AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Til voksne menn; Leser her inne om menn som mangler lyst på sex med kona, etter en del år. Eller som foretrekker yngre damer for sex, men godt kan være kjæreste med damer på egen alder. Men hva menes med kjærester? Er det for å ha noen å lese avis og drikke kaffe med, og nyte alderdommen sammen? Eller tenker dere da også for sex? Og hvilke tips har dere for damer på egen alder for å lokke frem sexdyret i dere? For kvinner er det jo ofte sånn at man har mer lyst på sex når man blir voksen, enn da man var yngre. Men de fleste av oss foretrekker menn på egen alder. Og til dere som ville foretrekker unge kvinner til uforpliktende sex; Hvorfor? Jeg vet at dette ikke er kun utseendet det går på, men jeg vil likevel tro at det er ulike årsaker ved ungdom - enten formbarhet og uskyld, eller at man er mer pågående og initiativrik - som fører til at ulike voksne menn liker ulike unge damer. Anonymkode: e0318...b97
Gjest Paramount Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvilke tips har dere for damer på egen alder for å lokke frem sexdyret i dere? Stil i klesveien og væremåte, og med et blikk som forteller at du er tilgjengelig. Mer behøves ikke.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Her var de mange spørsmål og ikke så tydelig sammenheng. Men ok. Jeg er 42 år og er sikkert en av de mennene du sikter til. Vi har vært sammen i over 20 år og har hatt et veldig godt sexliv, men de siste fem-seks årene har det dabbet av og det er min feil. Når vi først har sex er det fantastisk, men jeg har nesten aldri lyst i hverdagen. Jeg kan være mye kåt, men da på "alt mulig annet" enn henne. Det er trist, for jeg skulle så gjerne ha vært det "dyret" som hun var så begeistret for. Og det er min feil, jeg vet at jeg i prinsippet bare kan ta meg sammen og fake det helt til kåtskapen tar over, men jeg føler at det må komme innenfra. Det har ingenting med utseendet hennes å gjøre, hun har aldri vært så sexy som det hun er nå. Det er et par ting hun kunne ha gjort for å vekke dyret i meg. (Altså: Mener absolutt ikke at hun BØR gjøre disse tingene, jeg vil jo at hun skal være seg selv.) For eksempel tror jeg det hadde hjulpet om hun viste meg at hun var kåt på andre enn meg. Hun har liksom ikke øye for andre enn meg, og det bidrar til at jeg kanskje ikke ser henne som et veldig seksuelt vesen. En annen ting er at hun kunne vært mer på å tease og terge i hverdagen. Blikk, berøringer, litt sexy snakk, vise meg at hun er kåt uten at det nødvendigvis blir til noe. En tredje ting er at hun kunne vært mer interessert i min seksualitet. Spurt og gravd litt om tanker og fantasier. En eks (for mange, mange år siden) var sånn - ville vite alt - og den seksuelle nysgjerrigheten synes jeg var utrolig sexy. Dessuten sier det seg selv at det er fint å dele sine innerste fantasier med hverandre. Anonymkode: 7eb73...d3d 4
Gjest Paramount Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: En tredje ting er at hun kunne vært mer interessert i min seksualitet. Spurt og gravd litt om tanker og fantasier. En eks (for mange, mange år siden) var sånn - ville vite alt - og den seksuelle nysgjerrigheten synes jeg var utrolig sexy. Dessuten sier det seg selv at det er fint å dele sine innerste fantasier med hverandre. Godt poeng, at hun er interessert og utforskende er en fin ting. At hun klarer å snakke om sex, være åpen og uhøytidelig rundt dette overfor meg. Tar vare på seg selv, enkle ting som barbering og sexy undertøy går vel aldri av moten, og har bra effekt .
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her var de mange spørsmål og ikke så tydelig sammenheng. Men ok. Jeg er 42 år og er sikkert en av de mennene du sikter til. Vi har vært sammen i over 20 år og har hatt et veldig godt sexliv, men de siste fem-seks årene har det dabbet av og det er min feil. Når vi først har sex er det fantastisk, men jeg har nesten aldri lyst i hverdagen. Jeg kan være mye kåt, men da på "alt mulig annet" enn henne. Det er trist, for jeg skulle så gjerne ha vært det "dyret" som hun var så begeistret for. Og det er min feil, jeg vet at jeg i prinsippet bare kan ta meg sammen og fake det helt til kåtskapen tar over, men jeg føler at det må komme innenfra. Det har ingenting med utseendet hennes å gjøre, hun har aldri vært så sexy som det hun er nå. Det er et par ting hun kunne ha gjort for å vekke dyret i meg. (Altså: Mener absolutt ikke at hun BØR gjøre disse tingene, jeg vil jo at hun skal være seg selv.) For eksempel tror jeg det hadde hjulpet om hun viste meg at hun var kåt på andre enn meg. Hun har liksom ikke øye for andre enn meg, og det bidrar til at jeg kanskje ikke ser henne som et veldig seksuelt vesen. En annen ting er at hun kunne vært mer på å tease og terge i hverdagen. Blikk, berøringer, litt sexy snakk, vise meg at hun er kåt uten at det nødvendigvis blir til noe. En tredje ting er at hun kunne vært mer interessert i min seksualitet. Spurt og gravd litt om tanker og fantasier. En eks (for mange, mange år siden) var sånn - ville vite alt - og den seksuelle nysgjerrigheten synes jeg var utrolig sexy. Dessuten sier det seg selv at det er fint å dele sine innerste fantasier med hverandre. Anonymkode: 7eb73...d3d Tusen takk for et utrolig bra svar! Du svarte på NØYAKTIG det jeg lurte på - til tross for at jeg muligens spurte på en usammenhengende måte, beklager det! - og det er også det du nevner som jeg ser er det største savnet hos en del menn; at kvinnen viser mer initiativ og er mer seksuell. At det er yngre kvinner mye bedre på. (Og også en del godt voksne kvinner som er ferdig med småbarnsperioden og typisk er skilt. Men de forventer i større grad oppvartning, at mannen kurtiserer de.) 16 minutter siden, Paramount skrev: At hun klarer å snakke om sex, være åpen og uhøytidelig rundt dette overfor meg. Godt poeng! Jeg personlig tror de som sier at menn gjør kvinner til madonnaer, for deretter å savne hora, er inne på noe. De viser tidlig i forholdet at det IKKE er greit om hun flørter med andre, de er eiesyke osv...så går det en stund, og så savner de det hun var FØR de ble sammen, den gangen hun var litt mer vill. http://sosiobiobloggen.blogspot.com/2012/09/hore-eller-madonna.html?m=1 Anonymkode: e0318...b97 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #6 Skrevet 29. september 2019 En ting til; Jeg mener at man BØR kunne forvente dette av en kvinne. Men det er mulig at man må være mer eksplisitt på at dette er OK, og tilmed ønskelig. Særlig hvis man selv var veldig begrensende, sjalu og eiesyk, i starten. Anonymkode: e0318...b97
Duftavsommerregn Skrevet 29. september 2019 #7 Skrevet 29. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det for å ha noen å lese avis og drikke kaffe med, og nyte alderdommen sammen? Eller tenker dere da også for sex? Heæ man har rundet 40+ ikke 90+ Det er noen man passer sammen med noen å være intim med sammen, dele opplevelser med. Betinger at man klaffer sammen fysisk og mentalt. En på omtrent samme sted i livet er helt perfekt. Men det er personlighet og interesser som bestemmer alt. Så håper jeg at det kan vare slik at man kan bli gammel sammen og ta vare på hverandre der også. Bare Gud vet, ingen andre. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #8 Skrevet 29. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for et utrolig bra svar! Du svarte på NØYAKTIG det jeg lurte på - til tross for at jeg muligens spurte på en usammenhengende måte, beklager det! - og det er også det du nevner som jeg ser er det største savnet hos en del menn; at kvinnen viser mer initiativ og er mer seksuell. At det er yngre kvinner mye bedre på. (Og også en del godt voksne kvinner som er ferdig med småbarnsperioden og typisk er skilt. Men de forventer i større grad oppvartning, at mannen kurtiserer de.) Godt poeng! Jeg personlig tror de som sier at menn gjør kvinner til madonnaer, for deretter å savne hora, er inne på noe. De viser tidlig i forholdet at det IKKE er greit om hun flørter med andre, de er eiesyke osv...så går det en stund, og så savner de det hun var FØR de ble sammen, den gangen hun var litt mer vill. http://sosiobiobloggen.blogspot.com/2012/09/hore-eller-madonna.html?m=1 Anonymkode: e0318...b97 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: En ting til; Jeg mener at man BØR kunne forvente dette av en kvinne. Men det er mulig at man må være mer eksplisitt på at dette er OK, og tilmed ønskelig. Særlig hvis man selv var veldig begrensende, sjalu og eiesyk, i starten. Anonymkode: e0318...b97 Det er en måte å oppsummere mine punkter på tror jeg, liker ikke å bruke ordet om henne, men det hadde hjulpet om hun var litt horete. Om hun flørtet litt med andre og lot meg se at hun var tiltrukket, ga uttrykk for skitne fantasier, så hadde hun fått så det holdt så fort vi var alene. I stedet er hun så innmari ordentlig og perfekt kjæreste...som jo selvfølgelig er fantastisk flott på andre måter. Når det er sagt så har jeg ikke vært sjalu eller eiesyk i starten, har følt dette hele tiden. Men først nå de siste årene når ting har dabbet av at det har blitt et lite problem. Anonymkode: 7eb73...d3d
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #9 Skrevet 29. september 2019 14 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Heæ man har rundet 40+ ikke 90+ Det er noen man passer sammen med noen å være intim med sammen, dele opplevelser med. Betinger at man klaffer sammen fysisk og mentalt. En på omtrent samme sted i livet er helt perfekt. Men det er personlighet og interesser som bestemmer alt. Så håper jeg at det kan vare slik at man kan bli gammel sammen og ta vare på hverandre der også. Bare Gud vet, ingen andre. Ja, jeg tenker det samme som deg! Likevel hører jeg stadig ting som at mannen gjerne vil ha yngre damer for sex, og jevnaldrende for forhold. For meg, som kvinne, høres det altså dette ut som to motsetninger. At man kunne valgt en ung babe fordi det forbinder man med het sex, men man tar til takke med en jevnaldrende kvinne fordi omsorg begynner å bli viktigere. Og da nevnes ikke sex en gang. Har lest flere tråder i det siste, med koblingen «yngre kvinne - sex», og «jevnaldrende kvinne - forhold». Litt som de damene som blir våt i trusa av badboys, men som roer seg ned og tar til takke med en rolig og ordentlig mann å få barn med. Og da nevnes ikke sex med et ord. Ingen ønsker jo å være den man tar til takke med og som ikke kan få frem dyret. Anonymkode: e0318...b97 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #10 Skrevet 29. september 2019 Menn på over 40 har bare ikke noe "sexdyr" i seg lenger (om de noensinne har hatt det). De ønsker selvsagt stadig å tro at de bare er i en "fase" som kommer til å gå over igjen hvis, hvis, hvis, som du ser i tråden siden det er regnet som litt umadig å være den parten i et forhold som aldri vil ha sex. Derfor legger de heller skylda på kona: hvis hun bare oppførte seg som en hormonell tenåringsjente og fløy etter andre menn så hadde alt vært bra? WTF liksom. Den dagen dama de flyr etter andre er hun HELT FERDIG med deg. Sånne "løsninger" er selvsagt ikke noe annet enn selvbedrag. Det er jo heller ikke som at menn over 40 bare har lav sexlyst, de har gjerne også ereksjonsproblemer som tilbehør til det som i det hele tatt er ganske usexy, avtenennende og usexy for kvinner. (Selv om det selvsagt ikke er noe kvinner egentlig har lov til å si høyt, siden det nye svake kjønnet må skånes for den slags). Tror en del menn over 40 burde tatt mer ansvar for sin egen helse gjennom ca fornuftig kost, regelmessig mosjon og frisk luft i stedet for å be dama si leke sexolog. God helse generelt, balanserer gjerne hormoner litt bedre som en bonus. Anonymkode: e2f83...b5c 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #11 Skrevet 29. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Menn på over 40 har bare ikke noe "sexdyr" i seg lenger (om de noensinne har hatt det). De ønsker selvsagt stadig å tro at de bare er i en "fase" som kommer til å gå over igjen hvis, hvis, hvis, som du ser i tråden siden det er regnet som litt umadig å være den parten i et forhold som aldri vil ha sex. Derfor legger de heller skylda på kona: hvis hun bare oppførte seg som en hormonell tenåringsjente og fløy etter andre menn så hadde alt vært bra? WTF liksom. Den dagen dama de flyr etter andre er hun HELT FERDIG med deg. Sånne "løsninger" er selvsagt ikke noe annet enn selvbedrag. Det er jo heller ikke som at menn over 40 bare har lav sexlyst, de har gjerne også ereksjonsproblemer som tilbehør til det som i det hele tatt er ganske usexy, avtenennende og usexy for kvinner. (Selv om det selvsagt ikke er noe kvinner egentlig har lov til å si høyt, siden det nye svake kjønnet må skånes for den slags). Tror en del menn over 40 burde tatt mer ansvar for sin egen helse gjennom ca fornuftig kost, regelmessig mosjon og frisk luft i stedet for å be dama si leke sexolog. God helse generelt, balanserer gjerne hormoner litt bedre som en bonus. Anonymkode: e2f83...b5c Det var da voldsomt til reaksjon..var ikke meningen å støte deg med svarene mine. Jeg svarer bare for min egen del, i motsetning til deg tror jeg ikke at jeg vet alt om alle andre. Anonymkode: 7eb73...d3d 5
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #12 Skrevet 29. september 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en måte å oppsummere mine punkter på tror jeg, liker ikke å bruke ordet om henne, men det hadde hjulpet om hun var litt horete. Om hun flørtet litt med andre og lot meg se at hun var tiltrukket, ga uttrykk for skitne fantasier, så hadde hun fått så det holdt så fort vi var alene. I stedet er hun så innmari ordentlig og perfekt kjæreste...som jo selvfølgelig er fantastisk flott på andre måter. Når det er sagt så har jeg ikke vært sjalu eller eiesyk i starten, har følt dette hele tiden. Men først nå de siste årene når ting har dabbet av at det har blitt et lite problem. Anonymkode: 7eb73...d3d Aller først; Bare gi F i den kommentaren. Hver gang noen er løsningsorientert her inne, kommer typisk enkelte som tror verden bare er som den er, at alle andre er feil og kjip, og at man selv ikke kan gjøre noe med det. Det stemmer naturligvis ikke. Man kan (heldigvis) ikke bli 25 eller 30 igjen, men man behøver heller ikke være bånn gass på vei mot rullatorlivet i det øyeblikket man fyller 40. Hjernen er det viktigste organet man har, også når det kommer til sex, og man kan skape illusjoner og magiske øyeblikk som vekker kroppen. Svarene dine har gitt meg nyttig innsikt, bedre enn de fleste, og jeg kommer til å huske det du har skrevet videre. Håper bare at de kan være til nytte for deg også. Om det er noen oppmuntring, så kan jeg nevne at for bare et drøyt år siden så hadde jeg nøyaktig samme innstilling som det du forteller om dama di, og nå - ett år etter - så har jeg snudd 180 grader, og har aldri hatt det bedre. Jeg har riktignok hørt om menn som kaller dama si for «stygg» og «gammel» for å trykke henne ned, slik at hun skal begynne å søke oppmerksomhet hos andre menn, for deretter å tenne på henne. Det er naturligvis ikke den beste måten å gjøre ting på. For meg var det dette med å stadig høre drypp om at dette var noe han kunne like, og gradvis slapp jeg taket i å være så prippen og perfekt. Mange av oss er det jo bare fordi det er det samfunnet sier vi skal være. Vil anbefale deg å komme med små drypp, om ting hun gjør mot andre menn som du liker å se, be om å høre historier fra da hun var yngre, hvis hun har noen, eller hva slags menn som tenner henne, og om det finnes andre som minner om dette. Ikke be henne om å klenge mindre, bruk heller den beundrende energien hennes på å forsøke å snu tankene omkring hva som tenner deg Anonymkode: e0318...b97 1
Gjest Alterego666 Skrevet 29. september 2019 #13 Skrevet 29. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvilke tips har dere for damer på egen alder for å lokke frem sexdyret i dere? Si «Så fin du er, elskede. Pule?»
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #14 Skrevet 29. september 2019 4 timer siden, Paramount skrev: Stil i klesveien og væremåte, og med et blikk som forteller at du er tilgjengelig. Mer behøves ikke. 2 minutter siden, Alterego666 skrev: Si «Så fin du er, elskede. Pule?» Men dere som skriver dette, har dere VIRKELIG opplevd å miste lysten på en dame og så var dette nok? Jeg spør, fordi de tingene dere nevner er typisk det første kvinner forsøker - sexy undertøy, forførende stemning, etc - men ofte med den effekten at de IGJEN blir avvist og føler seg skamfull og ekstra totalt usexy. Har man et dyr som våkner til stadighet, da er saken en annen. Men er det da snakk om at det er langvarige forhold med jevnaldrende dame, og det eneste dama behøver å gjøre for at dere er fornøyd med innsatsen, etter 10-20-30 år sammen? Anonymkode: e0318...b97 1
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2019 #15 Skrevet 29. september 2019 Noen ganger er det enkelt å vekke villdyret i meg som: 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #16 Skrevet 29. september 2019 1 minutt siden, Bamseklemmer skrev: Noen ganger er det enkelt å vekke villdyret i meg som: Se gjerne mine spørsmål rett over her ^^ Anonymkode: e0318...b97
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #17 Skrevet 29. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn på over 40 har bare ikke noe "sexdyr" i seg lenger (om de noensinne har hatt det). De ønsker selvsagt stadig å tro at de bare er i en "fase" som kommer til å gå over igjen hvis, hvis, hvis, som du ser i tråden siden det er regnet som litt umadig å være den parten i et forhold som aldri vil ha sex. Derfor legger de heller skylda på kona: hvis hun bare oppførte seg som en hormonell tenåringsjente og fløy etter andre menn så hadde alt vært bra? WTF liksom. Den dagen dama de flyr etter andre er hun HELT FERDIG med deg. Sånne "løsninger" er selvsagt ikke noe annet enn selvbedrag. Det er jo heller ikke som at menn over 40 bare har lav sexlyst, de har gjerne også ereksjonsproblemer som tilbehør til det som i det hele tatt er ganske usexy, avtenennende og usexy for kvinner. (Selv om det selvsagt ikke er noe kvinner egentlig har lov til å si høyt, siden det nye svake kjønnet må skånes for den slags). Tror en del menn over 40 burde tatt mer ansvar for sin egen helse gjennom ca fornuftig kost, regelmessig mosjon og frisk luft i stedet for å be dama si leke sexolog. God helse generelt, balanserer gjerne hormoner litt bedre som en bonus. Anonymkode: e2f83...b5c Tullprat ! Jeg har passert 50 med god margin, og har masse "dyr" i meg ennå. De som får frem dyret i meg, kan likegodt være 20 som 70. Det er den erotiske utstrålingen som avgjør, ikke alder. Anonymkode: e4eba...9a7 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #18 Skrevet 29. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tullprat ! Jeg har passert 50 med god margin, og har masse "dyr" i meg ennå. De som får frem dyret i meg, kan likegodt være 20 som 70. Det er den erotiske utstrålingen som avgjør, ikke alder. Anonymkode: e4eba...9a7 Jeg tror på deg, jeg! Fortell gjerne litt mer om hva du legger i dette med erotisk utstråling! Anonymkode: e0318...b97 2
Gjest Paramount Skrevet 29. september 2019 #19 Skrevet 29. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men dere som skriver dette, har dere VIRKELIG opplevd å miste lysten på en dame og så var dette nok? Jeg spør, fordi de tingene dere nevner er typisk det første kvinner forsøker - sexy undertøy, forførende stemning, etc - men ofte med den effekten at de IGJEN blir avvist og føler seg skamfull og ekstra totalt usexy. Har man et dyr som våkner til stadighet, da er saken en annen. Men er det da snakk om at det er langvarige forhold med jevnaldrende dame, og det eneste dama behøver å gjøre for at dere er fornøyd med innsatsen, etter 10-20-30 år sammen? Anonymkode: e0318...b97 Dersom hun gjør som jeg skrev i mine to første innlegg mater jeg dyret selv.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #20 Skrevet 29. september 2019 Har lest gjennom denne tråden igjen, og tenkt litt på saken. Det som slår meg, er at enkelte menn, kanskje særlig når de bikker 40, får det litt sånn som en del kvinner har det i 20-årene, og enkelte også en god stund oppover i årene; Tilbudene kommer fra alle kanter. Samtidig er man ikke lengre klin kokos full av hormoner. For å klare å tenne, må man møte litt press. Man må kjenne litt på at man har konkurranse. Man må få slippe disse beundrende valpeblikkene. Det er ikke spennende, det er hverdagslig. (Av denne grunn burde muligens denne kunnskapen være intuitiv for en del av oss kvinner.) Det var en som skrev i en annen tråd, om hvordan man får en mann til å beholde ereksjon. Vet ikke helt om dette var skrevet av en tøysejente som ville harselere litt, eller om det finnes menn som kan relatere til dette; «Mange presterer bare under press. Minn han på at du har mange menn som presterer som venter på en sjanse, og at han får én siste mulighet til å holde pikken opp, ellers er det på hue og ræve ut.» Selv kjenner jeg meg igjen i alle fall, om ikke akkurat på dette med ereksjon, så i alle fall på dette med prestasjon. «Raska på, gjør det bedre, ellers går jeg videre!» Anonymkode: e0318...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå