AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #1 Skrevet 29. september 2019 Nå er jeg så utrolig lei.. Nesten hver gang jeg spiser et måltid, så går det en halvtimes tid før jeg blir kvalm og svimmel. En stund etter dette får jeg et voldsomt sug i magen, som om jeg er kjempesulten. I tillegg tørster jeg som en gal for tiden og er sliten. Jeg skal dra til legen hvis dette vedvarer, men ville først ta en ukes tid for å prøve ulike ting som kan lette symptomene. Derfor spør jeg her om noen har tips til hva jeg kan gjøre/spise? Kanskje noen har opplevd det samme selv? Kan føye til at lavkarbo er uaktuelt, så vær så snill og ikke foreslå det. Jeg er generelt nøye på å få i meg karbohydrater, proteiner og fett til hvert måltid. Jeg har akkurat startet med ekstra vitamin D. Anonymkode: ca47a...e4e
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #2 Skrevet 29. september 2019 Spiser du nok da? Anonymkode: e6350...24f
AnonymBruker Skrevet 29. september 2019 #3 Skrevet 29. september 2019 Det hørtes nesten ut som gastritt, slik du beskriver symptomene - har hatt det selv. Gikk til lege og fikk utskrevet medisiner. Var veldig ubehagelig og jeg gikk ned i vekt. Men de medisinene jeg fikk utskrevet kan du også få reseptfritt på apoteket, bare dyrere og mindre pakninger. Kan ikke skrive navnet her for regner med at det blir slettet, men hør med apoteket. Anonymkode: e3545...80f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå