Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er riktig forum, men prøver likevel :)

Jeg har en forretningsidè som jeg planlegger å sette til live, men skulle hatt en veiledning, sånn at jeg ikke hopper over noen viktige ledd - eller "driter på draget".

Har kommet over boka "Gründerboka for kvinner". Jeg er redd for at den fokuserer veldig mye på coaching og er av typen "follow your dreams", og litt mindre på det faglige. I beskrivelsen står det at den tar for seg litt om registrering i Brønnøysundregistrene, regnskap ol., som er nøyaktige tema jeg vil ha. Altså, kun det praktiske.

Siden jeg har en bachelor i markedsføring, og dermed har tatt mange kurs i både økonomi, entreprenørskap og det meste som omfatter å bygge egen business, er jeg redd for at denne boka blir for grunnleggende (?). Jeg føler at jeg har hovedoversikten for å starte en bedrift, og hvordan gjøre den lønnsom - men jeg skulle gjerne hatt litt mer fokus på detaljene, som forhandlinger, loven, aksjer, regnskap, registrering ol. Altså, en steg-for-steg-bok.

Er boka for viderekommende, eller for nybegynnere?

Er det noen her inne som har lest denne boka, og kan gi meg en skikkelig god anmeldelse?

Jeg er også interessert i andre anbefalinger!

Biblioteket har ikke boka, så får ikke bladd i den før en avgjørelse om kjøp gjøres.

Anonymkode: 243ab...480

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...