AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Hei! Jeg har ikke hatt sex på fire år, da jeg etter et langt forhold og noen one-night-stands bestemte meg for å vente til jeg fant "den rette" før jeg gjorde det igjen. Jeg har nå møtt en mann jeg liker veldig godt, og vi har kysset og tatt litt på hverandre, men jeg merker jeg er redd for å ha sex igjen etter så lang tid. Det jeg er mest redd for er om han ikke er ute etter noe langvarig, samtidig som jeg er redd han ikke skal like kroppen min, eller at jeg er klønete i senga siden det er så lenge siden. Det er en fantastisk kjemi mellom oss, og jeg føler meg trygg når han holder rundt meg. Jeg er bare så redd for å miste han etter vi har sex. Det er ikke bare det at jeg er redd han skal miste interessen for meg, men jeg er også redd jeg skal miste interessen for han, for jeg har opplevd det tidligere at jeg mister interessen for menn etter vi har hatt sex. Jeg har ikke lyst til å miste den gode følelsen jeg har hver dag når jeg tenker på han. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: d0d38...38e 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Slik du beskriver det, virker det som om du binder deg veldig og fryktelig redd for det ikke skal bli perfekt første gang. Og med de tankene blir det hvertfall ikke bra. Det beste du gjør er å senke skuldrene og ta ting som de kommer. Kanskje rett og slett etter en hyggelig middag og et glass rødvin så man får senket skuldrene skikkelig. Lykke til. Anonymkode: 695e1...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Jeg er i samme situasjon og liker tipset om vin ovenfor. Anonymkode: e9a99...5f3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #4 Skrevet 29. september 2019 Jeg kom til et punkt der jeg bestemte meg for å ta minst ett år i sølibat. Da året var nesten omme møtte jeg min nåværende samboer, og var både spent og nervøs for å dele kroppen min igjen. Første gang var klønete, og jeg trodde jeg mistet han, men 2,5 år senere er vi fremdeles sammen. I og med at dere har tilbragt mye tid sammen tror jeg ikke du trenger å bekymre deg så mye. Anonymkode: b25ad...b29
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #5 Skrevet 29. september 2019 Han mister nok interessen hvis dere ikke har sex... M47 Anonymkode: 563ad...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå