AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Jeg kjøpte ny panelovn for 2 år siden. Jeg mener å huske at i fjor brukte jeg piltastene til å sette hvilken temperatur jeg ønsket, og at jeg deretter slo ovnen på. Da begynte den å varme seg opp. Men det kan være at jeg husker feil. Har prøvd det samme nå, men den begynner ikke å varme seg opp. Jeg har googlet for å finne bruksanvisning, men uten resultat. Ovnen er av merket Point og kjøpt på en av de store kjedene (husker ikke hvilken). Noen som har samme ovn og som kan hjelpe meg med å få den i gang? Anonymkode: 670e0...fec
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Det ser ut til å være en ovn med dag- og nattsenking. Ser de selger dem på power, hadde spurt der om link til bruksanvisning fra leverandør. Prøvde å Google, jeg kunne heller ikke finne det. Anonymkode: 0571c...778
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det ser ut til å være en ovn med dag- og nattsenking. Ser de selger dem på power, hadde spurt der om link til bruksanvisning fra leverandør. Prøvde å Google, jeg kunne heller ikke finne det. Anonymkode: 0571c...778 Takk for svar! Jeg skulle så gjerne ha fått ovnen startet allerede i dag, så Power kan nok ikke hjelpe meg. (Jeg skal reise bort, og vil sette på ovnen i tilfelle det blir kaldt før jeg kommer tilbake) Noen som har denne ovnen og kan hjelpe? TS Anonymkode: 670e0...fec
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Du har sikkert tenkt på dette, men temperaturen du stiller inn må være høyere enn temperaturen som er i rommet om den skal begynne å avgi varme. Jeg ser at den står på 12, - har du prøvd med høyere temp? Anonymkode: 552e7...77b 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 Får jeg tipp at du må bekrefte temperaturen du setter med piltastene ved å trykke på "OK" til slutt? Prøv å bruke piltastene til å sette f.eks. 23 grader, og så trykker du på "OK" knappen og venter litt for å se om ovnen starter. Anonymkode: 01071...18a 1
newman01 Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 Løft ovnen av veggfeste og finn modellnummer på baksiden. Så kan du søke etter manual på nettet
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #7 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har sikkert tenkt på dette, men temperaturen du stiller inn må være høyere enn temperaturen som er i rommet om den skal begynne å avgi varme. Jeg ser at den står på 12, - har du prøvd med høyere temp? Anonymkode: 552e7...77b Jeg har prøvd med høyere temperatur, men den starter likevel ikke. TS Anonymkode: 670e0...fec
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #8 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Får jeg tipp at du må bekrefte temperaturen du setter med piltastene ved å trykke på "OK" til slutt? Prøv å bruke piltastene til å sette f.eks. 23 grader, og så trykker du på "OK" knappen og venter litt for å se om ovnen starter. Anonymkode: 01071...18a Dette har jeg prøvd. Den starter ikke. TS Anonymkode: 670e0...fec
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #9 Skrevet 29. september 2019 20 minutter siden, newman01 skrev: Løft ovnen av veggfeste og finn modellnummer på baksiden. Så kan du søke etter manual på nettet Jeg har søkt veldig grundig etter manual, og finner absolutt ingenting. Anonymkode: 670e0...fec
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 29. september 2019 #10 Skrevet 29. september 2019 hva heter modellen (står på ovnen et sted) ?
newman01 Skrevet 29. september 2019 #11 Skrevet 29. september 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har søkt veldig grundig etter manual, og finner absolutt ingenting. Anonymkode: 670e0...fec Har du sett på baksiden av ovnen? Den som vender inn mot veggen? Det pleier alltid å være et klistremerke med modellnummer... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå