AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Hei! Er det noen her som jobber som regnskapsmedarbeider som kanskje kan fortelle meg litt om lønn og hva slags utdanning dere har? Hvordan ser en arbeidsdag ut for dere? Anonymkode: bdd5b...400
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Jeg vurderte yrket for noen år siden. Men selv med master, så sliter man med å få seg arbeid. Jobberfaring er viktigst for å komme inn, eller at du kjenner noen som kan gi deg en sjanse. Yrket står i fare for å bli rammet av fremtidig data og kunstig intelligens i mye større grad enn mange andre yrker. Har kun gjort enkel bilagsføring. Synes det ble slitsomt å sitte på en datamaskin hele dagen. Så nå har jeg en jobb hvor jeg kan være mer sosial og bevege meg. Anonymkode: a3172...694
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderte yrket for noen år siden. Men selv med master, så sliter man med å få seg arbeid. Jobberfaring er viktigst for å komme inn, eller at du kjenner noen som kan gi deg en sjanse. Yrket står i fare for å bli rammet av fremtidig data og kunstig intelligens i mye større grad enn mange andre yrker. Har kun gjort enkel bilagsføring. Synes det ble slitsomt å sitte på en datamaskin hele dagen. Så nå har jeg en jobb hvor jeg kan være mer sosial og bevege meg. Anonymkode: a3172...694 Hva jobber du med nå? 😄 Anonymkode: 15d83...b4f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Her hvor jeg bor, i Nord-Norge, er det etterspørsel etter regnskapsmedarbeidere. Det går mer og mer over til nettprogram og automatisering, men er fortsatt ikke kommet lenger enn at det omtrent er like mye å gjøre med hvert enkelt regnskap som før. Det skal avstemmes osv og det tar tid det også. Lønna ligger på ca 47 000,- som autorisert regnskapsfører. Anonymkode: da09d...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå