg som gjør dette frivillig?". Men jeg kjenner meg selv såpass at hadde det vært for ille, så hadde jeg ikke gjort det heller. Også forsøker jeg jo å holde det så diskret som mulig for min del for å kanskje ikke kjennes igjen da Anonymkode: 2d3d8...a95 Problemet er at 99% av oppmerksomheten man på sånne steder er fra trash. Vær forsiktig og kritisk! Anonymkode: 88e9c...496
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #12 Skrevet 29. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Problemet er at 99% av oppmerksomheten man på sånne steder er fra trash. Vær forsiktig og kritisk! Anonymkode: 88e9c...496 *man får* Anonymkode: 88e9c...496
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #13 Skrevet 29. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at 99% av oppmerksomheten man på sånne steder er fra trash. Vær forsiktig og kritisk! Anonymkode: 88e9c...496 Ja da Møter ikke hvem som helst. Og til nå har de jeg har møtt vært kjempehyggelige, tatt hensyn og vært bra folk 😄 Anonymkode: 2d3d8...a95
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #14 Skrevet 29. september 2019 hvem sender man sms til om vil knulle? Anonymkode: 3a40b...631
Mann37oslo Skrevet 29. september 2019 #15 Skrevet 29. september 2019 Du burde finne noen som vil ha så mye sex som du vil. Mitt råd til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå