AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Jeg må bare lufte litt frustrasjon. Etter jeg ble gravid har sexlivet til meg og min mann forandret seg totalt, noe som er forsåvidt forståelig men også frustrerende. De første 4 månedene hadde vi mer sex enn vi har hatt på lenge da spesielt jeg fikk veldig økt sexlyst. Plutselig var det stopp, han fikk den ikke opp lenger, tok aldri initiativ og nå har vi vært uten sex i 2,5 måned. Hver gang jeg prøver å vise interesse og initiativ blir jeg avslått, noe som sårer veldig i lengden og jeg tør nærmest ikke prøve lengre da hormonene i kroppen gjør at det blir ekstra vondt å få et avslag. Jeg har prøvd ved flere anledninger å snakke om dette med han, men han er bare ikke interessert i å forklare seg noe som også gjør alt mer frustrerende. Hadde han hatt en begrunnelse, bare en liten ting for meg å holde fast i hadde alt vært lettere å forstå. Han blir ikke nødvendigvis sur når jeg spør, men stemningen blir veldig rar og jeg får en følelse av at jeg bare skal forstå at sånn er det uten grunn. Dette gjør også at det blir vanskeligere for meg å komme inn på temaet for jeg vil ikke ødelegge en god dag, men jeg vil jo gjerne ha noe svar på hva jeg kan forvente. Anonymkode: aac43...154
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: han er bare ikke interessert i å forklare seg noe som også gjør alt mer frustrerende. Hadde han hatt en begrunnelse, bare en liten ting for meg å holde fast i hadde alt vært lettere å forstå Det er ikke sikkert du ville likt å høre forklaringa. Du er gravid og stor, men det går jo over etter fødselen! Slapp av 😎 Anonymkode: 21899...674 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Jeg har tre unger, og syns det var ekkelt med sex fordi det var unger inni der. Men oralsex og masse kos hadde vi Anonymkode: 27294...710 1
Bamseklemmer Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 (endret) Man kan jo bruke sex til å sette igang fødselen, så ingen fare, det er bare å nyte det👌❣️ Hørte en kompis sa at hun var på de siste dagene og hun ville ha sex: Tror du ikke da jeg skulle stikke den inn, kom det frem ei hånd og ville runke den🤣 Endret 29. september 2019 av Bamseklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå